"Dostum bu mükemmeldi!"
Denki etrafımda tur atarken düşüncelerim beni ele geçiriyordu. Hiçbirşey mükemmel değil Denki herşey yeni başlıyordu. Herkes ölecek herkesin canı acıyacak.
Hastanede onu öldürdüm ama o yaşıyordu fakat hararet edemiyordu şimdi etmeye başlamıştı. Oradan kurtulalı iki gün olmuştu demek ki o gerçek değildi sahteydi.
"Onu güzel öldürdünüz ikizler!"
"Babamı öldürmek istemedim..."
Kirishima ile Gece konuşurken ellerim istemesizce titriyordu bacaklarım ise ayağa kalkamayacak duruma gelmişti. Sahte olan babam büyük eller sayesinde kollarımda yaralar oluşturmuştu ve Momo da pansuman yapıyordu.
"O ölmedi"
"Yine mi? Bu adam ne zaman ölücek!?"
Mina isyan ettiğinde sesimin titrememesi için dua ettim.
"Dabi beni kaçırdığı yerdeyken babamı- o adamı gösterdiğinde sadece bana bakıyordu haraket edemiyecek durumdaydı. Kurtulalı iki gün olmuştu ve o haraketsiz yatarken nasıl ayağa kalkıp saldırıya geçmiş olabilir ki?"
"Yani o sahte miydi?"
Bakugou kapının orada konuştuğunda ona bakarak kafamı salladım. O sahteydi ama kim onu yönetiyordu bulmam gerek, acilen yoksa başımız belaya girebilir. Herkes ölebilir.
"Dünya bence babamızın yanına gitmeliyiz"
Geceye baktığımda ne dediğini anlayamıyordum. Ne demek onun yanına gitmek? İkimiz ölecekti veya beni oraya tekrar hapis yapabilir ama o sahteydi.
"NE DEDIĞINI DUYUYOR MUSUN ONUN YANINA GİDEMEZSİNİZ!"
"O gerçek değil Bakugou. Sahte bir babanın yanına gidicez"
"B-bu çok tehlikeli"
Herkes olumsuz cevaplar söylediğinde Bakugou Momoyu itip benim yanıma geldiğinde elimi tutup ona bakmamı sağlamıştı. Gözleri doluydu ve neden dolu olduğunu bilmiyorum.
"Gidecek misin?"
"Kim olduğunu öğrenmem gerek Katsuki"
"O zaman bende geliyorum-"
"Dünya ile ben gidicez Bakugou. Ne sen ne diğerleri kimse gelmeyecek bu konuyla biz ilgilenebiliriz"
"Aizawa sensei bu sefer Sakuroyu mahvedebilir"
Mina yanıma gelerek geldiğinde babam içeriye girdiğinde hepimiz susup kapıdaki babama baktık. O da hepimize baktı sonra bana tek kaşını kaldırarak baktı.
"Neden seni mahvedeckmişim?"
Minaya baktım sonra yutkunup ayağa kalktığımda Gece hızla yanıma gelip babama gülümseyerek konuşmaya başladı.
"Sensei Dünya ile bir yere gitmemiz gerek-"
"Hayır"
Gece sözünün kesilmesini pek sevmezdi yani bu yüzden biraz sinirlenmişe benziyordu.
"Sensei kısa sürecek. Sadece önemli bir yer"
"Nereye gideceksiniz?"
Gece de yalan söylemek istemiyordu normalde asla yalan söyleyen biri değildi ve bu onu rahatsız ettiği her halinde belliydi. Lafa ben atlamıştım, neden maldım çünkü.
"Baba Gecenin hoşlandığı biri var ve o kişi bir kızla yakalamış ve ajanlar gibi takip edicez"
"Neden?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Runaway "Bakugou"
FanfictionTürk Kızı babasının taktığı adamlardan kaçarken UA öğrencilerine rastlıyor