5.Aşk kadar Ayrılık da gerek

18 16 3
                                    

"İnsanları yerlerinden etmeye devam edin "

Son söylediklerimle arkamı dönüp ondan uzaklaştım.

"Bu ne demek ?"

Duyduğum sorusuyla yürümeye devam edip fısıltıyla onun duymayacağı şekilde konuştum.

"Ben gidince anlarsın "

Ben gidince anlardı ama neyi sadece benim olmadığım gerçeğini mi yoksa hiç olmadığımı mı?

Yine sürükleniyorduk bir yerlere ve sürüklendiğimiz zaman soluğu yanında bulduğumuz biri vardı .Aziz Bey bize bir kıyı olmuştu sanki.Soluklandığımız limanda bizi kabul eden tek kıyı.O kadar güvenliydi ki bir baba kucağı gibiydi .İşte Aziz Bey deyince aklıma gelen ilk şey buydu.Bugün yine ona gidecektik .Liman bizi karşılamaya hazırdı ve benim limanımın kıyısı olan tek insan oydu.Eninde sonunda limanıma kıyı olan Aziz Bey gemiden bir şeyler isteyecekti ama geminin artık karaya çekilme vakti çoktan gelmiş geçmişti bile.Bunu bilmesi gerekirdi bilsin ki her su aldığımızda bize el uzatmasın.

Eve geldiğimde babam ve annem evin arkasındaki küçük bahçeye rahat bir şekilde oturmuş hâlâ Aziz Bey 'e dua etmekten kendilerini alamamış ona övgüler yağdırıyorlardı.Onların yanına uğramayıp bana ait olan odama gittim .Bavulum kapının önünde hazır duruyordu.Vay be resmen uzun bir süre burda olmayacaktık.Belki de Ahmet amca bizi sadece bir süreliğine çıkın diyerek oyalayıp tekrar gelmemizi istemezdi.Belli olmazdı .

Yatağım kirlenmesin diye üstüne bir çarşaf sermiştim bana ait değildi ama yatağıma çok alışmıştım.Şimdi oteldeki o rahat yataklara yatacaktık ama yatağımı tercih ederdim.Rahatsız eder ama huzur da verdiğini söyleyebilirim .Odadaki diğer dolap ve masanın üzerini de örttükten sonra aşağıdan sesler geldiğini duydum.Açıkcası merak etmiştim.Daha fazla kendime engel olamayıp perdeyi pencerinin önünden almayacak şekilde aşağı baktım.Uzun boylu esmer bir kadın onca çalışanın arasına girmiş sesini herkese duyurabilmek için yüksek sesli açıklama yapıyordu.

"Arkadaşlar lütfen kargaşa çıkarmayın .Büyük ihtimalle Roda Bey'in bir işi çıktı bu yüzden geç kaldı .Madem bugün gelmiyor herkese izin .Gidin dinlenin yarın yine aynı saatte burda olup çekimlere devam edeceğiz ."

Benimle bir alakası olabilir miydi ?Of bana ne benim derdim yeter bana .Ben Roda 'nın neden gelmediğini düşünürken aşağıdan bir ses gelmişti .Bu ses babam olmuş insandan geliyordu.

"Elfesya ,hadi gel ;gidiyoruz "

"Tamam " dedikten sonra önceden hazırladığım bavulumu alıp aşağı inmiştim.Anne ve Babam sadece bir valizle kapıyı açmış bekliyorlardı.Ben de bu bekleyişe ortak olup beklediğimde Ahmet amca gelmiş evin anahtarını ona teslim etmiştik.

Biraz daha bekledikten sonra evin önüne bizim için fazlasıyla lüks bir araç durmuştu.

"Baba kim bu ?"

Babam arabaya bakıp "Aziz Bey yollarda sürünmeyelim diye göndermiş ."deyince annem araya girip "tabi gönderecek "dedi .Bunları gerçekten anlamak imkânsızdı.

Şoför araçtan inip elimdeki bavulu alarak bagaja yerleştirdikten sonra babamın önünde duran valizi de almıştı.Benim karşımda duran aracın arka koltuğunu açıp "Buyrun Elfesya Hanım "deyince
annem gülümseyip "hadi kızım neyi bekliyorsun ?"dedi .

Annemin inkazı ile aracın açılmış arka kapısından girdim.Annem de arkaya yanıma babam ise ön koltuğa oturmuştu .Şoför de yerleştiğinde aracı hareket ettirmişti .Biraz ilerledikten sonra bir evin önünde durmuştuk .Babam eve bakıp "yanlış geldin biz otele gidecektik "dedi.

Şoför bahçede duran Aziz Bey'i gösterip "Aziz Bey gereken açıklamayı yapacaktır "dedi.

Araçtan indiğimizde Aziz Bey yanımıza gelip "hoş geldiniz "dedi.Annem ve babam aynı anda "hoş bulduk "dedi.

Aziz Bey bana bakınca sadece tebessüm edip ona bakmadan konuşmuştum.

"Aziz Bey babam otelde kalacağımızı söylemişti neden buradayız "

"Otelde rahat etmezsiniz diye düşündüm . Hem burası sizin de eviniz ."

Aziz Bey 'in her gün örtük sözlerinin üzerini biraz daha açması beni endişelendiriyordu .Bunun sonu neyle bitecek diye merak ediyordum .




Aşka TutukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin