Reggel egy ágyban ébredtem Draco egyik pólójában, azt tudtam hogy nem az én ágyamba voltam!
Ha jelenleg megkérdezték volna fiú vagyok-e vagy lány nem voltam benne biztos hogy megtudnám válaszolni!
Kis gondolkozás után fel ültem amit egy fejfájás kísért.
A szőke ágyában voltam de hogy hogyan kerültem oda arról halvány lila fogalmam sem volt..
-Jó reggelt minden rendbe?-lépett ki a fürdőből a szőkeség vizes hajába beletúrva, agyam eltudtam volna dobni!
-Öh szia ja igen azt hiszem.-tértem magamhoz.
-Amúgy..-mutattam a pólóra.
-Ja hát igen az este...-vakarta meg fejét.
-Merlinre...Mitcsináltam?-kérdeztem fejemet fogva.
-Igazából-ült le mellém az ágyra.
-Addig emlékszel amíg be nem mentél a fürdőbe nem?
-Aha az még meg van.-bologattam
-Szóval utána úgy gondoltad hogy tök jó buli lenne a kád szélén álldogálni és valami pókot keresni..Aztán megcsúsztál csúnyán beverted a fejedet, és le öntötted magad valamivel csupa víz voltál én pedig át öltöztettelek ezért vagy a pólómba!
Igazából utána lefektettelek az ágyadba de te átmásztál hozzám, letúrtál és háát így kötöttél ki az ágyamba...-mesélte a történteket.
-Ezt nem hiszem el!-dőltem vissza az ágyba.
-Milyen nap van?
-Szombat.-röhögött rajtam a srác.
-A többiek?-kérdezősködtem tovább
-Nem tudom nem találkoztam velük tegnap este óta!Kis idő múlva összeszedtem magam és kimentem az udvarra levegőzni.
Írtó gáz lehetett a tegnap este!
Mélyedtem bele gondolataimba.
Fejem még mindig lüktetett és nagyon rosszul voltam...
Akkor meg még rosszabbul amikor megláttam Dracot apjával beszélni!Legszívesebben egyből oda szaladtam volna hogy mi folyhat ott..
De persze nem tehettem miután a szőke felfelé indult én is meg indultam
-Emma Wilson a hebrencs és intelligenciát nem ismerő vadóc!-szólt egy szigorú mély hang hátam mögül.
-Hogy tessék?-fordultam meg, mintha csak Draco Malfoyt láttam volna de ezúttal apjával kerültem szembe.
-V-valami problémája van velem?-kérdeztem meg bátorságomat összeszedve.
-Emma gyere már nem emlékszel a bájitaltan leckére?-rohant vissza hozzám Draco.
-Mi van?-nem tudtam semmilyen leckéről se!
-Ne haragudj apa mennie kell tudod a páros munka amit mondtam!-fogta meg alkarom a fiú majd magával húzott.
-Még is milyen lecke?Mi ütött beléd?-suttogtam a folyosókon.
-Ne keveredj a szörnyeteg hálójába!
Ő is bevallotta hogy apja egy szörnyeteg..Bár ezt mindneki tudta már réges rég és pont ezért féltek tőle!De én aztán ha kell szembe szállok vele.
-De..Oké.-kérdeztem volna de inkább úgy éreztem jobb lesz ez így!Ne szólj szám nem fáj fejem.Ami nekem alapból jól jött volna az idióta reggeli fej fájásomra.Elkövetkezett a hétfő reggel...Sajnos
Órámra battyogtam álmos fejemmel
-Szia Em hogy vagy?-jöttek oda Hermiék.
-Jól ti?-viszonoztam kérdésüket.
-Mi is!Mi volt Pénteken?Eltűntetek Draco Malfoyyal és elég furcsa hangok jöttek a szobából..-kérdezte Ron.
-Ja igen mert bele estem a kádba!-jelentettem ki bólogatva.
Nevetni kezdtek mire én csak fejemet fogtam.
-Hát mindenre gondoltam de erre nem!-nevetett Harry.
-Ja épp egy pókot kerestem..-nevettem én is.
Nem telt el kis idő elbúcsúzkodtunk és órára mentem.
Mikor leültem, egy kezet pillantottam meg kígyós gyűrűvel asztalom szélén.
-Szabad a hely?-mosolygott rám a szőke.
-Csak rád várt de azért gondold meg kétszer is!-mondtam.
-Ők úgy se mondják el.-legyintett egyet majd leült mellém.
VOUS LISEZ
Tiltott szerelem
Fantasy~Tudtuk hogy nem szabadna..De amikor valamit megtiltanak még nagyobb késztetést érzünk arra hogy megszegjük~ Emma Wilson a történetünk főszereplője! A lány élete gyökeresen megváltozik mikor álmai iskolájába fel veszik.