1.1

1.3K 157 14
                                    

geçersiz sebepler

Namjoon kahve kupalarına uzanan genci izlerken kalçasını tezgaha yaslamış, kollarını göğsünde çaprazlamıştı. Suyun kaynamasını bekleyen ikilinin arasında uzun süredir olan sessizlik hakimdi.

Jungkook arada kendine sahip çıkamıyor, kaçamak bakışlarla sehpa üzerindeki legolarla oynayan Yoongi ve Seojoon'u izliyordu.

"Eninde sonunda kabul edeceğine eminim." dedi Namjoon. Jungkook onun kısık sözlerine karşı bakışını ikiliden çekmedi. Mutlu görünüyorlardı. Dahası bir aile portresi gibiydi. "Bu sürecin zorlu geçeceğini biliyorum fakat zamanımız kısıtlı." dedi Jungkook.

"Zamanın kısıtlı olduğunun farkındayım. Seni ikna etmek ve gözlerini açmak daha kolaydı. O küçük canavarın hayatı için kendi hayatını vermeye hazırsın. Yoongi daha farkında değil sadece."

"Farkında değil mi?" Yüksek çıkan sesi sonlara doğru kısılırken Jaehyun'un kulakları konuşmayı kaçırmamıştı. Yavaşça amerikan vari mutfağa gelmiş, bar sandalyelerinden birine oturup ikiliyi dinlemeye başlamıştı. "Farkında olması daha ne olması gerekiyor? O çocuğun hiç babası olmadı ve şimdi de annesiz kaldı."

"Jungkook bunu kavraması kolay bir şey olarak görmemeni istiyorum. Sen bunu onun annesiyle kabul etmiş olabilirsin fakat Yoongi için bir gecede alınacak bir karar değil."

Jaehyun kaynayan suyu alıp kahve bardaklarına dökerken "Yoongi hyung yaşına göre oldukça büyük biridir." dedi. "Aynı zamanda yaşından oldukça küçük bir çocuktur da."

Bardağı Jungkook'a uzatırken sözlerine devam etti. "Onu sadece Seojoon ile çocuklaşırken görebilirsin. Bazen oyuncaklar için kavga ettikleri bile olur. O küçük canavara fazla değer veriyor. Sadece sorumluluk almak onu geriyor o kadar."

"Çocuğa canavar deyip durmayın." Jungkook ne söyleyeceğini bilemediği için homurdanmayı tercih etti.

"Jaehyun ve ben bu konuyu biraz konuştuk açıkçası. En doğru adayın Yoongi olduğunu sen erkeklerden hoşlanıyorsun veya maddi konular için değil aynı zamanda Yoongi için istiyoruz. Fazla yalnızlık çekiyor. Bizimle sürekli takılıyor olsa bile bunun farkındayız, arkadaşımıza sırt çevirmek değil onu kucaklamak istiyoruz."

"Yoongi hyung bizi pek kucaklayacak birisi değil. İlk adımı karşıdan bekler hep. Oldukça zor bir kedişdir kendisi."

Jungkook "Ondan hoşlandığım falan yok zaten." dedi. "Şu an bir şeyleri tercih edebileceğim bir pozisyonda değilim."

"Her neyse istersen bu konu hakkında biraz daha düşün ve Yoongi ile öyle konuş." dedi Namjoon. Arkadaşıyla beraber mutfaktan çıkarken Jungkook yalnız kalamamış, Minyoung adımlamıştı içeriye.

"Resmen beynini yıkıyorlar." dedi. "Miyeon bile onlarla bir düşünüyor."

Jungkook ablasının iyi niyetinin farkındaydı ve yükleri tek başına sırtlamasını asla istemiyordu. Minyoung şu zamana kadar oldukça kötü günler geçirmişti. Bulunduğu konuma asla kolay gelen birisi de değildi. Yokluk içerisinde okumuştu, ailesinden kopuktu. Eşinin onu aldattığını öğrendiği zaman olmayan güven duygusunu bir daha anmamıştı bile. Sevgi de güvenle birlikte hayatında yok olmuştu.

Jungkook hayatında sadece dört kişiye yer olduğunu biliyordu. Bunlardan birisi de kendisiydi. Ablası her zaman hissettirmişti. "Teşekkür ederim." dedi Jungkook sadece. Minyoung ne için olduğunu biraz duraksamadan sonra anlamıştı. Her şey için teşekkür ediyordu minik tavşanı ona.

"Her zaman yanında olacağımı biliyorsun."

"Sana kötü çıkışmak hiç istemiyorum." dedi Jungkook. "Yoongi konusunda haklı olabileceklerini düşünüyorum sadece. Onlara baksana." İkilinin gözleri lego sehpasına çevrilirken "Mutlu görünüyorlar." dedi Minyoung.

"Evet, Seojoon gerçekten mutlu. Son zamanlarda hiç olmadığı kadar. Benimle evle olduğu günlerde bile bu kadar içten hiç gülümsemedi."

"Jungkook seni sevdiğini biliyorsun." dedi ablası ona. Üzülmesini istemiyordu ve bu son zamanlarda düşünceleri onu çok yıpratmıştı.

"Biliyorum ama yetmeyecek Minyoung. Hiçbir zaman yetmeyecek. Üstelik ona sahip olmak için birine daha ihtiyacım olduğunu sen de çok iyi biliyorsun. Görevlileri daha fazla oyalayamayız. İnsiyatifleri biteli çok oldu."

"Bundan sonra asla eskisi gibi bir hayat süremeyeceğini biliyorsun değil mi? Ergenliğini ve çocukluğunu bir rafa kaldıracaksın. Gerçek bir yetişkin olacaksın."

"Biliyorum." dedi Jungkook. "Ama buna değeceğini düşünüyorum."

iyi geceler size biraz da strawberry yazmaya gidiyor bu kız 🥺

vee şey 2k olmuşuz çok teşekkürler okuyan herkese buraya uzun zamandır bölüm atmıyordum güncel bile değildi, yazma şevkim geldi galiba?? seviliyosunuz

vee şey 2k olmuşuz çok teşekkürler okuyan herkese buraya uzun zamandır bölüm atmıyordum güncel bile değildi, yazma şevkim geldi galiba?? seviliyosunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
moonchild Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin