Bakın nasıl mükemmel bir yazarım, günün 3. bölümünü atıyorum.
Bu bölüm kısa bir bölümdür, biraz bölüm fazlalaşsın diye atıyorum.
İyi Okumalarr😻
-----
Okuldan erken çıkmıştım, eve gidip ders çalışmam lazımdı. Sınava 2 gün kalmıştı ve ben her şeyi yarım yamalak biliyordum. Tuğçe ve Bartu okulda kalmayı tercih etmişlerdi. Birde Kuzey olayları artık baymıştı, çocuğa sürekli rezil olma gibi bir huyum vardı. Artık her şey olsun ve bitsin istiyordum.
Oflayarak ayaklarımı yere sürte sürte yürürken arkamdan birinin koştuğunu anlamıştım. Kafamı oraya doğru çevirdim, Kuzey bana doğru geliyordu. Hızını alamamış ve bana çok sert bir şekilde çarpmıştı.
Acı içinde kolumu tuttum, hayvan gibi bedeni olunca verdiği zarar da fazla oluyordu. Canım her şeyden tatlıydı ve kimseye istisna gösteremezdim.
Onu sinirle ittirip kolumu ovuşturdum. Kaşlarımı çatarak bağırmaya başladım.
"Önüne baksana, insan biraz dikkat eder. Kör müsün ?"
Güldü ve 'teslim oluyorum' dermişcesine ellerini havaya kaldırdı.
"Kötü bir amacım yoktu, özür dilerim. Çok mu acıdı ?"
Bana yaklaştı ve tuttuğum kolumdaki ellerimi oradan çekip kendisi dokundu. Okul kazağını sıyırmak için yeltendiğinde engel oldum. "Gerek yok, ben hallederim."
Beni dinlemeyip kazağın kolunu sıyırmıştı, bana dokunması tenimi huylandırıyordu. Arkadaşlar, hiç iyi değilim.
Elini çekmeye çalıştım ama izin vermeden incelemeye devam etmişti. Ben ise onu inceliyordum. Yüzümde ister istemez bana karşı olan ilgisinden dolayı gülümseme oluşmuştu.
"Biraz kızarmış, belki morarır çok hızlı çarptım. Ne olur ne olmaz krem sürelim."
Aslında acısı çoktan geçmişti ama söylemeyecektim. "Evet bence de morarabilir, çok acıyor çünkü."
Koluma bakmak için başımı eğdiğimde o da kaldırmıştı. Aramızdaki mesafe kısalırken nefesim kesik kesik olmaya başladı. Sessizce birbirimize bakıyorduk, gözlerim yanlışlıkla dudağına kaydığı anda direkt kafamı başka yöne çevirmiştim.
Gün geçtikçe daha çok bağlanıyordum ve bu iyi değildi. Sonu iyi bitmezse çok yıpranacağımı biliyordum.
Tekrar ona baktığımda çantasından krem çıkardığını gördüm. Gözlerimiz buluştuğunda açık vermemek için yine başka yöne dönmüştüm. Çok gergin bir ortam hakimdi. Mesajda cesaretli olan Arya şimdi burada olsaydı çoktan çocuğun üzerine atlamıştı.
Gökyüzünü seyrederken parmaklarının koluma krem sürmek için tenimde gezdiğini hissedince iyice ürpermiştim. Gözlerimi kendime gelmek için kapatıp açtım.
Sürmeyi bitirdiğinde üflemişti. Aslında çok önemsizdi ama bu kadar üstüme düşmesi hoşuma gitmişti.
Kremin kapağını kapatıp bana uzattı.
"Al senin olsun, basketbol oynarken düşerim falan diye bende çok var. Morarırsa falan sürersin, geçer."
Görüyor musunuz, enişteniz çok düşünceli...
Gülümseyerek uzattığı kremi elime aldım. "Teşekkür ederim."
İkimizde saçma salak birbirimize sırıtırken aklıma takılan soruyu sordum.
"Niye arkamdan koşturuyordun?"
Cebinden siyah bir bileklik çıkardı, erkek bilekliğine benziyordu. Bilekliği bana uzatırken bir yandan da ensesini kaşıyordu.
"Geçen fotoğrafımı çektiğin için küçük bir hediye, bu bileklik bana uğur getiriyor. Sen de malum bela mıknatısısın, sana da iyi gelir belki."
İçimde tepinen orangutan sakinleştirerek bilekliği de aldım.
"Teşekkür ederim bileklik için de." derken bilekliği hemen takmıştım. Asla ama asla çıkarmayacaktım.
Saçını karıştırarak önemli değil demişti, utandığı her tavrından belliydi.
O an düşünmeyip sadece ona odaklandım, parmak uçlarında ona uzanıp yanağına küçük bir öpücük kondurmuştum.
Bir dakika, bir dakika...
Ben ne yapmıştım ?
Hemen geri çekildim. Bana şaşkın bir şekilde bakıyordu. Galiba bunu beklemiyordu, ben de beklemiyordum.
Bir anda düşünme yetimi kaybetmiştim.
"Şey beni yanlış anlamanı istemem. Seni arkadaş olarak cidden seviyorum ama konuştuğum bir kız var. Ona ihanet etmek istemem, özür dilerim."
Dediklerinden sonra neye uğradığımı şaşırmıştım. Anonimden mi bahsediyordu ? Lan o zaten benim geri zekalı, anlasana artık.
"Yok benimkisi de arkadaşça teşekkür amaçlı bir öpücüktü, yanlış anladıysan kusura bakma."
Öyle mal mal dururken 'Görüşürüz' diyip yanından koşarak ayrılmıştım.
Canım sıkılmaya başlamıştı, acaba artık kim olduğumu söylese miydim ?
----
yo daha söylemeyeceksin hauahauahau ğaöspeörpdödpd
kitapta olmasını istediğiniz bir şeyler varsa buraya alabilirimm>
diğer bölümü yarın atarım artık, görüşmek üzereee💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gold Sapık || Texting
Humor05**: 80 80 160 05**: Allah neler yaratmış 05**: Baksırın olayım giy beni 05**: Duvardan duvara vur beni ----- Mizah ve bol kahkahalı kitapları seviyorsan seni bekliyorum 🤍 yayım tarihi= 21.10.2020