A fényképet látva a mintha szívem tépték volna ki helyéről..Ledermedtem s hangom elcsuklott.
A képen Draco volt amint egy lánnyal csókolózott.A világ összedőlt körülöttem!
-N-nem baj ha-mondtam sírásra álló hangommal.
-Nem dehogy!-mondta együtt érzően.
Kezéből kivettem az eszközt s kifelé indultam.
Bementem a nagyterembe mindenki engem kezdett nézni legszívesebben eltűntem volna, ekkor megláttam Dracot. nagyot nyeltem és oda mentem hozzá.-Szia kicsi-mosolygott rám.
-Mi az?-nézett értetlenül.
A kezembe lévő képet megmutatva egy könnycsepp gördült le arcomon.
-Én m-megmagyarázom!
-Ez mikor történt?-kérdeztem a fiút aki nem válaszolt.
-Szóval?Kicsoda ő Draco?
-Astoria..-válaszolt.
-Vele voltál a bulin amikor én bent kerestelek igaz?
-Emma...Csak be volt rúgva amúgy is egy hülye sárvérű liba!-válaszolt.
-Gyere Draco megbeszélés van!-állt Monstro az ajtóban.
-De te viszonoztad!-förmedtem rá.
-Tegnap is őt vártad i-igaz?
-Szóval igen..-néztem magam elé.
-Máskor is tudtok beszélni gyere már!-kiabált a fiú már vagy harmadjára.
-N-ne ne haragudj!-mondta könnyes szemmel a szőke.
-Menj-néztem rá.
-Emma!
-Menned kell Draco-biccentettem meg vállam.
*
A mosdóba rohantam, magamra zártam az ajtót és éreztem hogy minden elhomályosodik, szemembe könnyek szöktek és csalódottan zokogtam a négy fal közt...Mint egy igazi vesztes!
-Túl szép volt hogy igaz legyen-táskámból elővettem a kis tükröt ami kicsúszott kezem közül s apró darabokra törött, földre térdelve szedegettem össze a szilánkokat mikor kezemen vér cseppek gyűltek.Kinyitottam az ajtót, kisírt szemeimmel s a darabkáktól vérző kezemmel léptem elő mikor felnéztem Ronnal Hermioneval és Harryval találtam magam szembe.A lány közelebb lépett hozzám én pedig megöleltem lábaim összerogytak és újból sírásba kezdtem.A két fiú is át karolt.
Éreztem szívem összetörni s abban a pillanatba velem együtt a barátaim szíve is meghasadt.
-Megölöm Draco Malfoyt!-nézett bosszúsan Ron.
-Annyit sem érdemelne hogy hozzá érj!-mondta Hermione.Az egész iskola rólam beszélt annyira megalázó volt!De szerencsére a három barátom mellettem álltak és mindent megpróbáltak csak hogy mosolyra derítsenek..Eléggé nehéz volt de néha sikerült!
Egyik szünetbe mikor beszélgettünk Draco épp felénk tartott
-Izé..Emie jönnél egy-
-Tűnj már innen Malfoy majd ezek után szóba is fog veled állni igaz?-vágott dühösen szavába a vörös.
-Nem téged kérdeztelek te sárvérű!-mondta primitíven.
-Menj inkább Astoriához!-beszállt a vitába Hermione is.
-Basszameg mekkora egy-
-Be se fejezd Draco ne szólj hozzám felejts el!-álltam fel a székről.A fiú rám tekintve el ment.
A szőke napokon át próbálkozott szót váltani velem de akármennyire is fájt figyelmen kívül hagytam őt!
-Órák után majd tali Em!-mondta Harry.
-Oké-villantottam egy halvány mosolyt rájuk.Becsöngőre lépett be Astoria elégedetten utána pedig a szőke.
Gombóc keletkezett torkomba...
-Amikor még ő és én kestünk el óráról..-ezt a gondolatot elhessegetve temettem tenyerembe arcomat.
Kicsöngő után pakolni kezdtem mikor egy ismerős hang szólított meg.
-Szia Emma sajnálom ami történt remélem hogy jól vagy!-lépett oda hozzám Tom.
-Áh szia hát fogjuk rá-
-Rám számíthatsz!Ne feledd bármikor áll még a találkozó-mosolygott.
-Köszönöm Tom!Oh nem tudom majd gondolkozok rajta..
Kedves volt tőle de igazából se kedvem és se erőm nem lett volna elmenni..Nem tudtam volna ilyen gyorsan túl lenni a dolgon.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
Fantasy~Tudtuk hogy nem szabadna..De amikor valamit megtiltanak még nagyobb késztetést érzünk arra hogy megszegjük~ Emma Wilson a történetünk főszereplője! A lány élete gyökeresen megváltozik mikor álmai iskolájába fel veszik.