😝😝ကိုယ့္ခ်စ္သူ မႀကိဳက္တာလုပ္ထားမိခ်ိန္😝😝
"ကိုကိုမီးေလးကို ဘာေျပာထားလဲ"
"အဲ့ကိုမသြားရဘူးလို႔ ကိုကိုေျပာထားတယ္ေလ😖"
"ဘာလို႔မီးေလး ကိုကို႔စကားနားမေထာင္တာလဲ"
"မီးေလးေတာင္းပန္ပါတယ္ ေနာက္ကိုကိုမႀကိဳက္တာ မလုပ္ေတာ့ဘူးေလေနာ္"
"မီးေလးကိုေျပာရင္ အဲ့တိုင္းခ်ည္းပဲ ေနာက္မလုပ္ေတာ့ဘူး ေ႐ွ႕လုပ္မွာလား"
"အဟင့္ဟီး ကိုကိုမီးေလးကို မယုံဘူး"
"ယုံခ်င္စရာေကာင္းေအာင္မီးေလးက ေနလို႔လား"
"ကိုကိုက မီးေလးသြားခ်င္တဲ့ေနရာကိုလိုက္ပို႔ဖို႔အားမွမအားတာ ဟင့္ အဲ့တာမို႔ မီးေလးသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ဟီး လိုက္သြားမိတာပါ"
"ေဟာၾကည့္ မီးေလးကိုမငိုရဘူးလို႔ကိုကိုေျပာထားတယ္ေလ"
"မီးေလးငိုလို႔လား"
"မငိုဘူးေပါ့"
"မ်က္လုံးက ကိုကို႔စကားနားမေထာင္တာ အဟင့္ မီးေလးကကိုကို႔စကားနားေထာင္တယ္ေနာ္ ရြတ္"
"ဒီတစ္ခါမီးေလးကို ကိုကိုတကယ္စိတ္ဆိုးတယ္"
"အဟင့္ဟီးအင့္ဟင့္ ကိုကိုမီးေလးကိုခ်စ္ဘူး...."
"ကိုကို ခုေျပာေနတာက မီးေလးကို ခ်စ္လို႔ေလစိတ္ပူလို႔"
"ဟင့္အင္းအီး ခ်စ္ဘူး ကိုကိုသာမီးေလးကိုခ်စ္ရင္ ခုလိုစိတ္ဆိုးမွာဟုတ္ဘူး ဟင့္ ကိုကိုစိတ္ဆိုးရင္ မီးေလးမေနတတ္တာ ကိုကိုလည္းသိသား အဟင့္ဟီးရြတ္"
"လူလည္မေလး အဟြန္႔"
"ဟင့္အင့္ဟီး😭"
"တိတ္ေတာ့"
"အာ့ဆို ကိုကိုစိတ္ဆိုးေျပၿပီလား"
"အင္း မီးေလးေနာက္တစ္ခါကိုကိုစကားနားေထာင္ရမယ္ေနာ္"
"ဟုတ္ကဲ့ကိုကို"
"ႏွပ္ခ်ီးေတြမ်ားမထြက္ေသးဘူးလား"
"ထြက္တယ္ ကိုကိုစားခ်င္လို႔လား"
"မီးေလးေနာ္ ညစ္ပတ္တယ္"
"ဟီး....ကိုကိုနဲ႔ မီးေလးျပန္အဆင္ေျပၿပီေပါ့ေနာ္"<3>Days Later😎
"မီးေလး တစ္ခုခုျဖစ္ေနတာလား"
"ဟင့္အင္း"
"ဘာလို႔ကိုကို႔ကို စကားသိပ္မေျပာတာလဲ"
"ဒီလိုပါပဲ ကိုကိုရယ္"
"မီးေလး ကိုကို႔ကိုစိတ္ဆိုးေနတာ႐ွိရင္ ေျပာေလေနာ္ ဒီလိုႀကီးမေနပါနဲ႔ကြာ"
"မီးေလး ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး😪"
"မီးေလး အဲ့ဒါဆို ဘာလို႔စကားသိပ္မေျပာတာလဲ"
"မီးေလးစိတ္မၾကည္ျဖစ္ေနလို႔ပါ ကိုကို"
"ဘာလို႔လဲ မီးေလး သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔စကားမ်ားထားတာလား ဒါမွမဟုတ္ ကိုကိုအမွားလုပ္ထားတာလားမီးေလးရယ္"
"မီးေလးစိတ္ခုေနလို႔ပါ"
"ဘာကိုလဲ မီးေလးကိုကို႔ကိုေျပာေလေနာ္"
"လြန္ခဲ့တဲ့၃ရက္ ကိုကိုစိတ္ဆိုးတုန္းက မီးေလးကိုေအာ္တယ္😁"
"အဲ့တာကိုကို စိတ္ပူသြားလို႔ပါ ကိုကိုဒီတိုင္းေျပာ႐ုံပါ"
"ကိုကိုက ဒီတိုင္းေျပာလိုက္ေပမယ့္ မီးေလးကကမၻာႀကီးပ်က္သြားသလိုပဲ😕"
"ဟုတ္ပါၿပီကြာ ကိုကိုမွားတာပါ"
"ၿပီးေတာ့ ကိုကိုမီးေလးကိုမယုံဘူး မီးေလးကိုကို႔စကားေတြကို စိတ္ထဲခုေနတယ္"
"ကိုကို မီးေလးကိုယုံပါတယ္ ကိုကိုကိုကမွားတာ.မစဥ္းစားမဆင္ျခင္ပဲေျပာလိုက္မိတာ ခုေတာ့ကိုကို႔မီးေလး စိတ္ညစ္ေနရၿပီ"
"ရပါတယ္ကိုကိုရယ္ မီးေလးက ကိုကိုနဲ႔ပတ္သက္ရင္အေသးအဖြဲ႔ကေလးကအစ Depressionဝင္တတ္တာ မီးေလးရဲ႕အားနည္းခ်က္ကို"
"ကိုကို႔ကို အဲ့ေလာက္ေတာင္ခ်စ္တာလား"
"အဲ့ထက္ပိုပါတယ္ကိုကိုရယ္"
"ကိုကိုေနာက္ကို မီးေလးကိုမေအာ္ေတာ့ဘူးေလေနာ္.မီးေလးစိတ္ထဲေတြးမေနနဲ႔ေတာ့"
"ေတြးေနမိတုန္းပဲကိုကို "
"ေနာက္ေတြ႔ရင္ ကိုကိုမီးေလးကိုမုန္႔ေတြမ်ားႀကီးဝယ္ေကြၽးမယ္"
"ဝက္သားတုတ္ထိုးေရာ Colaေရာေနာ္ကိုကို Spicyလဲစားခြင့္ျပဳရမယ္ေနာ္😎"
"မီးေလးသေဘာ"
VOUS LISEZ
♥♥﹏﹏ရာႏႈန္းျပည့္ ခ်စ္ျခင္း﹏﹏♥♥
Roman d'amourကိုယ့္ကို ခ်စ္ပါလို႔ဆိုလိုတာမဟုတ္ပါဘူး ကိုယ့္ကိုစဥ္းစားေပးေစခ်င္တာပါ ကိုယ္ ခ်ာတိတ္ကိုခ်စ္တဲ့အခ်စ္ေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ားျပားတယ္ဆိုတာကို ခ်ာတိတ္ျမင္ေအာင္ကိုယ္ျပလို႔မရဘူး ဒါေၾကာင့္ ခ်ာတိတ္ ယုံၾကည္ႏိုင္မွယုံၾကည္ေပးႏိုင္လိမ့္မယ္...