-Ez csodás volt Wilson kisasszony!Maga ezzel tud azonosulni is?-vont kérdőre a tanárnő.
-Jaa én ugyan nem!Csak egyszerűen tetszett a könyv.-vontam meg vállamat mosolyt biggyesztve.Ekkor Malfoy rám pillantott majd nagyot nyelve oldalra nézett.
Délután Hermione és én a folyosókon sétálgattunk mikor olyat mondott amire nem számítottam!
-Igazából Emma!Tudom tudom hogy barátok vagyunk meg minden de lehetséges hogy egy kicsit bele zúgtam Ron Weasleybe...-mondta félénken.
-Hogy micsoda?-álltam meg.
-De erről senkinek egy szót se oké?
-Jó persze dehogy!De akkor miért nem mondod el neki?Ron olyan aki félne kezdeményezni neked kéne csajszi!-bíztattam a lányt.
-Hát nem tudom és ha ő csak barátilag szeret?-keseredett el.
-Mi dehogy is!Vagy is ezt honnan veszed Hermi??
-Mert egyszerűen érzem Emma!
-Ah rosszul érzed ebbe biztos vagyok!Mi lenne ha ma este csak egy egyszerű "baráti" beszélgetést folytatnátok?-ajánlottam fel.
-Nem is tűnik rossz ötletnek..-mosolygott rám.*
Legszívesebben egyből elmondtam volna a lánynak hogy de hát Ron is ugyan ezt érzi!De ezt nekik kell megbeszélniük én aztán még sem cselekedhetek helyettük.
Mikor már készültem volna át surranni hozzá egyszer csak nem nyílt az ajtó!Hermione sehol se volt és persze hogy a kulcsot magával vitte.
-Ezt nem hiszem el-próbálkoztam még mindig az ajtó nyitásával.Aztán kénytelen voltam bele törődni hogy az az ajtó nem fog egy hamar kinyílni..
Jól tudtam hogy a kis "baráti" beszélgetésen vannak aminek örültem persze de annak már kevésbé hogy nem tudtam bejutni abba a kibaszott szobába!
-Szuper ez is csak én lehetek-ültem le az ott lévő székre.
Ajtó csukodást hallottam ami Draco szobája felől jött, egy lány lépett ki az ajtón Astoria..
Dracot megcsókolta majd szobája felé vette az irányt.És ekkor eldöntöttem!Eldöntöttem hogy a találkozó áll Tommal!Pár óra múlva mikor Hermione visszatért bosszúsan nézve rá betrappoltam a szobába.De végül nem bírtam ki hogy ne kérdezzek rá!
-Na végül mi történt?
-Először is bocsi a figyelmetlenségért..
-Ja végülis semmi igazából csak három óráról volt szó Áh semmiség!-legyintettem.
-Mindegy nem baj na mesélj már!-szóltam a lányra rá.
-Hát igazából..Megcsókolt.
-Merlin szerelmére Hermione!-kiáltottam örömömben.
-Sssh halkabban-nevetett.
-Baszki tudtam látod milyen jó ötleteim vannak!Akkor most együtt vagytok?
-Úgy látszik..-mosolygott fülig érően.
Annyira jó volt látni hogy a barátaim is boldogok így én is az voltam velük együtt!Hiába történt ami történt..De legalább addig is elfeledtette velem!*
Reggel az első dolgom volt Ron Weasley-t lerohanni!
-Te kis szerelmes!-ugrottam hátára.
-Te meg vagy veszve?-röhögte el magát.
-Oh szia Harry-integettem a mellettem álló fiúnak bár hogy miért csápoltam kezeimmel nem tudtam eldönteni!
-Szia Emma mond csak magadnál vagy?-fogta meg vállamat.
-Soha jobban!-kacsintottam rájuk majd el indultam gyógynövény tanra.-Gyerekek ma a közönséges mandragórát fogjuk megtanulni ültetni!A fülvédő pedig azért kell mert ezek a kis jószágoknak süketítő sikításuk van míg csemeték, ha kifejlődnek akkor már bele is lehet halni..-világosított fel minket Pomona Bimba tanárnő.
-Szóval fogjuk meg felül őket és helyezzük is bele a másik jaj várjatok!-ezt a mondatot kimondva ki ment a teremből.
Én csak a feladatot akartam teljesíteni mikor be kapta egyik ujjamat az a kis fenevad.
-Baszki szedje már le valaki!-sikoltoztam kezemet rázva.A többiek lassan sírtak a röhögéstől én pedig a fájdalomtól.
Aztán egyszer csak vissza raktam a cserépbe.
-Wilson kisasszony maga mit csinál?-toppant be egyszer csak a tanárnő.
-É-én semmit!-ráztam meg fejem a többiek pedig kuncogva néztek rám.
Mikor az órának vége lett épp Tom-ot kerestem mikor a szőke bökött meg.
-Máskor aztán vigyázz a mandragórákkal!-húzta meg szemöldökét Malfoyosan.
-Fogd be.-mondtam szemeimet meg forgatva.
-Be fogjam neked Wilson?-lépett közelebb.
BINABASA MO ANG
Tiltott szerelem
Fantasy~Tudtuk hogy nem szabadna..De amikor valamit megtiltanak még nagyobb késztetést érzünk arra hogy megszegjük~ Emma Wilson a történetünk főszereplője! A lány élete gyökeresen megváltozik mikor álmai iskolájába fel veszik.