A doboz tetején egy cetlit pillantottam meg ;
Remélem jó a méret!
7-kor a bejárat előtt :)
D.M
A doboz tetejét fel emelve egy gyönyörű szép vörös selyem ruha nézett vissza rám.
Lélegzetelállító volt!
A finom anyag földig ért épp hogy csak a cipőm orra látszott ki.Dekoltázs része úgy simult testemhez mintha csak rám szabták volna.Az egészet két vékony pánt tartotta V alakú kivágása pedig csak hab volt a tortán!
A doboz alján egy fekete organza tasak is lapult, melyben egy gyönyörű csillagos nyaklánc állt.
Draco Malfoy még is hallotta amit mondtam neki!Mosolyodtam el.
Hét előtt pár perccel készen is voltam.
-Jó nyugi menni fog minden mint a karika csapás!-néztem végig magamon a gyönyörű ruhában hajam lágy hullámokba omlott vállamra.
Életemben egyszer voltam szerelmes az is oviba volt, de Draco Malfoy magával ragadott akár csak egy forgó szél!Most pedig együtt megyünk életem első báljára!
Át is léptem a szoba küszöbét s minden apró dolgot félre téve boldogan indultam el.
A hűvös folyosókon lévő gyertyák fényében sétálgattam, mikor elérkezett a folyosó vége izgulva de még is büszkén lépkedtem lefelé a lépcsőfokokon!
Draco a lépcső alján várt felragyogott szemekkel.
Mindenki elcsendesült s rám tért figyelmük.
Az utolsó lépcsőfokról Draco derekamnál fogva leemelt majd adott homlokomra egy puszit.-Köszönöm a csodálatos ruhát!-súgtam fülébe.
-Aki benne van az a csodálatos-mosolyodott el.
-Igyunk valamit!-mondta és kézen fogva vágtunk át a tömegen.Hermione és Ron az asztalnál beszélgettek Ron pedig elhallgatott ekkor Hermione is hátra fordult épp hogy felvettem velük a szemkontaktust a szöszi nyújtotta is felém a poharat.
Leültünk nem sokkal távolabb tőlük
-Tetszik a nyaklánc?-kérdezte a szőke.
-Ennél szebbet sosem láttam köszönöm!-néztem rá hálásan.
-Nincs mit!Tudtam hogy te leszel a legszebb!-hajolt közelebb hozzám.
Ekkor be is fejeződött beszélgetésünk hiszen hívták a barátai
-Nem haragszol?Itt maradok ha szeretnéd?-kérdezte meg tőlem.
-Dehogy menj csak!-húztam mosolyra számat.
Egyedül maradtam az asztalnál és csak néztem végig a táncoló tömegen, ekkor egy nagy PUFFANÁS.
Ron volt az ki a szék mellé ült, hangosan felröhögtem szegény fiún aztán felsegítettem.
-Jól vagy?-kérdeztem tőle abba hagyva a nevetést.
-Jaa igen szia Emma!-mondta fintorogva.
-Jól nézel ki!-tette hozzá.
-Köszi te is na meg Hermione és Harry is!-mondtam ujjaimat tördelve.És következett a kínos csend..Alig vártam hogy valaki kimentsen a fura szituációból!
Lehet nem illik ilyet mondani de hát mit mondjak egy olyan barátnak akivel épp nincs minden rendbe és hetek óta rám sem nézett??
Majd messziről kiabált Madison lelkesen.
-Szia Em gyere egy kicsit ugye nem baj Martin?-mondta kapkodva.
-De én Ron va..Hagyjuk mindegy-nézett Ron hogy még is mi a franc ütött a lányba.
-Madison kicsit sok volt a pia?-kérdeztem tőle nevetve.
-Örülök hogy végül lett ruhád honnan szerezted?-a lány csak folytatta a lelkesedést s mintha meg sem hallotta volna a feltett kérdést.
-Dracotól kaptam!-feleltem.
-Ez cuki nagyon szép vagy benne.-majd megölelt, és elviharozott.
Jézus ez meg mi volt? Tettem fel magamnak a kérdést a lány után nézve, amire még mindig nem tudtam választ adni.
ESTÁS LEYENDO
Tiltott szerelem
Fantasía~Tudtuk hogy nem szabadna..De amikor valamit megtiltanak még nagyobb késztetést érzünk arra hogy megszegjük~ Emma Wilson a történetünk főszereplője! A lány élete gyökeresen megváltozik mikor álmai iskolájába fel veszik.