Evet arkadaşlar bölüm gecikti farkındayım, özür dilerim.
Depresyona girdim gibi oldu, hiçbir şey yapasım gelmedi o yüzden bölüm yazma isteği yoktu ama artık eski aktifliğe döneceğiz. Önceki bölümdeki günlerde atacağım, onlar geçerli.
Neyse sizi bölüme alayım, iyi okumalar 😽💖
-----
Saat 19.00'dı ve hala ders çalışmaya çalışıyordum. Doğru düzgün hiçbir şey anlamıyordum ve sinirden ağlamak üzereydim. Kesin düşük alacaktım ve annem kızacaktı. Kızdığı zaman sanki bebekmişim gibi telefonu elimden alıp bir hafta boyunca vermiyordu.
Saçımı yolacaktım, neden bu kadar salak olmak zorundaydım?
Masamdaki yeni doldurduğum sudan bardağa katıp hepsini içtim, sakin olmam lazımdı. Çözüm üretmeye başladım. Okul kütüphanesi çalışma ortamı olmayanlar için her zaman açık oluyordu, acaba oraya mı gitseydim ? Belki orada kafamı toplayıp ders çalışabilirdim ya da dersi daha ciddiye alırdım. Mantıklı gelmişti. Hava kararmadan hemen gitsem iyi olacaktı.
İhtiyacım olan kitaplarımı sırt çantama koyduktan sonra kalemlerimi ve defterlerimi de hazırlamıştım. Klasik gri eşofman beyaz crop yapıp üstüne de siyah hırkamı giydiğimde hazırdım.
Odamdan çıkıp anneme haber vermek için salona gittim, her zamanki gibi erkenden uyuyup kalmıştı. Telefonuna gittiğimi mesaj olarak attıktan sonra evden çıktım.
Bartu ve Tuğçe'nin ne yaptığını merak ettiğim için gruba girip mesaj attım.
Bartu Babanın Çiftliği
arya: ne yapıyorsunuz lan
arya: nasıl gidiyor ders
arya: abi ben hiçbir şey anlayamıyorum kütüphaneye gideceğim
bartu:
bartu: kırk saattir şunlara bakıyorum, gülmemek için altıma yapacağım
arya: bunu boşver ders çalıştın mı
bartu: ne dersi amk
arya: yarın mat sınavı var geri zekalı
bartu: anaskm
bartu: lan ona daha bir gün yok muydu
bartu: o benim aklımdan tamamen çıkmış, çalışmayı unuttum ben
arya: malsın
arya: nasıl unutabilirsin
bartu: ya ona daha bir gün yok muydu of
bartu:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gold Sapık || Texting
Humor05**: 80 80 160 05**: Allah neler yaratmış 05**: Baksırın olayım giy beni 05**: Duvardan duvara vur beni ----- Mizah ve bol kahkahalı kitapları seviyorsan seni bekliyorum 🤍 yayım tarihi= 21.10.2020