"Hayır"
"A-ama baba siz olacaksınız yanımda"
"Hayır"
"Demiştim"
Bakugouya kaşlarım çatık şekilde baktığımda o da bana kaşlarını çatarak baktı. Babama bakıp iç çektim en son bebek iken gittim ve nasıl bir yer olduğunu bilmiyorum.
"A-ama orayı bilmiyorum ve o adamdan kurtulduğum zaman birinin yanına gideceğime kendime söz vermiştim"
O adam dediğim için şaşırmıştı. Ne de olsa benim öz babamdı ve ona da baba diyeceğimi sanıyordu. Aslında benim tek babaö şu an onunla olduğum kişi Aizawa Shouta.
"Kime gidiceksin?"
"A-anneme..."
Gözleri biraz açıldığında soğuk davranmaya devam etti. Aslında onu hep biliyorum nasıl biri olduğunu kişiliğini de az çok öğrendim. Ne kadar soğuk gözükse de aslında içinde savaş veriyordu.
"Tehlike geçtiği zaman gidersin"
Saçımı okşayarak diğerlerin yanına gözetime gitmişti. Ben ise omzum düşük şekilde prada kalmıştım. Annemi görmek istiyorum, ne kadar mezar taşına bakacak olsamda beni yanında görmesini istiyorum.
İzin vermezler ise ben giderim.
"Böyle bir aptallık yapmayacaksın tek göz"
Bana kaşları gereğinden çatan sevgilime baktım. Dışımdan mı söylemiştim?
"Dabi sana hasta ve senin canını yakıyor o sikik adamı yaşattı ve daha kötüleri olabilir. Ve sen-"
"Ne durumda olduğumu biliyorum ama beni de anlayın. Bir mezar taşına bakacak olsam da beni yanında görmesini istiyorum Katsuki"
"O zaman gidelim"
Kirishima yanında Kaminari ile geldiğinde ikiliye baktığımda onlar gülerek geliyordu.
"Madem bu kadar çok istiyorsun gidelim"
"Cidden mi?"
"Tabi ki de hayır"
"Hayır Türkiyeye gidicez. Dark'ı da alırız?"
Mina ile Sero da bize katıldığında mutluluktan ne yapacağımı şaşırmıştım. En son olaral Todoroki ile Midoriya geldiğinde gülümsemem daha da genişledi.
"Aizawa sensei atlatmamız gerek" Sero
"Ben Türkiye saattlerini bakarız ona göre Denki ile bilet alırız" Mina
"Sikikler dinliyor musunuz beni!? Sakuro tehli-"
"HADİ VALİZLERİMİZİ ALALIM!" Midoriya
"Orada mı kalıcaz?" Sakuro
"Tanıdığın vardır illa?" Todoroki
"Gecenin baktıkları ailesi var" Sakuro
Bakugou elinde patlama yaratarak Todorokiye attığında buzunu kullanarak patlamayı önlediğinde Midoriya aralarına girip sakinleştirdi ortalığı. Bence bir sıkıntı yoktu. Herkes ne olduğunu sorduğund bende söyleyecektim ki Sero ağzımı kapattığında merakla ona baktım.
"Sevgilime sokunma lanet bant!"
"Sevgilini sikmiyorum Bakugou"
"Birde yapsaydın bak bakayım senin o sikini nasıl havaya uçuruyorum!"
Todoroki ile Midoriya bizim yanımızda yakınlaşırken diğerleri varken uzaktı. Sadece bu grubu söylemişlerdi ve bence gayet mantıklıydı!
Bu grup dediğim - Kirishima, Kaminari, Mina, Sero, Midoriya, Todoroki, Bakugou ve ben -
Herkes odalarına gidip bir kaç günlük kıyafetlerini bir sırt çanta hazırladığında duvardaki fotoğraflara bakıp elimi fotoğraflarda gezdirdim.
"Geliyorum anne, bu sefer sen değil ben geliyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Runaway "Bakugou"
FanfictionTürk Kızı babasının taktığı adamlardan kaçarken UA öğrencilerine rastlıyor