Camın kırılmasından 2 dk sonra bizimkiler odaya daldılar.
'Changbin,iyi misin?'
'O cam kırılma sesi neydi?'
Tedirgin hallerine hafifçe tebessüm etmiştim.Sizi düşünen insanların olması gerçekten güzel bir histi.
'Sakin olun.Korkulacak birşey değildi.Aptal w**jinin saçma tehditleri işte.'deyip onlara taşı ve kağıdı göstermiştim.
Daha da saçma ve komik olanı neydi biliyor musunuz? Benim bunlardan korktuğumu sanmasıydı.
'Saçmalık gerçekten ya.Camı yaptırsak iyi olur hava serinleşiyor.Changbin sen şimdilik Jisungla uyu.'demişti Felix.Başımla onaylamıştım.Jisung koluma asılıp beni kendi odasına çekiştiriyordu.Bir insan benimle uyumak için neden bu kadar hevesli olur ki?(Sus sikerim ha>:C)
'Gel bebeğim.'deyip yanını patpatlamıştı.
'Iyk.Bebeğimmiş.'deyip yanına uzandım.Sonrasında ikimizde tavanla bakışıyorduk.O da kesin Minhonun sabah kendine neden öyle sevgiyle baktığını düşünüyor olmalıydı.Jisung eskisi gibi değildi.Eski Jisung biri onunla uğraşsa takmazdı.Ama şuan ki Jisung ağzının payını fena verirdi.Birisi Jeongine oç dedi diye adamın pekmezini akıtmıştı.Kendisiyle uğraşan kişi veya kişiler ayvayı yerdi valla.
Jisunga dönüp,
'Ne düşünüyorsun öyle kara kara?'diye sormuştum.Derin nefes almış ve sincap suratıyla,
'Bütün olanları düşünüyordum.Gerçekten değişmişiz.'demişti.Minhoya hala aşıktı.Sadece bunu dışa vurmuyordu eskisi gibi.
'Değişimimize şaşırmış gibiler.'
'Eski bize alıştılar tabi.Eziklemeye,aşağılamaya devam edemeyecekler.'
'Eski olayları saymazsak biz şanslı 4 kişiyiz bence.'dediğimde meraklı gözlerini bana doğrultmuştu.
'Birbirimizi hiç bırakmadık biz.Fırtına gidecekleri aldı gitti,ama bizi koparamadı birbirimizden.'dediğimde ufakça gülümsemişti.
'Can dostunun sözlük tanımı da olabiliriz.'
'İlk tanıştığımız zamanı hatırlıyor musun?'
'Sekizimizin mi?'
'Hayır,dördümüzün.Biz onlarla sonradan tanışmıştık.'
'Göletin oradaydık galiba hayal meyal hatırlıyorum.'
'Gördüğümüz birşeyi denemiştik.'Elimdeki kesik izini göstermiştim.Jisungda elini göstermişti.
Hala duruyordu..
'Avucumuzun içini kesip kanlarımızı birbirine karıştırmıştık.'
'Jeonginle Felixinki de hala duruyor mudur?'
'Hiç silinebilir mi böyle değerli bir hediye?'İçeri giren Felix ve Jeonginle şaşırmıştık.
'Siz bizi mi dinliyordunuz?'
'Yoo uyuyamadık.Beraber uyuruz diye geldik.Kayın kenara!'deyip üstümüze atlamışlardı.
Felix az daha itse Jisungun koynuna girecektim ha.Sonrasında hepimiz kesik izinin olduğu ellerimizi kaldırdık.Hepimizinki yerli yerindeydi.
'Dostluğumuzun en büyük kanıtı bu galiba.'
Gülümseyip birbirimize sıkıca sarılmıştık.Biz aşktan daha değerli şeylere sahiptik.
Birbirimize..
--------------------------------------------------------
<31
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Provider
Fanfiction'Nefretim aşkımın önüne geçebilir mi?' Hyunlix,Minsung,Chanchang,Seungin Başlangıç, 01.08.21 Bitiş, 19.08.21