Fugitive

1.4K 94 4
                                    

"Nereye kaçabileceksin ki küçik farecik?"

Bir baba kızına nasıl bunu yapabilir? Bir baba kızının gözünün önünde nasıl annesini öldürür? İşte benim babam yapar baba demek bile midemi bulandırıyor ama yapıyor.

Keşke diyorum, keşke benim de bir özgünlüğüm olsa da onu öldürsem.

Omzumda hissetiğim acıyla ufak bir inleme çıktığında acısa dahi koşmaya devam ettim sesler boğuk geliyordu gözlerim kararıyor, gözlerimi açık tutmaya yemin içmiştim babama yenilmeyecektim. Omzumda ki şırıngayı çıkartıp yere fırlattım.

"Vay benim kızım büyümüş de güçlenmiş mi. Tutun, savunmasız"

Ben mi? Sokuk herif.

Etrafımı saran babamın adamları bana saldırmaya çalıştıklarında artık onlara karşı ustalaşmıştım ama şırınganın içinde ne varaa beni güçsüz hale getiriyordu ve elmacık kemiğim çizilmişti. Zincirle bana koşan adamın bileğinden tutup diğer adamın bileğini geçirip ikisini sola fırlattığımda tekrar koşmaya başladım.

Kısa sürdü tabi.

Babamın özgünlüğü ile donup kalmıştım görünmez bir el beni tutuğunda karşımda kahramanlar bana bakıyordu. Öğrencilerdi, onlara yalvararak baktığımda elimi onlara uzattığımda babam beni geri çektiğinde çığlık atmıştım fakat beni karanlık geçite sokmuştu.

"KURTARIN BENİ!"

Runaway "Bakugou"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin