Másnap reggel a becsöngőre ébredtem.
Szinte pizsamába és a kócos hajammal rohantam órára.Elnézést kérve leültem Draco mellé.Ekkor Ron tekintetével találkozott az enyém láttam arcán azt az érdeklődő pillantást.ezért úgy gondoltam hogy muszáj lesz vele beszélnem szünetbe.-Felkeltethettél volna Draco Malfoy!-súgtam oda neki.
-Olyan kis cukin aludtál nem volt szívem-mondta felém fordulva.
-Jaa így viccesebb is volt ugye?
-Hát a kinézetedről ítélve..-röhögött
-Fogd be!-majd megböktem a fésümmel.
Elkezdtem fésülködni hiszen úgy néztem ki mint valami madár fészek..
-Na ne Emma te most komolyan fésülködsz?-kérdezte homlokát fogva.
-Hát most miért ha már nem voltál képes felkelteni !!
A fiú pár percig furcsán nézett rám majd hangos röhögésbe tört ki.Mindketten a tanáriba kötöttünk ki!Kaptunk egy kis leszidást, meg tudjátok az ilyen kis
szokásos hegyi beszédek.
Jaj és teljesen el is felejtettem a találkozót Ronnal!
Kint az udvaron volt a többiekkel, így én is társultam hozzájuk.-Beszélhetnénk négy szem közt Em?-kérdezte a fiú
-Ja persze-vágtam rá.
-Mi volt a ma reggeli produkció te bolond?
-Ja öm izé semmi..-próbálkoztam.De NEKI lehetetlen hazudni!
-Aha nekem akarsz hazudni?Mindent azonnal !
-Igazából tegnap nem jött álom a szememre és Dracoval elmentünk egy nagy tölgyfához beszélgettünk meg ilyenek de nem nem történt semmi!-nyugtattam meg
-Emm!Te még a rosszból is ki hozod a legjobbat hallod
-Jaj Ron-nevettem el magamMásnap hosszú napom volt az utolsó óra fele pedig úgy telt el szinte hogy, Dracot vallatta Piton professzor.
Kiderült hogy nem is érti a matekot mire nem is kell mondanom Piton eléggé berágott, bár én is meglepődtem azt hittem hogy a tipikus jó tanuló a szöszi!
Dúlva fúlva rontott be a szobába és leült az ágy szélére.-Hé mi a baj?-kérdeztem a fiútól majd mellé ültem.
-Nem látod hogy lejáratott bazdki?-válaszolt dühösen.
-Jó azért nem kell lekapni a fejem!
-Bocsánat nem úgy gondoltam!-mondta majd vállamra hajtotta fejét.
Fura érzés fogott el..
-Figyelj!Ha szeretnéd én segítek neked a matekba, elég jó vagyok belőle!-mondtam szemébe nézve.
-Tényleg?-kérdezte felcsillant szemekkel.
-Tényleg!Négykor várlak a tölgyfánál!
Mikor vállamra hajtotta Draco fejét olyan volt mint egy kisgyerek!Lehet hogy másoknak a rosszat játssza, de nekem nem azt mutatta..
Vajon félre ismertem Draco Malfoyt?
KAMU SEDANG MEMBACA
Tiltott szerelem
Fantasi~Tudtuk hogy nem szabadna..De amikor valamit megtiltanak még nagyobb késztetést érzünk arra hogy megszegjük~ Emma Wilson a történetünk főszereplője! A lány élete gyökeresen megváltozik mikor álmai iskolájába fel veszik.