Az idő vészesen telt s a Szeptember csak közeledett.Addigra már a második levelem is megérkezett,amibe a szükséges dolgokat sorolták fel.
Apukám haja már égnek állt mire beszereztük
mindet!~1 héttel később~
Csörög az ébresztő én pedig már vagy ötödjére békésen felkeltem és az órára néztem szemeim kikerekedtek és szívroham kerülgetett nehogy már az első napon lekéssem a vonatot!Rohantam ki a szobámból ordítva
anyu apu keljetek fel el fogok késni!Lehető leggyorsabban elkészültem, s a pályaudvar felé rohanva megálltam szüleim előtt akik könnyes szemmel bámultak rám majd megöleltek,húgom pedig ölembe csimpazkodva nyomott egy puszit az arcomra hozzá fűzve
-Na rohanj!Még elkésel
Elmosolyodtam és folytattam a rohanásom.
Egyszer csak egy nagy bumm és megint lesúlytott a balszerencsém.-Azért nézz magad elé!-szólt kissé nevetve a szőke hajú fiú akibe belebotlottam.
-N-ne haragudj véletlen volt!-mondtam és tovább szaladtam a vonathoz.
A fiú értetlenül nézett utánam.
-hogy már megint mitcsináltál Emma-Szapultam magam fel pattanva a vonatra.
A vonat elindult én pedig helyet keresve elindultam hátra mikor egy hatalmasat estem.Igen megint dee mit vártatok Emma Wilsontól?Hm?-Baszki!-motyogtam
-Minden okés?-nyújtotta felém kezét egy göndör hajú kedves lány.Ezután feltápászkodva próbáltam menteni az elég kínos helyzetet.
-Ha van kedved ülj be hozzánk-mutatott egy kabinra ahol egy vörös és egy barna hajú szemüveges srác ült.
-Öm oké köszönöm!-majd beültem hozzájuk.
-Szia Hermione vagyok ők pedig Ron és Harry!-mutatott a fiúkra.
-Szia-köszöntek
-És téged hogy hívnak?-kérdezte kedvesen Ron
-Sziasztok Emma Wilson vagyok
-Te vagy az új lány!-vágta rá Harry
-Igen én lennék-mosolyodtam el.
-Láttam eléggé bele szaladtál a szőke fiúba-nevetett Hermione
-H-hogy én?iigen eléggé szeretek szerencsétlen lenni-nevettem
-Ismeritek?-vetettem a kérdést fel.
-Igen ő Draco a patkányok patkánya!Nem érdemes szóba se elenyedni vele mert nem tud egy normális szót hozzád vágni-mondta elég dühösen a lány.
-O értem..-gondolkoztam hogy mit csinált vajon a fiú amiért ennyire utálják..De hát utána már nem fordítottam ennek nagy szót hiszen
az út elkövetkezendő idejébe beszélgettünk.Nagyon kedvesek voltak nem gondoltam hogy ilyen hamar barátokra lelek majd.
Aztán elérkezett a várva várt pillanat!
Megérkeztünk!Be özönlöttünk a nagy
terembe és helyet foglaltunk a srácokkal.Az igazgató úr elkezdte beszédjét amiről eléggé el kalandozott a figyelmem.A szöszit figyeltem, a fiút akibe a vonathoz sietve bele estem.
ahogy elnéztem ő se tudta miről is van szó a
földet fürkészte, majd össze találkozott tekintetünk..Abba a pillanatba el is kaptam a fejemet és próbáltam az igazgatóra koncentrálni.-Na akkor hallottad mit mondott Dumbelodore!Egyenlőre akkor az én szobámba leszel két napig utána pedig kapsz egy másikat!-mondta gondoskodóan Hermione.
Én csak bólintottam egyet és a szobák felé indultunk.Reggel pedig már kezdődtek is az óráim.
Az első két órám Ronnal és Hermivel volt.
A harmadik órára már egyedül kellett mennem ami nem ment zökkenő mentesen ugyanis eltévedtem.Ahogy bóklásztam a termeket nézve egy ismerős hang szólalt meg hátam mögül!
-Mindjárt csöngetnek ugye tudod?-ijedten fordultam hátra Draco volt az.
-Jaa ő igen csak hát én nem tudom melyik tanterembe kellene iparkodnom-mondtam kínos mosollyal az arcomon, mikor megláttam Ront leviharozni a lépcsőn.-Őt most elrablom!-mondta majd kézen fogott és fel vezetett a terembe mire be is csöngettek.
Órák után az ebédlőbe mentem ahol már vártak Hermiék.
-Tartozol nekem valamivel-nézett rám Ron
-Juj igen köszönöm-böktem meg játékosan.
-Na és melyik részét köszönöd?Hogy nem késtél el óráról vagy pedig hogy megmentett Dracótól?-kérdezte Harry.
-Öm hát maradjunk az elsőnél..-mondtam
-Em mi csak jót szeretnénk neked!Draco mindenkivel úgy baszik ki ahogy csak tud!-mondta Hermione.
-Na mindegy ne beszéljünk erről!Nagyon remélem hogy Griffendélbe fogok kerülni!-témát tereltem hisz nem értettem az egész helyzetet..Most akkor Draco Malfoy ilyen rossz ember lenne?Ők több ideje ismerik! Úgy döntöttem hallgatok rájuk!
-Biztos vagyok benne hogy hozzánk kerülsz csajszi!- Hermione.Eljött a másnap és mindenki annyit tudott hogy kettő órára ott kell lenni a nagy terembe.
Hamar eltelt ez az idő!Siettünk is a nagy terembe. Igen ma jött el az a nap mikor meg tudom hogy melyik házba fogok tartozni!Egyértelmű hogy Griffendéles leszek mondtam magamba!
Mikor kimentem és a süveg a fejemre került annyira izgatott voltam!Majd megszólalt.-Hmm kedves! De van ám benne ravaszság nem lehet ki cselezni.Büszke és ígéretes akár csak
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
Fantasy~Tudtuk hogy nem szabadna..De amikor valamit megtiltanak még nagyobb késztetést érzünk arra hogy megszegjük~ Emma Wilson a történetünk főszereplője! A lány élete gyökeresen megváltozik mikor álmai iskolájába fel veszik.