Özel Bölüm
Vund (Pridd'in Annesi)
"Beni gerçekten seviyorsun değil mi Gunnar?"
"Evet Vund evet... Seni gökyüzündeki yıldızlar kadar sonsuz bir şekilde seviyorum. "
Ona sırılsıklam aşıktım. Tek vücut olduğumuz anlarda kendi benliğimi buluyordum. Yakışıklılığı, cesareti, bana olan o aşkla yanan bakışları...
O benim dünyamdı. Ben onunla birlikte var oluyor; onunla birlikte hayatın değerini anlıyordum.Beni sahiplenişi, bana narin bir bebekmişim gibi dokunması ve beni anlaması daha da güvende olmamı sağlıyordu. Bu aşk hiçbir zaman bitmeyecekmiş; mutlu, huzurlu bir o kadar da gururlu bir şekilde yaşamıma onunla birlikte devam edecekmişim gibi düşündüm. Fakat yanıldım. Hamileliğimin ilk belirtilerini görüp hamile olduğumdan emin olduktan sonra Oakwood'a inşa ettiğimiz o küçük kulübemizde hamile olduğumu ona söyledim. Ay ışığının aydınlattığı kulübede sevincimi onunla paylaştım. Baba olacaksın diyordum ona. Ilgili ve şefkatli bir baba olacaksın...
Hiçbir şeyi umursamadı. Ne karnımdaki bebeği ne de beni... Kulübeden ayrılıp ay ışığının yolu aydınlatmada yetersiz kaldığı noktada gözden kayboldu. Bu onu son görüşümdü. Ağladım durdum. Sanki ağlamak ve haykırmak o an için bir çıkış yoluydu benim için.Sevdim hayaller kurdum fakat hepsi ama hepsi ankanin küle dönüşmesi gibi küllerin içinde boğuldu. Tek fark bu aşkın küllerinden yeniden doğmayacağıydı. Pridd doğana kadar acılarım dinmedi. Hayattan zevk almayan, keltliği unutan biri haline dönüştüm. Pridd doğduktan sonra bütün enerjimi somuren o kara bulutlar yok oldu. Doğduğu andan itibaren onun cok ama çok özel olduğunu anladım. Sevgi ve şefkatle sarmaladım onu. Yalanlarla büyüttüm kızımı evet ama bunun bir sebebi vardı. Kızımın ayni acıları çekmesini ve mutsuz biri haline gelmesini istemiyordum. Kalbim buna dayanmazdı. Babasının başka biri olduğunu söyledim ona. Gunnar Jökullson denilen o adi ve bencil adamı babası diye tanıtamazdım. Pridd'i nasıl babasından sakladıysam babasından da onun Ddraig Goch olduğunu sakladım. Kızımın kötü emeller için kullanılmasını hiç mi hiç istemiyordum. Olimpiyatlara katılması kaderinde yazılıydı elbette. Kesinlikle kazanacaktı. O bunun için doğmuştu. Tek istediğim kızımın bana sağ salim dönmesi ve gururumu bana geri iade etmesiydi. Gerçekler açığa çıkacak bunu biliyorum. Pridd benden bir süre nefret edecek bunu da biliyorum fakat kimse ama kimse kızımı benden alamayacak. Kanatlarını savurduğunda; kızıl ejdere birleştiğinde herkes ondan korkacak. Gunnar Jökullson yaptıklarının cezasını ağır bir şekilde ödeyecek. Kızıl ejderin ateşi onu yakıp yok edecek.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN OLİMPİYATLARI
FantasyAşk, cesaret ve kan. 8 şehir 8 rakip. Balder ve Pridd 8 site devletlerinden en ünlüleri olan Hjälte ve Goch şehirlerinden iki katılımcı. Bu seneki kan olimpiyatlarinda hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Unutulmaya yüz tutmuş bir efsanenin sır per...