His sister?

435 41 2
                                    

Villian saldırısı tekrar olduğunda ortak salonda tek kaldığımda hemen kostümümü giyip zinciri bileğime sardığımda yurtan hızla çıktım. Herkesin kaçtığı yere geldiğimde kötüler birliği ile karşılaştım. Zinciri ağaca sarıp oradan binanın herhangi bir balkonuna atladığımda birileri beni farketmediğine sevindim.

Tamam Sakuro yapabilirsin sana güveniyorum. O kadar çalıştık seninle yani unutun mu?

Toga haraketsiz kaldığını hayal ettim, haraket edemdi.

"Ne oluyor lan?"

Diğerlerine de yaralar verdiğimde biri bana tekme attığında zincirimi kullanmama zaman kalmadan yere düştüğümde başka biri bıçağıyla bana saldıracaktı ki yerde sola doğru yuvarlanıp ayağa kalktım.

Toga haraketsiz değil miydi?

"S-Sakuro?"

Sağ tarafıma baktığımda Midoriya şaşkınlıkla bana bakıyordu. Onlara söylemediğim için kızmış olabilirler ama başka şansım yoktu.

"Sakuro ha? Özledin mi arkadaşını?"

Zincirim ile onun bileğini tutup Shigarakiye fırlatığımda göz bandımı aldığında Toganın karnından kanlar akmaya başladı.

"TAMAM BURASI BİZDE SİZ SAKUROYU KORUYUN!"

Aiawazai herkese beni korumasını söylediği zaman itiraz edecektim ki biri benim bedenimi ele geçirdiğini hissettim. Kafamın içinde sesler yankılanıyordu.

"Kardeşim canını fazla yakacağım ama üzgünüm. Babamın dileği gerçekleştiğine göre seni öldürebilirim"

"Hayır"

Gözlerim ile geriye ittiğimde binaya uçtuğunda Dabinin beni koruduğunu gördüm. Ne?

"Seninle savaşmak istemiyorum-"

"SHİNE!"

Zincirimi ağaca gönderip kendimi çektiğimde uçtuğumu hayal ettiğimde uçmaya başlamıştım. Aynı Uraraka gibi, Nejire gibi.

Zincirimi bileğime dolayıp beyaz gözlü ikizime saldırdığım zaman zincirimi tutup beni Dabinin önüne attığında alevlerin içine düşmüştüm.

"S-Sakuro"

"Savaşmak istiyorsan gerçek bir savaşçı ol. Korkusuz ol korkaklık yapma denek"

Kendime kalkan yaptığım için şanslı sayılırdım. Dizlerimin üstünde ayağa kalktığımda kaşlarım çatık şekilde ona bakıyorum. Ben korkak falan değilim!

Namular da dahil herkesin kafaları patlamıştı. Ama kötüler birliği ve kardeşim hariç.

"Babamızı da böyle mi öldürdün denek?"

"Bana denek demeyi kes mutasyon!"

Yumruk atacağım zaman sağa kaçmıştı, pislik!

"Annem için üzülmüyorum sonuçta o da senin gibi canavardı"

"Annem canavar değil asıl canavar kim belli"

"Doğru unuttum, sen"

Ellerimi yumruk yapıp babamın gibi ölmesini istedim, ama onun özgünlüğü daha farklıydı. Aynıydı özgünlüklerimiz fakat o kelebeklerini ortaya atıyordu bazen de görünmez kelebekler, her türlü kelebeklerini bize veriyordu.

"Babamı öldürmeseydin onun istediğini verebilirdim, kahramanlar yeniliyor çünkü"

"Kahramanlar-"

Midoriyanın sözünü devam edemeden havaya uçtuğum da kardeşim de uçtu. İkimizi uçurdu. Diğerleri savaşı bırakmış savaş alanına yer açıyordu.

"Söylesene iç güdüsü gibi yaşamak güzel mi?"

"Sen gitmemiş miydin?"

"Konumuz bu değil neden hala hayatta olduğun?"

"Dünya annemi masum sanma o bana-AH!"

Boynundan aşağıya kan aktığında bana sinirli gözleri ile baktığında etrafına ışıklar sardığın da geri çekilmemi söylemişlerdi.

"Babamı öldürdükten sonra güçlenmişsin, korkmuyorsun. Herkes senin yüzünden ölecek. Lanetlisin Dünya"

Dediği şeyle dolu gözlerim ile baktım. Benim yüzümden ölecekler mi? Lanetli değilim ben.

Yediğim yumruk ile aşağıya düştüğüm gibi Toga koluma bıçakla kestiği zaman son anda kaçtım. Bana seri katil gibi bakıyordu.

"Sakuro kaç, son gücünle kaç"

"Hayır Kaminari"

"Ölmek mi istiyorsun?"

"Asıl siz öleceksiniz"

"Sen, sen ve sen. Hepiniz ama hepiniz öleceksiniz"

"Arkadaşlarıma öldürmene izin veririm mi sandın Light!"

Zincirimi ayağına geçirdiğim zaman yere hızla çarptığım zaman yer sarsılmış ve yok olmuştu, dur ne?

"Işıklarımı bu yüzden seviyorum"

Arkamda sesi geldiğinde arkama hızla döndüğüm zaman ışıkları yüzünden gözlerim kamaştığı için suratıma yumruk yemiştim

"Güçlendim değil mi? Eskiden babam bizi savaştırırdı yine ben kazanırdım ama araya biri girerdi. Bu sefer araya kimse giremeyecek"

Ölecektik, hepsi ölecekti benim yüzümden. Nasıl yenebilirdim onu? Nasıl kazanabilirdim onu?

Etrafta büyük ışıklar yankılandığı zaman gözlerimi kapatmak zorunda kaldım açtığım zaman olduğumuz yerde beyaz kalkan vardı bunun içinde mi savaşacaktık?

"Bir kişi ölecek küçük kardeşim, var mısın?"

Yan tarafa baktığımda Bakugounun gözleri doluydu, öleceğimden mi korkuyordu? Ama ölmeyecektim biliyorum. Ben babama yenilmedim kendisi ablam olduğunu söylese de abla olmayan kardeşime mi yenilecektim?

"Kabul"

"Sik kafalı tek göz! Ne yapıyorsun!?"

"Sakuro öleceksin özgünlüğünü bilmiyorsun!"

Bilmiyorum... Asıl siz onu bilmiyorsunuz.

"Seni sevenler varmış duygulandım"

"Çok konuştun mutasyon"

Runaway "Bakugou"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin