Bölüm 12

590 30 11
                                    

Bu bölüm bebeğime canıma bitaneme BugraAbsolution gelsin :*
ÖZEL BÖLÜM

VALUR
Küçüklüğümden beri Kan Olimpiyatları'nın ne kadar önemli olduğu anlatıldı bana. Özellikle babam; beni karşısına alıp Kan Olimpiyatları'nın sistemini, oyunlarını ve eğer zafer elde edilirse bunun getirilerini anlattı durdu. O öldüğünden daha doğrusu öldürüldüğünden beri Kan Olimpiyatları benim için daha önemli oldu. Günden güne güçlendim. Intikam arzusuyla yanıp tutuştum. Babamın iğrenç bir komployo kurban gitmesi yeni bir amaç doğurdu benim için. Her şey Hjälte Meclis Başkanı Gunnar Jökullson'un Leleg kentine gelmesiyle başladı. O zamanlar meclis başkanı değildi tabi. 18 yaş kuralı olmadığı için Hjälte onu galip olarak seçmişti. Babam da ezici bir üstünlükle Leleg galibi oldu. Kan Olimpiyatları'ndan iki gün önce Gunnat Jökullson evimize geldi. Babamla çok yakın arkadaş olduklarını o zaman anladım. Babama benim ona çok benzediğimi, gün gelicek onun kadar güçlü ve korkusuz olacağımı dile getirdi. Babama benzetilmek ve onun oğlu olduğum için takdir görmek beni her zaman mutlu etmişti. Babam Rohar ve Hjälte galibi Gunnar Jökullson'un Leleg Mağaralarına gittiği akşam onları takip ettim. Bunu yapmamalıydım biliyorum fakat içimdeki çocuksu merak onları izlemek için beni zorladı. Leleg Mağaralarının siyah ve büyük taşlarına karşılıklı oturdular. Gunnar Jökullson konuşmaya başladı. Beraber hareket edebileceklerini, babamın ölmesini engelleyebileceğini, tek düşmanlarının ikinci Hjälte galibi Stefan Vidirson olduğundan bahsetti. Eğer  onu öldürmek için babam Gunnar Jökullson'a yardım ederse Leleg'in en şöhretli adami olacağının garantisini verdi. Babam Rohar'ın Kan Olimpiyatları'na katıldığı sene Hjälte iki galip çıkarmak zorunda kaldı. Ilk başlarda kabul edilmediyse de diğer Kan Olimpiyatları'nda diğer şehirlerinde aynı uygulamayı sürdüreceği koşulu öne sürüldü. Böylelikle Hjälte iki galip çıkarmış oldu. Kan Olimpiyatları açılış günü Ferrum'a gitmem istenmedi. Ben de Leleg'te tek başıma annemin ve babamın dönmelerini bekledim. Babam için Leleg Tanrılarına özellikle de yüce Hor'a dualar ettim. Babamın zafer kazanıp geri döneceğini ve beni güven veren kollarının arasına alıp kendi gibi yetiştirecegine şüphem yoktu fakat yanıldım. Annemin eve gelişi ve ağlamaya başlayıp beni kolları arasına alışını hala unutamıyorum. Gözleri kan çanağina dönmüş bir şekilde benden ayrılınca konuşmaya başladı. Babamın Gunnar Jökullson tarafından öldürüldüğünü ve babam Rohar'a ihanet ettiğini anlattı. Kan Olimpiyatları birincisi Gunnar J . olmuştu. Evden koşarak çıktım. Ağlayarak Leleg Mağaralarına doğru ilerledim. Babamın oturduğu siyah ve büyük taşları izleyip onun anısını canlandırmak istedim. O gün bugündür intikam arzusu beni ele geçirdi. Çalıştım durdum. Aylarca, yıllarca babam kadar güçlü olmak ve onun bitiremediği işi sonlandırmak için birçok fiziksel çalışma yaptım. 18 yaşına girdiğimdr Leleg galibi olarak seçildim ve babamın intikamını almama; Hjälte'nin çöküşünü zevkle izlemeye adım adım yaklaştığımı hissettim. Maze oyununu başarıyla atlattim ve işte burdayım. Ikinci oyun için; Hjälte galibi Stefan Vidirson'un oğlu Balder'ın hayatına son vermek için hazırım. Hiçbir zaman babam gibi olamayacağım biliyorum fakat onun yaptığı hataları da yapmayacağım. Güven duygusu yerini intikam arzusuna bıraktığı günden beri tek bir şey için uğraşıyorum. Gunnar Jökullson'un bana yalvarması. Acılar içinde kivranırken onu öldürmem için bana yalvarması...

KAN OLİMPİYATLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin