"PARÇALA!"
"SMASH!"
Midoriya ile nomulara özgünlüğümüz ile saldırdığımız zaman masum insanları koruyan Todoroki ile İida gözüm kaydı. Onlar iki kişiydi ve diğerleri aşağıdaki sokağa gidip villianları yakalamaya gitmişlerdi.
Herkes farklı yönlere dağılmıştı.
"Lulucy bir planın var mı?"
"Hayır senin Deku?"
"Aslında bakarsan var"
Ona baktığımda bana gülümsediğini gördüm. Ne zaman onunla takım olarak savaşsak ve böyle gülümsese güzel şeyler olacağını biliyordum. Ve her zaman av ben oluyordum bunu ilk isteyen bendim ve hep oldum sanırım yine olucaktım.
"Anladım, güveniyorum sana"
***
T
oga ile karşı karşıya kalmıştık bıçaklarına bakarak gülümsüyor sonra benim ile ilgili planlarını söylüyordu. Bu kızdan hep korkmuştum ama bu kadar psikopat olabileceğini hiç düşünmemiştim aslında...
"Kahraman olmak çok sıkıcı bence bizimle olmalısın. Hem daha çok kan var"
"Kandan nefret ederim"
"Ama ben bayılırım!"
Üzerime atladığı an sola gittiğimde yerde yuvarlanarak düşüp ayağa kalktı nefes almadan üzerime koşmaya başladı. Bende son hız ile Todorokinin olduğu yere koşmaya başladım Todoroki de buz özgünlüğünü kullanarak ayaklarını dondurduğunda derin nefes alarak soluklandım.
Özgünlüğümü kullanarak haraketlerini kısıtladığımda heykel gibi kalmıştı.
"Hepinizin kanlarını alacağım!"
"KAPA ÇENENİ KAN BAĞIMLISI!"
Aniden etraf küle çevrildiğindr gözlerim şaşkınlıkla açılmıştı ve otomatik olarak etrafa bakmaya başladım fakat yüzüme yediğim tekme ile geriye düştüğüm zaman bana tekme atan kişiye baktım.
Dabi?
Togayı kurtarıp bana gülümseyerek bakıp göz kırptığında planı işleme zamanıydı. Ayağa hızla kalkıp Dabinin ismini seslendiğimde hemen durmuştu.
"Bunu yapmak zorunda olduğunu biliyorum hatta Toga ve Shigiraki de!"
"Ne?"
"Bir villian olmak zorunda olduğunuzu biliyorum ama aslında iyi bir insansınız. Özellikle sen Dabi. Beni hep korudun ve ben işkence görürken yaralarımı saran tek kişi sen değil misin?"
"Planınızın ilk kuralı bana bir adım yaklaşmak mı?"
Yutkunup ne diyeceğimi düşünmeye başladım. Sanırım bunu dersem Bakugou deliye dönecekti fakat başka seçeneğim yoktu. Üzgünüm sevgilim.
Bir adım atarak onlara yaklaşmıştım ama Toga sanki inanıyordu.
"Hayır plan yok. B-ben sana yaklaşmak hatta eskisi gibi olmak istiyorum.. Cidden Dabi"
"O zaman kanıtla"
"N-ne?"
"Benim yanımda olmak istiyorsan hatta villian olmama rağmen yanımda olmak istiyorsan bana sarıl"
"NE DİY-"
Dabiye yaklaşarak sarıldığım zaman Bakugou susup kalmıştı. Bunu yaptığıma inanamıyorum fakat planın kuralları buydu.
Hadi Midoriya şimdi Kaminariyi yolla!
Dabiden ayrıkacağım zaman sırtımdaki eli sıkılaşıp kulağıma değen nefesi ile donup kalmıştım.
"Siz plan yaptıysanız bende yaptım güzelim"
Aniden açılan geçit ile Denki elektriğini verdiğinde hızla kaçmıştım fakat biri tarafından tutulduğum zaman korkuyla gözlerimi açıp Denkiye elimi uzattığım zaman parmağımı tuttuğunda biri boğazımı tutarak geçite geri getirmişti.
Kendimi yerde bulduğum zaman acıyla gözlerimi açmıştım. Etrafı baktığımda bir hastane odası gibiydi, beyaz yatakta yatan babam- bana işkence eden babam ile karşılaştığımda korkuyla gözlerimi açtım.
Ama onu öldürmüştüm.
"Onu yaşatmak kolay olmadı güzelim"
Omzumdan tutarak beni ayağa kaldırdığında dolu gözlerim yatakta yatan bedenden kaçırmadım. O nasıl yaşıyordu? Her taraf kan olmuştu, beyni parçalanmıştı ve nefes alıyor!
"Korkuyor musun? Bu iyi birşey"
"Ondan korktuğun zaman hiçbir yere gidemezsin"
Elini omzumdan çekip dolu ama sinirli gözlerim ile Dabinin dikişli yüzüne baktım.
"O bir kopya! Benimle oyun oynama!"
"Ama sen benimle oynuyorsun. Cidden eskisi gibi olacağımızı sanmıştım biliyor musun Sakuro"
"B-bana bu şekilde yaklaşırsan asla olamıyacağız"
"Ama ben seni seviyorum, ilk ben sevdim seni"
"Ama ben seni sevmedim... Bakugou benim-"
"Evet sikik bir sevgilin. Ne zavallı ki artık benim sevgilimsin"
"Hayır!"
"Aa Dark kızın cidden dediğin kadar terbiyesizmiş"
Eli çeneme gidip dudağıma öpücük kondurup gözlerime baktığında yüzüne tokatı yapıştırmamak için yumruklarımı sıkıyordum. Dokunma bana öpme beni dikil surat!
"Bu evden çıkmak çok zor olacak bebeğim"
Dudağımı uzun bir öpücük kondurup beyaz gözüme baktı ve sırıtı.
"Ben bile o göz bandını çıkartamazken sikik bir kahraman göz bandını çıkartı"
"Çünkü en azından istemediğim şeyleri zorlamıyor"
"Zorlamadan da yapmıyorsun ki. Neyse ki tanıdığın herkes burada"
"T-tanıdığım?"
"Öncelikle ben Toga, Twice, Shigaraki ve Kurogiri"
Hayır onları tanımıyorum, seni hiçbir zaman tanımadığım gibi onları da tanımıyorum... Hepsi beni öldürmek istiyor hepsi beni burada işkence görmemi istiyor!
"Sakuro sakin ol"
Gözlerine nefretle baktığım için neler düşündüğümü bile bilmiyorum sadece duvarlar çatlamıştı. Geriye çekilip elimin tersi ile dudağımı silip sinirle soludum.
"Bana dokunma, yanıma yaklaşma. Yine kurtulacağım ve bu sefer sizi hapise sokucağım Dabi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Runaway "Bakugou"
FanficTürk Kızı babasının taktığı adamlardan kaçarken UA öğrencilerine rastlıyor