-29-

1.1K 84 55
                                    

Changbin-

Jinyoung hızla arkasını dönmüştü.

'Uzun zaman oldu görüşmeyeli demi Jinyoung?'
Her tarafı bir anda sarılmıştı.Chana sıkacakken Namjoon hyung Jinyoungu bacağından vurmuştu.Acıyla bağırıp yere düştü.

'Kardeşime sıkmayı aklının ucundan bile geçirme,yaşlı moruk.'

Jisung hızla yanıma gelip ellerimi çözmüştü.Kalkıp Chanın yanına gittim.Jinyoungu da o süre de kelepçelemişlerdi.

Chan bileklerini tutarak ayağa kalktı.Ve direkt bana sarıldı.Kollarımı ona sararken etrafımdaki herkesi,herşeyi bir süreliğine unutmuştum.
Çünkü Chanın kollarının arası cennet köşesi gibi..

Bir öksürük sesiyle arkama döndüğümde herkes bize bakıyordu.

'Bu böyle bitmeyecek.Geri döneceğim ve Changbini sonsuza dek senden alacağım.'dediğinde Jeongin silahın arkasıyla ensesine vurdu.Nakavt:)

'Sustu sonunda be.'

Birisi aniden bana sarılmıştı.Seokjin hyung olduğunu farkettiğimde bende ona sarıldım.

Sehun hyungda gelip sarılmıştı.

'İyi misin?Sana birşey yapmadı demi?'

'Ben iyiyim.Ama Chana çok zarar verdi.'

Herkes Chana odaklanmıştı.Kollarındaki,boynundaki ve yüzündeki çizikler hafif kanlı duruyordu.

'Hadi gel yaralarına pansuman yapalım.'

**

Olaylardan birkaç saat sonrasında bizim evdeyiz şimdi,komple ekip olarak.Chanın yaraları sarılmış,kaybettiği kan için serum takılmıştı.İlginç bir şekilde hala göğsünde yatırıyordu beni inatçı kanguru.Artık bir saniye bile ayrı durmak istemiyormuş.

Diğerleri de şaşırmış olmalılar ki tuhaf tuhaf bakıyorlardı.

'Barıştınız mı siz?'

'Hee.'

'Changbin hemen yelkenleri suya mı indirdin?'

'Benim yüzümden almadığı darbe kalmadı be.Karnındaki morluğu da farkettim Bang Chan,ne kadar saklamaya çalışsan da.'

'Ne ara gördün sen onu ya?'

'Görürüm ben.'

'Ayrıyetten senin yüzünden de değil.'

'Nasıl değil ya? Benim için seni öldürecekti.'

'Ya herif bunak ruh hastasının teki.Seninle kafayı bozmuş.'

'Şu durumda bile inatlaşıyorsunuz ha.'

Boşverip kafamı yeniden göğsüne koymuştum.Şuan herkes çok farklı bir durumdaydı zaten.Jisung Hoseok hyungun kucağına sinmiş beraber uyuyorlardı,Minho ve Hyunjine benzeyen birisi de onlara bakıyordu.Jeongin ile Felix telefondan oyun oynuyorlardı.Seungmin götünü devirmiş yatıyordu,Hyunjin ise video izliyordu.

Baek hyungla Chanyeol hyung ise birbirlerine bakıyorlardı arada.Yoongi hyung kafasını Seokjin hyungun dizlerine koymuştu,Seokjin hyungda onun saçlarını okşuyordu.Sehun hyung şuan kesin Luhan hyungun yanındaydı.Namjoon hyungda biraz üzgün bir ifade ile Yoonjin çiftine bakıyordu.

Çok fazla hyung dediğimin bende farkındayım ama burada çoğunluğu büyükler oluşturuyor.

Jimin hyung ise Jungkook hyungla gülüşe gülüşe konuşuyordu.Ohoooo Jongin hyungla Kyungsoo hyung ise mutfaktalardı.Mercimeği fırına veriyorlar galiba >:3

Junmyeon hyung kitap okuyordu.En normali de oydu zaten.

Uzun zamandan sonra ilk defa hep birlikteydik.

**

Gözümü açtığımda hala Chanın kucağındaydım.Bu herif nasıl hiç yorulmuyor? Sabahtan beri göğsünde yatıyorum,pekde hafif değilim açıkcası.Ama o bana mısın demeden uyuyordu şuan.Hazır uyuyorken yakışıklı yüzünü biraz incelesem birşey olmazdı demi? Eheh.

Gözleri,burnu,dudakları..Bu adam kesinlikle bir şaheserdi.

Bu adam kesinlikle bir şaheserdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ÖÖÖÖFFFF)

Aslında geçmişte olanları beni korumak için yapmıştı.Ve bizi ayıran o kişi inşallah cehennemin bin kat dibindedir.

Kilitli olduğumuz odada söylediği sözler beni fena etkilemişti.Evet artık ben onunla olmak istiyordum.Hiç birşey umrumda değildi.

-----------------------------------------------------------------------------------

Chanchang barışmışke!

<31

ProviderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin