Dün arkadaşımla buluştuğum için yb atamadım, bugün de dışarıda olacağım hemen yb atıp kaçıyorum.
İyi Okumalar aşklarım 💜
-----Bugün çok sıkıcı geçiyordu, Kuzey'e yazmamıştım ve aşırı sıcak bir hava hakimdi. Yaz mevsimini sırf bu yüzden sevmiyordum. Sıcak havalar bana göre değildi.
Üstüne birde akşam annemin bir akrabasının düğünü vardı. Düğünlerden nefret ederdim, bazı insanlar manyak gibi oynuyordu. Çok fazla sese asla gelemezdim ve oynamak da bana göre değildi.
Düğüne seve seve giden insanlardan korkulurdu.
Dolaplarımı açıp elbiselerime göz gezdirdim. Çok da şık olmak istemiyordum, sportif bir kombin olsa güzel olurdu. Elime eşofman takımımı aldım, tam aldığım sırada odaya annem girmişti.
"Eşofman ile mi gideceksin kızım ? Sen çıldırdın mı, bir sürü elbisen var. Bir tanesini giy. Erken çıkacağız, şimdiden hazır ol."
Oflayarak aldığım takımı geri koydum. Puantiyeli bir elbise, üstüne de giymem için kahverengi ceketimi kombinlemiştim.
Giydikten sonra aynada kendime baktım, her zamanki gibi güzel olmuştum.
Bartu Babanın Çiftliği
bartu= Arya bugün düğün vardı dimi
bartu= Kombinini at bakayım, nasıl giyindin merak ettim.
arya=
tuğçe= Woaaahh
tuğçe= Güzel olmuşsun lan
bartu= İyi bari bir boka benzemişsin
arya= Tuğçe'nin siniri geçmiş galiba
tuğçe= He bu arada çocuk bana yazdı
arya= İŞTE BENİM SAYEMDE
arya= Ben olmasam kırk yıl daha bakışırdınız
bartu=
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gold Sapık || Texting
Humor05**: 80 80 160 05**: Allah neler yaratmış 05**: Baksırın olayım giy beni 05**: Duvardan duvara vur beni ----- Mizah ve bol kahkahalı kitapları seviyorsan seni bekliyorum 🤍 yayım tarihi= 21.10.2020