3.0

1K 118 38
                                    

24k olmusuz 🥲🥲🥲 cok sik guncelleme yapmamis olmama ragmen bu kadar okunacagini hic dusunmemistim

eski okuyucularim bilir bu kitaba ilk basta kendimi yazar anlatimini guclendirmek istedigim icin baslamistim biraz da fluff ve drama sevdigim icin..

pes etmeden beni beklediginiz icin tesekkur ederim ve yeni katilanlar da hos geldiniz

her sey icin tesekkur ederim💓💓💓

aile faciası (?)

Jungkook, sitenin içerisinden giren arabayla strese girdiğini yeni fark ediyordu. Kendisini sakinleştirmek için Seo Joon'a söylediği çocuk şarkısını mırıldanmaya başladığında Yoongi ona dönmüş "Gelmek zorunda değilsin." demişti. "Hala çok geç değil."

"Yol boyunca bunu tekrar edip durdun."

"Ve düşüncem hiç değişmedi."

Jungkook, Yoongi'nin eline uzanıp sıktığında "Yanındayım." dedi. "Onlarla ilk defa tanışacağım için gergin olmam normal."

"Ailem normal değil Jungkook. Kendi gözlerinle göreceksin demek istemiyorum fakat öyle olacağa benziyor."

Jungkook sitemine karşı gülmüş "Sorun etmiyorum." demişti. "Bir şekilde tanışacaktım."

"Seo Joon hakkında konuşmayalım. Şimdilik sadece seni erkek arkadaşım olarak tanıtmayı planlıyorum."

"Kocalıktan erkek arkadaşlığa düşüş yaşıyorum. Pekala, kaldırabilirim."

"O statüde hiç bulunmadığın için, yeni bir deneyim olarak gör."

"Bak bu acıttı işte."

Jungkook dramatik bir şekilde elini kalbine götürdüğünde Yoongi yalandan yüzünü buruştup "Yazık sana." dedi.

Birlikte arabadan inip, villa bahçesinden içeri girdiklerinde, Yoongi Jungkook'un elini tutmuş "Söylediklerine takılma." demişti. "Kalbini kırmak için hazırda bekliyor olabilirler."

"Yoongi endişelenme. Onlar senin ailen."

"Endişelenirim." dedi Yoongi. "Ailem olmaları endişelenmem için ekstra sebepler arasına giriyor. Sonuçta seni getirdim. En son isteyeceğim şey kalbinin kırılması."

"Sen böyle konuştuğun için bile kırılmayacağımı bilmelisin."

Jungkook, kocasının çenesini kavrayıp dudaklarını birleştirdiğinde kısacık bir öpücük verip geri çekildi. "Pekala, zile bas. Hazırım."

Yoongi gülmüş, zili basmasıyla dudaklarını tekrar aşağı indirerek beklemişti. Evin çalışanı kapıyı aralayıp "Hoş geldiniz." diyerek onları içeri aldığında, arka bahçede oturan ev sahiplerinin yerini öğrenen ikili salonun içerisinden geçip bahçeye yöneldiler.

Yoongi, annesini toprağa fidan dikerken görmeyi beklemiyordu. Annesi; evcil hayvanlardan, bahçeden ve ev işlerinden hoşlanmayan oldukça katı biriydi çocukluğu boyunca.

Babasına göre daha anlayışlı bile diyemezdi Yoongi onun için.

"Oğlum!" Bayan Min, elindeki bahçe eldivenlerini çıkartıp Yoongi'yi kucakladığında Yoongi şaşkındı. Babası köşede okuduğu tableti kenara bırakıp ayaklanmış, kendisine yaklaşmasını beklemişti.

Bir tiyatro gösterimi içerisinde gibi hissediyordu Yoongi. Babasıyla şirkette karşılaştığı yoktu. Annesiyle uzun zamandır konuşmuyordu. Onları bu kadar değişmiş görmeyi beklemiyordu.

moonchild Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin