Selamm ben geldimmm.
Kısa bir bölüm oldu, uzun değil.
Bugün başka bir bölüm atar mıyım, bilmiyorum saat 15 gibi 2k4e çıkacak ona uğraşacağım biraz.
İyi Okumalar Sizee💖
-----(multideki şarkıyı açabilirsiniz moodunuz yükselir ĞALAĞAÇSPS)
YouTubedan oynak şarkı açtım. Bugün benim mutlu günümdü, Kuzey'in anonim olan bağlılığını görmüştüm ayrıca çok yakınlaşmıştık.
Şarkının başlamasıyla odanın etrafında kıçımı sallayarak dönmeye başladım.
"Kop anam kopp."
Kendi kendime konuşup oynuyordum. Hiç kimse şu an moralimi bozamazdı. Kuzey'den hem bileklik hem de krem almıştım, bugün mucizevi bir gündü.
"EĞLENİYORR MUYUZZ MİLLEEETT?"
O anda kapı açıldı, annem odaya deprem etkisi yaratacak şekilde zıplayarak girmişti. 'Oturmaya mı geldik?' diye bağırıp kıvırtmaya başlamıştı.
Karşılıklı oynarken annemin kıçını bana vurmasıyla aniden yere kapaklanmıştım. Kadında kıç yok taş vardı mübarek.
Bir yandan anırarak gülüyor bir yandan dans ediyordum. Yerimden kalkmayıp oturarak kendimi dansözler gibi geriye attım, daha sonra hintliler gibi ellerimi bir sağa bir sola hareket ettirmeye başladım.
Tekrar ayağa kalktım, saçlarımı savura savura dönüyordum. Bugün deli gibi hareket etmek istiyordum.
Annem işi yürütmüş apaçi dansına geçmişti. "Dök kurtlarını dök, bugün baban yok, yemek yapmayacağım."
Neden bu kadar enerjik olduğu belli olmuştu.
Biraz daha oynadıktan sonra kendimi yatağa attım. Annem de hala oynamaya devam ederek odadan çıkmıştı.
Masam dünden kalma olduğu için derslerden dolayı dağınıktı, ne kadar istemesemde sınav yaklaştığı için çalışmam lazımdı. Masamı düzenleyip kitapları dizdikten sonra derse başladım.
Hiç bilmediğim konulardı çünkü bir kere bile kitap yüzü görmemiştim, şimdi de cezasını çekecektim.
Derin bir nefes alıp kitabın kapağını açtım, konu anlatımlı olduğundan belki bazı konuları anlayabilirdim.
1 saat sonra
Daha ilk ünite bile bitmemişti, youtubedan ders kanallarından izlememe rağmen hala tık yoktu.
Yüzümü ellerimle kapatarak kafamı boşaltmaya karar verdim, odaklanmak lazımdı.
Tam bu sırada telefonumdan bildirim sesi gelmişti. Ekranı açtığımda Kuzey'in yazdığını gördüm.
kuzey: bugün yazmadın, başımıza taş yağacak
gold sapık: ders çalışıyorum
gold sapık: malum matematik sınavı var
kuzey: hee
kuzey: kolay olur o ya, çok kasma
kuzey: ben çalışmayı düşünmüyorum
gold sapık: ne kolayı amk
gold sapık: 1 saat çalıştım, bir şey anladıysam Arap olayım
gold sapık:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gold Sapık || Texting
Humor05**: 80 80 160 05**: Allah neler yaratmış 05**: Baksırın olayım giy beni 05**: Duvardan duvara vur beni ----- Mizah ve bol kahkahalı kitapları seviyorsan seni bekliyorum 🤍 yayım tarihi= 21.10.2020