Vita, vita hátán

40 0 0
                                    

-Em!-szólított meg egy hang mely zene volt füleimnek de nem néztem szemébe..
-Hé hé -emelte meg állam alatt arcomat.
Egy zöld szempárral kezdtem farkasszemet nézni aztán megtörte a csendet rekedtes hangja.
-N-ne haragudj!Kurvára utálom magam amiért bajba sodortalak..-nézte még mindig szemeim.
-Ja már mindegy nem haragszom!-villantottam egy mosolyt.

                                        *
A levél még mindig ott hevert asztalomon..
Hermione és a többiek nem tudom hol voltak de én a szobába voltam épp naplómat írtam.
Gondolkozni kezdtem ami nálam elég érdekes dolog, ágyról leszállva az asztalhoz lépkedtem s egy mozdulattal a kukába dobtam azt a papírt.

Pár nap elteltével még mindig szótlan voltam és sokszor kedvtelen..De ezt barátaim meg is értették nem álltak le noszogatni kivéve egyszer kétszer Ront.
Ki kellett magam pihennem volt hogy első órákat kihagytam így volt egyik reggel is mikor kopogtattak eggyet.
-Szia tudod mit találtam a kukába?-rontott be Draco.
-Miért kopogsz ha úgy is be fogsz jönni?-kérdeztem a takaróm alól felbújva.
-Ja tudod megszokás-vonta meg vállát.
-Édes Merlin!-ültem fel.
-Te el akartál menni az iskolából Emma Wilson??
-Ja Öhm igen..De várjunk te az én kukámba kutatsz?-néztem elgondolkodva.
-De de normális vagy?-esett kétségbe.
-Nem tudtam volna mást csinálni Draco Malfoy most pedig húzz ki innen!-parancsoltam rá.
-Nem változol semmit.-súgta be nekem mielőtt be nem csukta az ajtót.

Én pedig álmosan vissza feküdtem.
Ám nem sokáig lustálkodtam még hiszen perceken belül megszólalt a csengő.Felkaptam szokásos egybe ruhám ami egy zöld kockás szoknyából és most egy zöld ingből állt.
Első dolgom volt megkeresni a három jó madarat de nem pontosan a keresett emberrel futottam össze.
-Jó reggelt jó volt békésen aludni míg mi meghaltunk tesin?-csipkelődött Malfoy.
-Ja tökre!-mosolyogtam rá elégedetten.
-Öhm izé amúgy köszönöm hogy megvédtél..-hálálkodtam.
-Ugyan!-vonta meg vállát egy aranyos mosollyal.
Aztán megszólalt a becsöngő ami nem mást jelentett mint hogy megint elkések óráról!
Lábaimat szedve loholtam a terembe nagy szerencsémre Piton késett így megúsztam a lecseszést.

Aztán össze futottam a srácokkal ám eléggé feszült volt mindenki ahogy elnéztem.
-Sziasztok mi a baj?Úgy néztek ki akin átment egy kamion jobbik esetben!-húztam fel szemöldököm.
-Semmi-válaszolt egyszerre a szerelmespár oldalra nézve.
Ronra néztem aztán Hermionera majd Harryre aki felhúzta szemöldökét.
Szememmel jeleztem a fiúnak hogy beszéljünk mire kapta is a lapot.
-Háát akkor jó.-mondtam mire mind ketten el viharoztak mellettem de Harry velem maradt.
-Mivan velük??
-Nem tudom csak annyit tudok hogy valamin veszekedtek!
-Merlinre-forgattam meg szememet.
-Te beszélsz Ronnal én pedig a csajjal!-adtam ki a parancsot mire a fiú csak bólintott egyet s mindketten a megkeresésükre indultunk.
Hermione nem sokára meg is lett egy padon üldögélt és maga elé bambult.

-Jahj mi a baj Hermi!-ültem le mellé.
-Semmi nincs.-válaszolt közömbösen
-Min veszekedtetek?-sóhajtottam
-Furán viselkedik mintha már nem is szeretne érted?Más lányokkal lóg vajon én rontottam volna el valamit??-öntötte ki nekem lelkét.
-Nem ez áll a dolgok mögött igaz?-néztem rá kérdően
-Pansyvel ölelkezett...-dőlt a falnak
Nem tudtam mire vélni azt amit barátnőm mondott biztosra veszem hogy Ron szereti és nem ölelkezne csak úgy más lányokkal!!
-Jaj Hermione biztos hogy szeret ebbe megnyugodhatsz!És Ron nem ölelkezne csak úgy akárkivel!Most hogyha engem is megölel mondjuk Harry akkor van valami közünk egymáshoz??-néztem rá
-Nem tudom Em ez nem olyan volt..-láttam rajta hogy tanácstalan de sajnos ebben a helyzetben én se tudtam volna neki segíteni..
-Miért nem beszélitek meg?-vetettem fel javaslatomat.
-Időre van szükségem gondolkozni..
-És biztos hogy Ronnak is!-válaszoltam
-Ti vagytok a legcukibb pár a suliban!Nem lehet vége érte?Mind ketten szeretitek egymást ezt azért vedd figyelembe!-mondtam majd magára hagytam.
Nagyon reménykedtem hogy megfogják tudni beszélni!

Tiltott szerelemDove le storie prendono vita. Scoprilo ora