Másnap reggel épp reggeliztünk mikor leült mellém Monstro
-Mi a helyzet gyerekek jól aludtatok este?-vigyorgott Dracora.
-Te tudod milyen jól fogsz aludni este ha fejen váglak a tálcával?-mosolyogtam rá.
-Pedig kis szerénynek tűnt..-súgta oda a vele szembe ülő szőkének.
-Reggelente nem nagyon!-húzta félre száját.
-Ugye tudjátok hogy hallom?-néztem rájuk szúrós tekintetemmel.
-É-én most szerintem megyek.-javasolta
-Jobban jársz-húztam fel szemöldököm.
Draco kezét szája elé téve próbálta röhögését vissza fojtani, amit a becsöngő zavart meg.
-Szent Merlin!-csaptam az asztalra.
Úgy rohantunk ahogy a lábunk bírta, kettőt kopogtatva az ajtón beléptünk mikor Mógus professzor félbe hagyta mondandóját az egész osztály pedig minket kezdett el bámulni rettentő kínos volt..
-Ki gondolta volna hogy ők ketten?-szólalt meg egy gúnyos hang.
-Elnézést kérünk a késésért professzor-léptem egyet előre.
-Elnézve üljenek le de rögvest!-mondta szigorú tekintetével.Fülembe csengett az a bizonyos hang aki be kiabált..Hátra fordultam egy lánnyal kerültem szemkontaktusba aki lenézően végig nézett rajtam majd a tanárra tért figyelme.Lehet hogy nekem is az kellett volna hisz az órából semmi sem maradt meg, nem járt máson eszem csak az óra eleji incidensen!
Kicsöngettek s magam mögött hagyva a szőkét lábaim a lány után eredtek, ekkor mentem neki Ronnak.
-Ú jaj bocsi!-mondtam a fiúnak.
-Már megint hol jár az eszed Emma Wilson?-kérdezte halvány mosollyal arcán.
-Nekem?Ja hát semmi miért úgy nézek ki ?Biztos mert éjszaka nem tudtam aludni!-néztem rá értetlenül mert még én sem nagyon fogtam fel a sok hülyeséget amit összehordtam
neki.
-Viszont nekem mennem kell bocsánat-hagytam faképnél a vöröst.Órák után szobámba üldögéltem házi feladatom felett mikor Monstro dörömbölt az ajtón.
-Szia hát te?-kérdeztem.
-Emma baszki siess mindjárt kezdődik a kviddics meccs!-hadarta el.
-Merlin szerelmére a meccs!-csaptam be magam után az ajtót és el is indultam a helyszínre.
Ahogy szemébe néztem a fiúnak ahogy ott állt seprűvel a kezébe..Hasamba pillangók kezdtek el repkedni s automatikusan mosolyra derültem.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
Fantasy~Tudtuk hogy nem szabadna..De amikor valamit megtiltanak még nagyobb késztetést érzünk arra hogy megszegjük~ Emma Wilson a történetünk főszereplője! A lány élete gyökeresen megváltozik mikor álmai iskolájába fel veszik.