Bugün okul boyunca sadece kahraman dersleri işlemiştik ve o kadar yorucuydu ki, burnum durmadan kan geliyordu. Kanı durdurmak için gitmiştim ve onları izlemiştim, daha doğrusu Bakugou.
Neden bu kadar sinirliydi? Benim yanımda ise o sinir kalkmış sevgi pıtırcığı vardı sanki.
Bakugou ile ben okuldan çıkıp yurda gitmeye başladığımızda önümüzde Mina ve diğerleri vardı ve her zaman ki gibi Mina "aşk kuşları" diyip duruyordu.
Bişi fark ettim, çok mutluydum ve olay yaşamıyorduk kesin birşey olacak.
"Oi ne düşünüyorsun Sakuro?"
"Sadece mutluyum ve hiçbir olay yok her an birşey olacak gibi hissediyorum"
"Öyle düşünme hem ben varken tabi ki mutlu olacaksın tek göz"
Bakugou hep yanımda ise asla korkmazdım ki. Hem onun sayesinde göz bandımdan kurtuldum diğerleri de ilk savaşımda beyaz gözümü görmüşlerdi bu yüzden herkes bana destek çıkarak göz bandımdan kurtulmuştum.
"Babana söylesene Sakuro bize biraz acısın"
Kirishima yanıma gelerek söylediğinde anlayamadım. Babam mı? Herkes de onayladıklarında hala anlayamıyordum. Babam ölmüştü benim.
"Babam mı?"
"Yeni baban Aiawazai sensei"
"Ha.. Hala alışık değilim baba demeyi de"
"Biliyoruz hala ona baba demeyi alışmış olmalısın. Ama ona baba demeni cidden bekliyor"
"Biliyorum... Ama elimde olan birşey değil Mina-san"
Yurda yaklaşırken biri tarafından seslendiğimde arkama döndüğümde çok tanıdık yüzler ile karşılaştım. Yaşlı bir çiftlerdi.
"Dünya sen misin?"
"Evet peki siz?"
"Ah tatlım benim teyzen bu da amcan unuttun mu bizi"
"Bebeğim bizi unutması normal abim göstermiyordu"
Ben ikiliye şaşkınca baktığımda biraz şüpheliydim. Onların olmasını sanmıyorum babamın yani ölen babamın bir kardeşi yoktu.
"Babamın bir kardeşi yok ki"
İkisi şokla kalırken adam bana bir adım yaklaştığında korkuyla geriye gittim. Yabancı erkeklere hiç güvenmiyorum babam tarafından tecavüze uğradım en yakın arkadaşımdan tacize uğradım kimseye güvenecek gücüm yok.
"Onu rahatsız etme!"
Denki elektriklerini adamla kadına yüklediğinde aptala bağlamıştı ve değişik haraketler yapıyordu. Bu hareketi ile hepimizde gülme krizine sokuyordu.
"Weiğ"
"Puahahaha!!"
Yurda gelene kadar gülmekten can çekişiyorduk. Onu odasına soktukları zaman bende mutfağa gittiğim zaman Midoriya ile Todoroki karşılaştığımda selam verecektim ki Midoriyanın dudakları kıpkırmızıydı.
Gülmemek için kendimi zor tutum.
"Mina görürse sizinle baya uğraşır" dolaptan çilekli sütümü alıp salona geçip televizyon izleyen arkadaşlarıma katıldığım zaman bir korku filmi olduğunu fark ettim.
Kaminari bana ben ona sarıldım. Ben bu kadar korkunç bir film hayatımda görmedim! Tamam buraya geldiğimden beri birkaç şeyler öğrenmiş olabilir fakat bu film burada izlediklerimin bin katıydı.
İida herkesi yatağa yatırdıklarında bende yatmaya kendi odama gidiyordum ki Bakugou benim kolumu tutup çamaşırhaneye soktuğunda kapıyı da kilitlediğinde ona baktım şaşkınca.
Hey gözündeki sinir de ne?
"Neden çakma pikachuyu bu kadar sarıldın?"
"Korktum çünkü"
Ona masum düşündüğüm bakışlarımı yolladığımda aniden ruh hali değişip dudaklarımı öptüğünde kala kalmıştım. Tekrar, tekrar ve tekrar öptğ. Alışana kadar öptü. Bu sefer öpen bendim bunu hayal etmedim cesaret buldum ve öptüm.
"Evleneceğimiz günü dört gözle bekliyorum"
"Daha sevgili olalı bir hafta oldu ve hemen evlenme hayalleri mi kuruyorsun?"
"Sen kurmuyor musun? Dur kursana! Belki gerçek olur"
"Özgünlüğümü kötüler için kullamıyorum ben Katsuki"
Alt dudağımı emerek öptüğünde bende onun üst dudağını emmeye başladım. Kalçamdan tutarak kucağına alıp kapıya yasladığında nefes nefese kalmıştık ve benim kalçamı avuçluyarak sıkıyordu.
"K-Katsuki"
"Hmmh"
Boynumu emmeye başladığında sola yatırıp ona yol açmıştım ki kapı açılmaya çalıştığında Todorokinin sesini duyduğumda Bakugou kapıya tekme attığında Todorokinin sesi kesildiğinde swetshirtimin içinden elini sokup belimi okşadığında alt dudağımı ısırıyorum.
Dur o düşündüğüm şeyi yapmayacak değil mi?
"Katsuki... Mhm"
"Söyle güzelim"
"Durmalısın"
"Ha?"
Boynumdan çekilip bana bakmaya başladığında nefes nefese kalmıştım neden peki?
"Durmalısın"
Gözlerimi kaçırarak söylediğimde çenemden tutup kendine çevirdiğinde dudağımın kenarına öpücük kondurup gülümsedi.
"Erken olduğunu biliyorum bebeğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Runaway "Bakugou"
FanfictionTürk Kızı babasının taktığı adamlardan kaçarken UA öğrencilerine rastlıyor