BÖLÜM 1

2.9K 81 10
                                    

BÖLÜM 1
"Gökyüzü siyah ve kızılın birleşimi ile cok farkli gözüküyor. Çorak bir toprak var ayaklarimin altinda. Her adim attigimda toprak catliyor; oluşan çatlaklardan yükselen dumanlar görmemi engelliyor. Bir kum firtinasinin içinde buluyorum kendimi. Sıcaklık git gide artiyor. Neyin ne olduğunu anlamadan çevremde hiçbir yaşam belirtisinin kalmadigini görüyorum. Gökyüzü kızıl bir deniz gibi. Çorak toprağa bırakıyorum bedenimi. Nasıl olsa öleceğim diyorum içimden. Gök gürültüsü ile beraber şimşekler çakmaya başlıyor. Gözlerimi siyah ve kızılın birlesiminden olusan korkutucu fakat bir o kadar da etkileyici olan gökyüzüne dikiyorum. Sanki gökyüzü bana bir şeyler anlatmaya çalışıyor. Dikkatimi bir sey çekiyor. Kanatlari olan bir gölge... Haykirislari gökyüzünü parcaliyor. Bir sure sonra o muhteşem gölgeyi görüyorum. Kızıl bir ejder... Kanat çırpıslariyla çevredeki dumanlari yok ediyor. Yeniden nefes alabildiğimi hissediyorum. Bana doğru yaklasiyor kizil ejder... Butun o ihtişamiyla kanatlarini savuruyor. Gözlerimden bir damla yas suzuluyor ve düşen damla aninda buharlasiyor corak toprakta. Beni "o" diyarlara götürmek için geliyor kızıl ejder... Yaklaşıyor ve beni pencelerinin arasina aliyor. Kızıl denizin derinliklerine doğru yol alıyorum. Artik korkmuyorum. Kızıl deniz beni yutuyor..."
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Ter içinde uyaniyorum. Yataktan kalkıp pencereye dogru yürüyorum. Pencereyi acip güzelim deniz kokusunu icime cekiyorum. Deniz olmasi gerekenden de durgun. Yarin seçim günü ve eğer ne seçilirsem ne pahasina olursa olsun Kan olimpiyatlarinda sehrimi onurlandiracagim. Bir kahraman gibi bir HJÄLTE gibi

KAN OLİMPİYATLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin