Fél nyolc fele járhatott mikor kopogtattak az ajtón.
Draco egyből fel ugrott majd egyből fel kapta ruháit de nekem már csak a fehérneműm és a fiú egyik pólója jutott.
-Ne nyisd már ki!-szóltam rá de ekkor már nyílt is az ajtó s anyja lépett be rajta, én pedig azzal a mozdulattal be is bújtam a szekrényébe.
-Fiam nem aludtál karikásak a szemeid!-hallottam Narcissa hangját.
-De csak sokat tanultam anyám.-a kis hazug..
-Miért vagy ilyen göncbe?Nincs rendes ruhád édes fiam?Vagy még mindig anyád öltöztessen?-háborodott fel anyja.
Szám elé tettem kezemet hogy nehogy el röhögjem magam az utóbbin!
-Anya!-hallottam a szöszi hangján hogy eléggé zavarba jött.
-Na keresek neked egy megfelelő ruhát ugye nem gondolod hogy ebbe fogsz órára menni?-kérdezősködött továbbra is a nő mire ereimbe meg fagyott a vér!
-Anya nem izé én nem ebbe szándékoztam nyugodj meg majd veszek fel egy normális ruhát!-aggódott Draco.Aztán megcsapott a napfénye s elém tárult Narcissa megdöbbent arca...
Draco háta mögött kezével szájához kapott, felnéztem a nőre s kedvesen rá mosolyogtam még mindig a szekrénybe gubbasztva.
-D-Draco...-dermedt meg.
-Szép napunk van nem de?-húztam szélesebb mosolyra ajkaim.
-É-én megmagyarázom!-fogta meg vállát a fiú, én pedig ki másztam a szekrényből...
Legszívesebben el ástam volna magamat annyira gáz volt a helyzet!
Bevallom ünnepélyesebb megismerkedésre számítottam édesanyjával..Felkaptam szoknyámat és ki rohantam a szobából nem törődve kinézetemmel nem törődve azzal hogy kurvára nem egyen ruhába vagyok sőt azzal sem hogy hajam tiszta kóc volt!
Csak végig rohantam a folyosón egyenesen a mosdóba.
Szent Merlin!
Néztem tükörbe.
Megpróbáltam minél jobban megcsinálni hajamat és a ruhám is hogy ne tűnnek úgy mint akit egy farkas tépett meg.
Tudtam hogy reggelizni kell mennem így nem volt más választásom leültem barátaimhoz akiknek szemük egyből rám szegeződött.
Végig tekintettem rajtuk majd Ron tányérjából egy pirítóst csentem el.
-Végülis Harrytől nem tudtál volna venni!-forgatta meg szemét.
-Hogy vagy?Nem láttunk nagyon este sőt még vacsorázni sem jöttél és te sose hagyod ki!-mondta Hermione.
-Ja a számmisztikát tanultuk.-haraptam bele a kenyérbe.
-Dracoval?-bökött meg Harry.
-Uhum-bólintottam.
-Jó kis tanulás lehetett.-nézett egymásra Harry és Ron.
-De tényleg!-hazudtam.
-Hűha mik azok a foltok a nyakadon?-nézett rám vigyorogva a vörös.
Baszki..
-Szúnyogcsípés.-mondtam közömbösen.
-Akkor ott jön a szúnyogod!-kacsintott rám Harry, mikor Draco Malfoy jött be az ajtón rám mosolyogva.
Igen szép kis fehér szúnyog..
Rájuk néztem arcom piroslani, kezdett
szóval ilyen szarul hazudnék?..*
Hála Merlinnek elérkezett az utolsó órám is!Nagy sietséggel lépcsőztem felfelé mikor a fordulóban a szőke rohant le a lépcsőn egyenesen nekem.
-Minden oké?-kérdezte.
-Persze de inkább ezt én kérdezném tőled!-néztem rá kérdően.
-Ja minden csak a reggeli tudod-vonta meg vállát
-Félek hogy apám megtudja..
-Együtt mindent megoldunk!-csókoltam meg.
Igaz én is tartottam attól hogy ki tudódik..Tudtuk hogy a tűzzel játszunk!
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
Fantasy~Tudtuk hogy nem szabadna..De amikor valamit megtiltanak még nagyobb késztetést érzünk arra hogy megszegjük~ Emma Wilson a történetünk főszereplője! A lány élete gyökeresen megváltozik mikor álmai iskolájába fel veszik.