အပိုင္​း ♡ ၁၃ ♡

1.2K 45 0
                                    

♥♥﹏﹏ရာႏႈန္​းျပည္​့ ခ်စ္​ျခင္​း﹏﹏♥♥

အပိုင္​း ♡ ၁၃ ♡

မိုးည မနက္​အ​ေဆာင္​ဖြင့္​ဖြင္​့ခ်င္​း သူ႐ွိရာ​ေဆးခန္​းသို႔​အ​ေျပးသြားမိသည္​
မိုးည ​ေဆး႐ုံ​ေရာက္​​ေတာ့ သူ႔မိဘ​ေတြနဲ႔ သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ​ႀကိဳ​ေရာက္​​ေနႏွင္​့ၿပီ
မိုးည ငို​ေနရင္​းမွ တုန္​ယင္​လွ​ေသာအသံ​ေလးျဖင္​့
"သူ...သူ​ေရာ"
မိုးည​ေမးလိုက္​​ေတာ့ ခ်ိန္​အ​ေမက ငို​ေနရင္​းမွ
"ခုထိခြဲခန္​းထဲမွာ ဟင္​့ သား​ေလးရယ္​"
မိုးည ခြဲခန္​းအနားသို႔တစ္​လွမ္​းျခင္​းတိုးကပ္​သြားမိသည္​
"​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အမွားပါ"
စိုးရန္​တို႔က ​ေခါင္​း​ေလးငုံ႔ကာဆိုလိုက္​၏
"တကယ္​ဆိုကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ခြင္​့မျပဳခဲ့သင္​့ဘူး ဒီ​ေလာက္​မိုး​ေတြရြာၿပီး အရမ္​း​ေနာက္​က်​ေနတာကို ၿပီး​ေတာ့ခရီး​ေဝးႀကီး​ေလ"
"အကိုခ်ိန္​က အလုပ္​ၿပီးၿပီးျခင္​း အ​ေျပးျပန္​ခဲ့တာ ဒီရက္​ပိုင္​း​ေတြ အကိုခ်ိန္​ မ႐ီးကိုအခ်ိန္​မ​ေပးမိလို႔တဲ့ မနက္​ျဖန္​​ေတာ့အတူ႐ွိ​ေပးခ်င္​တယ္​တဲ့​ေလ"
"အဟင့္​ကိုကို ဘာမွမျဖစ္​ရဘူး"
"ခ်ိန္​က မင္​းကိုသိပ္​ခ်စ္​တာ မင္း​ေၾကာင္​့ အျဖဴ​ေရာင္​တို႔ကုမၸဏီနဲ႔လက္​တြဲျဖဳတ္​ပစ္​ခဲ့တယ္​ အဲ့အတြက္​ကုမၸဏီဘက္​ကနစ္​နာသြားတယ္​ ဒါ​ေပမယ္​့ သူအားမ​ေလ်ွာ့ခဲ့ဘူး ဘယ္​သူ႔အကူအညီမွမပါပဲ ​ေအာင္​ျမင္​​ေအာင္​​ေန႔မနားညမနားႀကိဳးစားခဲ့တယ္​​ေလ မင္​းဆီကိုမဆက္​သြယ္​လို႔ မင္​းတျခား​ေတြးမိမွာမွန္​တယ္​ ဒါ​ေပမယ္​့ ဒီရက္​​ေတြအ​ေတာအတြင္​း အိပ္​ခ်ိန္​မ႐ွိ​ေလာက္​​ေအာင္​လုံးပန္​း​ေနခဲ့ရတာ"
သူ႔ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြစကား​ေတြက မိုးညရင္​ထဲျမႇားအစင္​းစင္​းျဖင္​့ ပစ္​ခတ္​လိုက္​သည္​့ႏွယ္​
"အဟင္​့မိုးညမွားပါၿပီကိုကို"
"သူ မင္​းစိတ္​ဆိုးသြားတဲ့​ေန႔က အျဖဴ​ေရာင္​ကိုသြား​ေသာင္​းက်န္​းခဲ့တာ သူဘာ​ေတြ​ေျပာလိုက္​လဲ မင္​းသိလား"

💭💭💭💭💭
ဂ်ိမ္​း💥💥💥
တံခါးကို​ေဆာင္​့ကာဖြင္​့လိုက္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ ျဖဴလန္​႔ကာလွည္​့ၾကည္​့မိလိုက္​သည္​
"ကိုခ်ိန္​"
ျဖဴအားစူးစိုက္​စြာၾကည္​့ကာ ​ေလ်ွာက္​လာသူ ခ်ိန္​
"အျဖဴ​ေရာင္​!!!!!!"
"ကိုခ်ိန္​ဘာျဖစ္​လာတာလဲ"
ျဖဴ​ေမးလိုက္​​ေတာ့
ခ်ိန္​လက္​ထဲက ႏႈတ္​ခမ္​းနီဘူးအား လြင္​့ပစ္​လိုက္​၍
"မင္​းအၾကံဒါအကုန္​ပဲလား"
"ကိုခ်ိန္​ ဘာ​ေတြကို​ေျပာ....."
"အျဖဴ​ေရာင္​ ​ေတာက္​!!!!!မင္​းကြာ မင္​းမိန္​းက​ေလးျဖစ္​​ေနလို႔​ေပါ့ကြာ"
"ကိုခ်ိန္​ ဘာျဖစ္​လာတာလဲ ျဖဴမသိဘူး ျဖဴ႕ကို​ေျပာျပပါလား"
"မင္​းလုပ္​ထားတဲ့​ေစာက္​႐ွက္​မ႐ွိတဲ့ အ​ေၾကာင္​း​ေတြ ငါကတစ္​ခုခ်င္​းလိုက္​ရြတ္​ျပ​ေနရမွာလား ဘယ္​လိုမိန္​းက​ေလးလဲကြာ တန္​ဖိုးမ႐ွိ ​ေတာက္​!!!!!!!!"
ခ်ိန္​ စကားမ်ား​ေၾကာင္​့ ျဖဴအနာကိုထိသြားကာ
"ကိုခ်ိန္​ ျဖဴ႕ကို​ေစာ္​ကားလြန္​း​ေနၿပီ​ေနာ္​"
"​ေျသာ္​...ဟုတ္​လား ​ေစာ္​ကား​ေနတာမဟုတ္​ဘူး မွန္​ရာ​ေတြ​ေျပာ​ေနတာ မင္​းဒီလို​ေတြလုပ္​ၿပီး ငါနဲ႔မီး​ေလးျပသနာျဖစ္​ၿပီး မင္​းဘက္​ကိုလွည္​့လာမယ္​ထင္​​ေနတာလား Noပဲ မင္​းလိုတန္​ဖိုးမ႐ွိ ​ေစာက္​႐ွက္​မ႐ွိတဲ့မိန္​းက​ေလး​ေတြရြံလြန္​းလို႔"
"ကိုခ်ိန္​!!!!!"
ျဖဴစိတ္​ဆိုးစြာ ​ေအာ္​လိုက္​မိသည္​
ျဖဴနဲ့ကိုခ်ိန္​အားရပ္​ကာၾကည္​့​ေနၾက​ေသာ ဝန္​ထမ္​းမ်ား​ေၾကာင္​့မ်က္​ႏွာလဲပူကာ႐ွက္​လဲ႐ွက္​မိသည္​
ျဖဴ ခ်ိန္​လက္​အားဆြဲကာ
"ကိုခ်ိန္​ ​ေျပာစရာ႐ွိရင္​တစ္​ျခားမွာသြား​ေျပာရ​ေအာင္​ ဒီမွာလူ​ေတြနဲ႔"
"​ေျသာ္​....မင္​းလဲ႐ွက္​တတ္​တယ္​​ေပါ့​ေျပာပါဦး မီး​ေလးနဲ႔ျပသနာျဖစ္​လမ္​းခြဲရမလိုျဖစ္​ၿပီးရင္​ ဘာဆက္​လုပ္​ဦးမွာလဲ"
"ဘာ!!!!!!"
ခ်ိန္​ သူ႔ခနၶာကိုယ္​အားစုန္​ဆန္​ၾကည္​့လိုက္​ကာ ခပ္​မဲ့မဲ့ျပဳံးလိုက္​မိသည္​
"​ေနာက္​တစ္​ဆင္​့က ဘာလဲ ခနၶာကိုယ္​​ေပးၿပီးျမဴဆြယ္​မွာလား အဲ့တာဆိုSorryပဲ မင္​းကိုထိဖို႔မ​ေျပာနဲ႔ ျမင္​​ေနရတာရြံလြန္​းလို႔ မင္​းပစၥည္​း​ေတြငါ့ကုမၸဏီမွာ တစ္​ခုမွမက်န္​ခဲ့​ေစနဲ႔"
"ဘာ!!!!!!ကိုခ်ိန္​ ျဖဴ႕ကိုႏွင္​ထုတ္​လိုက္​တာလား"
"​ေမာင္​းထုတ္​လိုက္​တာ မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕မွာျမင္​​ေနရရင္​ အန္​ခ်င္​မွာမို႔"
"ကိုခ်ိန္​ ျဖဴ႕ကိုႏွင္​ထုတ္​လိုက္​ရင္​ ကုမၸဏီပူး​ေပါင္​းထားတာလဲပ်က္​သြားမယ္​ဆိုတာ သိတယ္​မလား"
"သိတယ္"
"ျဖဴမ႐ွိပဲနဲ႔ ကိုခ်ိန္​ဒီProjectကို ​ေအာင္​ျမင္​​ေအာင္​လုပ္​ႏိုင္​မယ္​ထင္​လား"
"ငါ့ကိုယ္​ငါ ယုံၾကည္​မႈ႐ွိတယ္​ မင္​း​ေစာင္​့ၾကည္​့ထား"
"အဟင္​း"
ျဖဴ လက္​ကိုပိဳက္​ကာျပဳံးလိုက္​ၿပီး
"ကိုခ်ိန္​​ေတာ္​မွန္​းသိပါတယ္​ ဒါ​ေပမယ္​့ မိုးညအိမ္​မက္​ကကိုခ်ိန္​ကိုခြင္​့လြတ္​​ေပးပါ့မလား​ေနာ္​ "
"မင္​းက​ေတာ္​​ေတာ္​မာယာမ်ားၿပီးအ႐ွက္​မ႐ွိတဲ့မိန္​းမပဲ"
"ဟုတ္​တယ္​ ျဖဴကအ႐ွက္​မ႐ွိဘူး တန္​ဖိုးမ႐ွိဘူး
အဲ့တာကိုခ်ိန္​ကိုခ်စ္​လြန္​းလို႔ သိရဲ႕လား
ျဖဴ႕အခ်စ္​​ေတြျမင္​​ေအာင္​ၾကည္​့စမ္​းပါ ျဖဴကိုခ်ိန္​ကိုငယ္​ကထဲကခ်စ္​လာခဲ့ရတာ ကိုခ်ိန္​အနားမွာတစ္​ခ်ိန္​လုံး႐ွိခ်င္​ခဲ့တာ
ဒါ​ေပမယ္​့ ကိုခ်ိန္​အတြက္​က် ျဖဴကတန္​ဖိုးမ႐ွိဘူး​ေပါ့ အဟင္​း ဘာလဲမိုးညအိမ္​မက္​ကမွတန္​ဖိုး႐ွိတာလား"
"မီး​ေလးက မင္​းလိုစိတ္​ဓာတ္​​ေအာက္​တန္​းမက်ဘူး ​ေအး ၿပီး​ေတာ့လဲ မီး​ေလးကိုစခ်စ္​ခဲ့တာငါ သူ႔အခ်စ္​ကိုရ​ေအာင္​​ေတာင္​းခံခဲ့တာလဲငါ သူ႔ကိုခ်စ္​လြန္​းလို႔သူ႔အနားမွာတြယ္​ကပ္​​ေနခဲ့တာလဲငါ ငါတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ အခ်စ္​​ေတြစစ္​မွန္​တယ္​ ဒါ​ေၾကာင္​့ငါယုံၾကည္​တယ္​မင္​းလိုမိန္​းမ​ေၾကာင္​့ ငါတို႔ရဲ႕ ခ်စ္​ျခင္​းျပဳိလဲမွာမဟုတ္​ဘူး"
💭💭💭💭💭

♥♥﹏﹏ရာႏႈန္​းျပည္​့ ခ်စ္​ျခင္​း﹏﹏♥♥ Where stories live. Discover now