Oturduğum koltuğa yerleşirken Roda 'nın yeni sorusuyla kalakalmıştım.
"Sen neden buradasın ?"
Roda 'nın sorusuyla şaşırıp kalsam da hemen toparlandım. Ona evden kovulduğumuzu her ne kadar söylemek istemesem de niye söylemeyeyim ki diye düşündüm .Sonuçta hepsi onların sebep olduğu bir şeydi .
"Çünkü bizim evimizde çekim yapacakmışsınız .Bu yüzden bizi evden attılar."
Söylediklerimi bir nefeste söyleyince bana dönüp "ne "deyince "ne duyduysan o"dedim.
Aniden fren yapınca öne doğru atılmıştı vücudum .O da bunu görüp kafamla aracın arasına elini koyup kafamın darbe almasını engellemişti.Aramızda hiç mesafe kalmamıştı .Hemen geri çekilip "ani fren yapmasan küçük kahramınlıklarına gerek kalmazdı "dedim.
Roda kahkaha atıp "haklısın "dedi.
Ben de onunla beraber gülünce yüzündeki gülümsemeyi azaltıp sessizce konuştu.
"O gün bana defol demiştin sebebi sadece evden atılmanızdı değil mi ?"
"Başka ne olabilir ki ?"
Son söylediğim şeyle yüzündeki gülümsemeyi eski haline getirip "sen merak etme yarın evinize tekrar dönersiniz "dedi.
Onun söylediği şey üzerine bir şey demeyip arkama yaslandım .
"Seni tanımak istiyorum "
Kulaklarımın duyduklarına inanamayıp onun yüzüne baktım .Ciddiydi .
"Neden peki ?"
Sorumun üzerine o susunca tekrar soru soran bendim .
"Benden hoşlandığını düşünmeye başlıyorum "
Ağzımdan çıkanlar onu da şaşırtmış olacak ki ağzından şaşırdığını belli eden bir nida kaçmıştı.
Roda aracı tekrar çalıştırdıktan sonra bana bakıp "belli mi ediyorum"deyince kahkaha attım .
"Keşke bu kadar etmesen "
Ben neler yapıyordum böyle zaten ben ona karşı bir şey hissetmiyordum .Benim böyle şeylere ayıracak vaktim yoktu.Yine her zamanki gibi birini kendimden uzaklaştırmak için her şeyi yapacaktım .
"Neyse ki benim belli edeceğim bir duygum yok "
Roda 'nın sevinç dolu bakışları birden hüzne boyanmıştı.
Ve sözlerime devam ettim.
"Bir şey daha .Duygularının olmasına da bir anlam veremiyorum .Beni göreli kaç gün oldu ki ?Beni tanıyor musun ?
Sorduğum sorulara kendim cevap veriyordum .
"Hayır tanımıyorsun "
İkinci sorumu da sormuştum .
"Hayatımda birilerinin olup olmadığını biliyor musun ?"
"Hayır .Benim hakkımda hiçbir şey bilmiyorsun"
Dediklerimin ardından Roda yutkunup "hayatında biri mi var ?diye sordu .
Gözlerimi kapatıp "neden olmasın ?"dedim ."Hayatımda biri yok desem benim duygularımı umursamayacaksın ,hayır olan cevabımı değiştirmeye çalışacaksın ama biri var dersem bu sefer hayatımda olan erkeği mi önemseyecek ? benden uzak duracaksın ? Sen hangisisin ?
Kendi nabzımı ölçmekten korkup sadece onun nabzını tutmuştum .
Sinirle söylediğim sözlerime devam ettim."Benden hiçbir şekilde bir şey bekleme yoksa sadece hayal kırıklığına uğrarsın"
"Elfesya , beni kendinden uzaklaştırma çabaların boşa çıkacak gibi .Bu söylediklerinle beni ikileme düşüremez, uzak tutamazsın kendinden "
Oflayıp camdan dışarı baktım .Kesinlikle beni kandırmaya çalışıyordu
"Tamam geleceğim yere yaklaştık durabilirsin "
Roda yavaşlayınca "teşekkür ederim her şey için "dedim.
Roda bir şey demeyince arkamı dönüp araçtan indim.Roda 'ya bakmadan hemen ordan uzaklaşıp biraz yürüdükten sonra çantamı parkta unuttuğum gerçeği aklıma gelmiş ve hızla ara sokaktan parka doğru gitmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Tutuk
Random"Roda, bizim masalımız böyle bitemez"dedim."Masalların sonu kötü bitmez " "Masal mı ?Hayır ,masallarda aşk ,mutluluk var ve tüm bunlar masallarda kalacak "dedi ."Bizim bir masalımız yok kız çocuğu " sözlerine bana daha da yaklaşarak devam etti. "Eğ...