Bölüm 5

911 38 5
                                    

Merhaba arkadaşlar. Bu bölümü okumadan önce lütfen 1.bolumu okuyun. Anlatmak istedigim olayi kavramaniz için bu gerekli. Iyi okumalar :)

Goch Şehri

Pridd
******
Ter içinde uyanıyorum yatağımdan. Saat sabahın dördü.Gördüğüm rüya da neydi öyle!? Rüyamda bir ejderdim. Kızıl bir ejder. Güçlü, etkileyici bir o kadar da görkemli... Kızıl ve siyahin birleşiminden oluşan gökyüzünde kanatlarımı istedigim gibi savuruyordum. Gökyüzünün gücünü hissediyordum bedenimde.Kızıl gökyüzünün bir parçası gibiydim ve birden onu gördüm. Çaresizdi. Çorak toprağa bıraktığı bedeni yıpranmıştı. Öylece yatmış; gökyüzüne dikmişti gözlerini. Beni izliyordu. Ona yardım etmeli ve  bedenini gökyüzüyle buluşturmalıydım. Bunu yapmak için kızıl denizden çorak toprağa doğru ilerlemeye başladım. Yaklaştıkça su yeşili gözleri daha belirgin bir hal almaya başlamıştı. Sarı saçları,su yeşili gözleri ile muhteşem bir uyum içindeydi. Hiçbir tepki vermiyordu bana karşı. Teslim olmuştu kızıl denizin efendisine. Onu pençelerimin arasına aldığımda garip bir his vücudumu sarmaya başlamıştı. Bedeniyle bedenim bir olmuş gibi hissediyordum. Kızıl denizin derinliklerine doğru ilerlerken tek düşünebildiğim o su yeşili gözlerinin ne  kadar etkileyici olduğuydu.
Rüyanın ne anlama geldiği hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu ama üzerimde bıraktığı etkiye bakacak olursak bu garip rüyanın bir süre hafızamı oyalıyacağı da aşikâr. Biraz hava almak ve kafamı bir nebze olsun boşaltmak için pencereyi açıyorum. Oakwood'un o eşsiz manzarası beni büyülüyor. Oakwood, Galce'de "meşe ormanı" demek. Kelt inanışlarında meşe ağaçları kutsaldır bu yuzden şehri kuran atalarımız, şehrin tam ortasina meşe ağaçlarından oluşan bu ormanı oluşturmuşlar. Oakwood, bizlere huzur verir. Dertlerimizi bir süre de olsa unutmamızı sağlar. Ne kadar süredir Oakwood manzarasını izlediğimi bilmiyorum. Güneşin ilk ışıklarıyla meşe ağaçlarının canlandığını gorebiliyorum. Rahatladığımı hissedip; pencereyi kapatıyorum. Yatağıma uzandığımda göz kapaklarım ağır ağır kapanıyor. Derin fakat kısa bir uykuya dalıyorum.

KAN OLİMPİYATLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin