"Aziz Bey babam otelde kalacağımızı söylemişti neden buradayız "
"Otelde rahat etmezsiniz diye düşündüm . Hem burası sizin de eviniz ."
Aziz Bey 'in her gün örtük sözlerinin üzerini biraz daha açması beni endişelendiriyordu .Bunun sonu neyle bitecek diye merak ediyordum .
Her kötü son güzele bir başlangıçtı tamamen palavra. .Benim kötü sonlarımın daha kötü başlangıçları vardı herhalde ben bunları hakediyordum.Daha kötüsünü .Ben hayallerimde bile en iyisini dilemem çünkü enler benim için bir fazlalıktı.Fazlalıklara inanmayacak yaşı çoktan geçmiştim .Yüreğim ordan bağırıyor iste ki olsun diye ama hadi ordan diyorum ne yaptıysan bunu bana sen yaptın .Hayal et dedin ettim de ama sonrası bir türlü gelmedi .Benim sadece öncelerim var ve birbirinden beter sonralarım.
Bir beter sona daha yaklaşıyorum .Aziz Bey 'e .Herkesin benim üzerimden tuttuğu bir dizgini vardı ve yakında bir tanesini tutacak olan kişi de Aziz Bey 'di. Böyle olmazdı .Onunla hemen konuşup bu saçmalığa bir son vermem gerekirdi .
Bizim için ayırttıkları odalara yerleşmiştik.İçinde kaldığım oda çok güzeldi .Fazlasıyla güzeldi ya .Yumuşacık yatağa uzanıp tavana baktım .Gözlerimi usulca kapatıp uyumak istedim .Ta ki gelen kapı sesine dek.
"Girin lütfen "
Odaya genç bir çalışan girmişti .
"Elfesya Hanım ,Aziz Bey sizi müsaitseniz aşağıya kahve içmeye bekliyor "
Düşünmeden "tamam "deyip onu gönderdikten sonra "benim de sizinle konuşmak istediğim şeyler vardı zaten "diye düşünüp hemen odamın karşısındaki merdivenlerden aşağı indim .
Aziz Bey beni görünce "elini karşısında duran koltuğa işaret edip "hoş geldin böyle geç lütfen "dedi.
Onun dediğini yapıp karşısındaki koltuğa oturdum .Aziz Bey bana tebessüm edip nazikçe konuştu .
"Nasılsın Elfesya "
Ben de tebessüm edip "sağ olun iyiyim "dedim."sizler nasılsınız ?"
Aziz Bey masanın üzerinde duran elimi tutup "kısa bir iyiyimle geçiştirme nasılsın gerçekten ?"dedi."Gerçekten iyi misin ?"
Ben bugüne kadar hep iyiyimler yamalamıştım dilime ve kimse bunu anlamamıştı ama Aziz Bey anlıyordu beni .Gerçekten anlıyordu.Gözlerim yaş dolmuş ona bakıyordum .
"Neden ağlıyorsun Elfesya "demişti aniden .
Sorusuyla gözlerime dolan sıcak göz yaşlarını silip "iyi değilim "dedim."Siz de beni hiç tanımadığınız halde iyi olmadığımı hemen anladınız . Yakınımdakiler bile anlamazken .
"Elfesya gözlerinden her şeyi anlayabiliyorum .Hatta o kadar ki bana karşı bile endişeleniyorsun ,benden korkuyorsun ama korkma ben her zaman ister sen yanımda ol ister uzağımda ol senin yanında olacağım. "
Aziz Bey 'in üzerini örttüğüm duygularımı böyle kolay anlamasına anlam veremiyordum.Ben her şeyi gözlerinden okunan biri miydim?
Aziz Bey elim üzerindeki elini bastırıp "benden korkma lütfen "dedi."Belki benden nefret ediyorsundur ,iğreniyorsundur bazen .Bu yaşıyla nasıl böyle davranıyor diyorsundur ama inan ki aşkın ve ölümün yaşı yoktur . Elimde değil ben yaşlı bir insan olabilirim ama duygularım var benim de hâlâ dipdiri sanki .Ve korktuğun şey buysa seni asla hiçbir şeye zorlamam .Ben sana çok değer veriyorum bu hep böyle kalacak .Sen istersen ben senin hayatına girerim ancak . "
Aziz Bey cümlelerini bitirirken araya girdim .
"Aziz Bey elbette aşkın yaşı yoktur sevgi kuralsızdır ;yaşı ,ırkı ,cinsiyeti , çocukçası yoktur ."
Cümlemi bitidikten sonra gözlerimi kapatıp "ama ben çıkarcı bir ilişki istemem "dedim."Eğer ben şimdi size evet dersem ailem istediği için demiş olurum . Anlıyorsunuz beni değil mi ?
Aziz Bey arkasına yaslanıp "doğrularıma bir yenisini seni severek eklemişim "dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Tutuk
Random"Roda, bizim masalımız böyle bitemez"dedim."Masalların sonu kötü bitmez " "Masal mı ?Hayır ,masallarda aşk ,mutluluk var ve tüm bunlar masallarda kalacak "dedi ."Bizim bir masalımız yok kız çocuğu " sözlerine bana daha da yaklaşarak devam etti. "Eğ...