~Három nap elteltével~
Gyorsan elteltek napjaink és mire észbe kaptuk Hermione születésnapja is elérkezett!
Óráim után találkoztam is Ronnal és Harryvel!
Tudtuk hogy a lánynak van még egy órája így egér utat kaptunk.
Épp a szobámba siettem hisz oda dugtam el a lufikat mikor derekamon két kezet éreztem.
-Szia szöszi-fordultam meg.
-Szia manó te meg mit csinálsz?-érdeklődött
-Hermione meglepetés buliját szervezzük!Jöhetnél te is!-javasoltam.
-Kik lesznek ott?
-Hermione,Ron,Harry,Pansy,Madison,Blaise,és még Hermione barátai.-soroltam csak úgy a neveket.
-Hmm jó talán-gondolkozott el
-Miért csak talán?-néztem rá boci szemeimmel.
-Emma ne ne nézz így!Mert lehet hogy nem fogok végezni a tanulással.-mondta
-Akkor segítek!-néztem tovább boci szemekkel tudtam hogy a gyengéje!
A fiú csak sóhajtott egyet.
-Naa!-kérleltem.
-Jó oké-egyezett végül bele.
-Tudtam!-mosolyogtam rá majd az ágyamhoz térdeltem hogy kihúzhassam a csomagot benne a lufikkal.
Rá néztem mégegyszer a fiúra majd kiviharoztam.
Ron szobája volt a helyszín ugyan is a mázlista elég nagy szobát kapott a többiekéhez képest, talán valami iroda lehetett a helyén régebben.Mindenki segített ezerrel díszítettünk hogy készen legyünk mire bekísérem Hermionet!
Ugyan is az én feladatom volt lefoglalni majd a helyszínre vinni.Ami szerencsénkre el is készült időben!Valami csodálatos volt a rózsaszín arany díszítésnél maradtunk mindenhol lufik és hatalmas boldog születésnapot arany felirat a falon.
Kicsöngettek én pedig el is indultam meg keresni a lányt.
-Szia-ölelt meg.
-Szia de szép vagy!-üdvözöltem
-Köszönöm!Hol vannak a többiek?-kérdezte.
-Nem tudom de igazából hallottál róla hogy Ron szeretne veled majd órák után beszélni!Van még órád?-tetettem a hülyét.
-Ja igen tudom előre félek.Nem már nincsen!
-Jó akkor elkísérlek de majd mindent szeretnék tudni!-kacsintottam a lányra "mit sem sejtve"
Elindultunk a szobák felé ahol síri csend volt.Mikor be nyitottunk sötétség tárult szemünk elé!
Aztán felgyúltak a villanyok és mindenki előbújt boldog szülinapot ordibálva torka szakadtából!Mindenki elkezdte ajándékok halmával elönteni a lányt velem együtt
Ajándékom egy előnyös kép kettönkről, egy kis desszert és egy pici cserepes kis kaktusz.
Tudni kell Hermionerol hogy imádja a kaktuszokat így ezt ki is használva vettem neki egyet ami tény és való nagyon mutatós és aranyos!Egyáltalán nem tudtam mást venni neki mindene meg van azért egy hajgumit csak nem adhatok!
De ahogy elnéztem nagyon örült neki.Ekkor Draco is betoppant két szál rózsával, egyiket Hermione kapta másikat pedig én.
Nagyon aranyos volt tőle...
-Hát nekem nem is hoztál semmit?-kérdezte hülyéskedve Ron.
-Weasley neked is vegyek egy rózsát?-röhögött a szőke.
-A legkevesebb!-húzta meg vállát.
Hermione és én hangosan nevetni kezdtünk igazából kicsit meglepett hogy ilyen jól kijönnek egymással amíg eddig ősellenségek voltak?Kis idő múlva Draco és én táncolni kezdtünk.
Szemeibe el veszve lépkedtem a parketten s már csak akkor eszméltem fel mikor vége volt a zenének.
-Crack és Monstro?-kérdeztem.
-Hívtam őket azt mondták hogy talán aztán nem tudom hol vannak.-vonta meg vállát.
-Ja értem!-ezt kimondva torkomon lecsúszott az ötödik pohár tequila is.
Nagyon jól éreztem magam.
Aztán megszólalt egy régi kedvenc zeném.
Mire már azt se tudtam merre vagyok arccal úgy gondoltam jó ötlet lenne fel állni az asztalra és ott folytatni táncolásomat.
-Szállj le!Le fogsz esni Emma Wilson!-hallottam lentről Draco hangját.
-Ne aggodalmaskodj apuci!-röhögtem el magam.
-Na gyere le veszlek!-nyúlt értem mire arrébb lépkedtem.
-Emma baszki le esel!-nem foglalkoztam mondandójával a szőkének csak tovább folytattam.
Aztán történt az hogy magas sarkúm sarkába megbotlottam és le fordultam az asztalról, mikor Draco karjaiba estem.
-Merlin hogy én mennyire beléd estem!-mondtam a fiú szemébe nézve.
-Jaj Emma..-mondta majd az ajtó felé vettük az irányt még mindig karjaiba beszélve a hülyeségeimet.
Fejemet lógatva lábaimmal kalimpálva énekeltem.
-Ne ficánkolj!-szólt rám a szöszi.
-Mi van ha elütnek egy matematikust?-kérdeztem kuncogva.
-Mi?-forgatta meg szemeit.
-Már nem számít!-röhögtem el magam szinte az egész folyosó az én hülyeségemtől víz hangzott.
Aztán végre be értünk a szobába és le tett Draco az ágyra.
Leült az ágy szélére én pedig ölébe ültem s csak bámultam zöld szemeit.
-Mi az?-hunyorgott.
-Szépek a szemeid-vontam meg vállam majd hevesen megcsókoltam.
Ingemet elkezdtem ki gombolni mikor Draco megfogta kezemet fejét rázva.
-M-mivan?-kérdeztem.
-Addig amíg ilyen állapotban vagy nem!-jelentette ki.
-Köszönöm hogy így figyelsz rám!Akkor én megyek és megfürdök!-mondtam.
Rám mosolygott aztán a fürdőbe indultam.Ezután egyszerűen képszakadás és semmire sem emlékeztem az este többi részéből!
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
Fantasy~Tudtuk hogy nem szabadna..De amikor valamit megtiltanak még nagyobb késztetést érzünk arra hogy megszegjük~ Emma Wilson a történetünk főszereplője! A lány élete gyökeresen megváltozik mikor álmai iskolájába fel veszik.