"Aziz Bey elbette aşkın yaşı yoktur sevgi kuralsızdır ;yaşı ,ırkı ,cinsiyeti , çocukçası yoktur ."
Cümlemi bitidikten sonra gözlerimi kapatıp "ama ben çıkarcı bir ilişki istemem "dedim."Eğer ben şimdi size evet dersem ailem istediği için demiş olurum . Anlıyorsunuz beni değil mi ?
Aziz Bey arkasına yaslanıp "doğrularıma bir yenisini seni severek eklemişim "dedi.
Aziz Bey 'in yanından ayrıldıktan sonra anne ve babamla hiç karşılaşmak istemedim bu yüzden Aziz Bey 'in evine gelirken yolda gördüğüm parka gitmeye karar verdim.Üzerimdekileri değiştirmeden sessizce kapıyı aralayıp çıktım .Karanlık çökmek üzereydi.Kafamı gökyüzüne kaldırıp gözlerime dolan yaşların akmasını engellemek istedim .Aziz Bey 'le olacak hiçbir şeye hazır değildim.Bir yandan da ailemin olumsuz olacak kararıma tepkisi beni çok endişelendiriyordu .Ben Aziz Bey 'i sevmiyorum ben sadece ona değer veriyordum .Bu kadardı her şey .
Yürüyerek geldiğim parka baktımda her yer karanlık olmasına rağmen güzelliği örtülmemişti ama ağaçlardan dökülen yapraklar çiçeklerin güzelliğine gölge düşürüyordu.
Etrafı çitlerle çevrili parka girip yeşilliklerin üzerine oturdum .Ellerimle çimenlere dokundum . Hâlâ üzerlerinde bulunan çiğ damlaları elimde ıslaklık bırakıyordu.Her ne kadar kafamı dağıtmaya çalışsam da Aziz Bey meselesini nasıl kapatacaktım diye düşündüm ,olmuyordu bir türlü içinden çıkamıyordum .Anneme nasıl istemediğimi anlatırım diye düşününce kafayı yiyecekmişim gibi oluyordu.Cevabı olmayan bir soruyu nasıl çözebilirdim .
Gözlerimi sımsıkı kapatıp beklemeye başlarken duyduğum köpek sesiyle aniden irkilip ayağa kalktım .Köpekler birbirlerini kovalaya kovalaya buraya -benim olduğum tarafa- geliyorlardı.Bu hayatta en çok korktuğum şey deselerdi bu olurdu kesinlikle.Nefesim yavaş yavaş hızlanıyordu nefes almakta zorlanıyordum .Yere bıraktığım çantamı bile almadan hızlıca koşup çiftlerin üzerinden yola doğru atladım .Hiç kimse yoktu .Allah 'ım yardım et lütfen diye dua etmekten başka şansım yoktu .Köpekler havladıkça kalbim sıkışıyordu sanki.Köpeklerin olduğu tarafa bakınca bir köpeğin beni gördüğünü fark edip bana doğru koştuğunu fark etmemle yoldan geçen arabaların önüne atlamıştım.Benim yola atladığımı gören araçların içindeki insanlar deli gibi kornaya basıyorlardı.Bir aracı durdurup binmeyi düşünüp elimi kaldırıp durun diye bağırdım ama önümden geçen iki araçta durmadı .Allah belanızı versin ya diye bağırdım .Ortalıkta araç kalmayınca köpeğin bana yaklaştığı gerçekligiyle yüzleşiyordum .Artık çığlıklarıma hakim olamıyordum .Gözyaşlarım ardı ardına dökülürken bana iyice yaklaşan köpeğe baktım o da bana bakıyordu .Köpekle aramda çok az bir mesafe vardı .Gelen motor sesiyle arkama baktığımda siyah bir aracın çok hızlı bir şekilde geldiğini , ani bir frenle de köpekle benim aramda durduğunu görüp şükür ettim.Gercekten biri gelmişti.Yalnız değildim .Artık fazla gücüm kalmamış dizlerimin üstüne çökmüştüm.
Aracın kapısı açılınca birinin çıktığını gördüm .Çıkan kişiye bakmasam da eğildiği görmüştüm .Eline aldığı taşı köpeği korkutmak için atacağını sanmıştım ama o sadece atacakmış gibi yapıp köpeğin hırıltı halindeki seslerini azaltmış gitmesini sağlamıştı .Bunu da aldığı taşı tekrar yere bırakmasından anlamıştım.Yani bu kadar mıydı ?
Bir taşla korkmuş muydu köpek ?Bunu yapmak aklıma bile gelmemişti korkudan .Sadece kaçmıştım.Aşağıdaki bakışlarımın radarına giren siyah spor ayakkabılara baktım .Yüzümdeki elimi yavaşça indirip bakışlarımı yukarı kaldırdım .
Gôrdüğüm kişiyle nutkum tutulmuştu.Gelen Roda 'ydı.Yutkunup "Sen ? "diye kalakaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Tutuk
Random"Roda, bizim masalımız böyle bitemez"dedim."Masalların sonu kötü bitmez " "Masal mı ?Hayır ,masallarda aşk ,mutluluk var ve tüm bunlar masallarda kalacak "dedi ."Bizim bir masalımız yok kız çocuğu " sözlerine bana daha da yaklaşarak devam etti. "Eğ...