Minho-
Havaalanında gelecek kişileri bekliyorduk.Umarım o ruh hastası herif ikisine de birşey yapmamıştır.
Otururken Jisunga benzeyen birini farkettim.Mavi gözler,siyah saçlar..
'Jisung aşkından delirdim galiba senden bir tane daha var.'dediğimde oda baktığım yöne baktı.
'Hoseok hyung!!'diye bağırdığında bu tarafa bakmıştı bir grup.Bize doğru gelmeye başladılar.
Ona benzeyen kişi hafif hızlı adımlarla gelmiş ve Jisunga sarılmıştı.
Ben ise anlamamış bir ifade ile bakıyordum.
'Yine mi sana verdiğim yemek programına uymadın sen!'
'Hyung ne alakası var? Uyuyorum tabi.'
'Bak yalan söyleme anlarım ha sırtına bi dokundum kaburgalarına elime değdi!'
'Şimdi şu muhabbeti sonra yapsak olmaz mı? Hadi çabuk karakola gidelim.'dedi Changbini andıran birisi.
'Tamam. Bu arada bu Minho.Minho bu da Hoseok hyungum kendisi malesef abim olur da.'
Tanıştığımızda Hoseok hyungun bana hafif sinirli bakan gözleri ateş atıyordu sanki.
Yalnız abi kardeş ateş ediyorlar anasını satayım.Eheheh
'Şimdi gidelim de Jongdae hyunglar nerede?'
'Buradayız geldik!'
'Jisung!'
'Sehun hyung!'
'Jisung.Kim yaptı,benim bebeğimi kim kaçırdı!'
'Hyung anlatıcam.Hadi karakola gidelim.Arabalarınız hazır.Bu arada buradaki ekiple iş birliği olacak.'
'Tamam.Hadi hemen gidelim.'
**
Changbin-
Dünden beri uyumadım Chana birşey yapmasın diye.Chan uyumamaya çalışıyordu ama arada elinde olmadan gidip geliyordu.Bende uyurken sadece onu izliyordum.
Bu herif W**jini ortadan kaldırmıştı.Peki Chanı da öldürürse ben ne yapardım o zaman..?
Buradan kaçabilirdik ama lanet olsun ki ellerimizi bağlayıp bizi savunmasız hale getirmişlerdi.
'Changbin?'
'Efendim?'
'Bize ne yapacak sence bu ruh hastası.'
'Bilmiyorum.Ama ona ne olacağı belli.Bizimkiler çoktan hyunglarımı çağırmışlardır.'
'Hyunglarını mı? Sehun hyungla Seokjin hyungda mı polis?'
'Evet.Yurt dışında onlarla sınavlara hazırlanmıştık.Jisunga öyle silah kullanmayı abisi Hoseok hyung öğretti.'
'Hatırlıyor musun küçükken Namjoon hyungla Seokjin hyung birbirini seviyordu.'
'Hatta çıkmaya başlamışlardı da sonra neden ayrıldılar?'
'Galiba bizim yüzümüzden.'
'Niye ki?Aralarına mı yattık neden bizim yüzümüzden olsun?'
'O zamanlar malum sebeplerden dolayı biz anlaşamazdık ya.Elbet kavgalarının bir sebebi bu olmuştur.'
'Olabilir tabi.Şuan geri gelmiş olabilir ama sevgilisi var..'
'Nasıl? Kim?'
'Jeonginin ikiz olan abileri vardı ya.İkizlerden Yoongi ile sevgili.'
'Abim üzülmez umarım..Peki ikizlerden diğeri? Minseokda mı polis?'
'Evet komple bi polis teşkilatının içerisinde gibi değil miyiz?Minseok hyung Jisungun büyük abisi Jongdae ile evlendi.'
'Haa onlar zaten aptal aşıklar gibi bakışıyorlardı lise de.'
'Aynen öyle.Minseok hyungun yakalanınca bir utanışı var görmen lazım.'
'Felixin abileri peki?'
'İkisi de bekar hala.Kendilerini işlerine verdikleri için sevgilileri olmadı.Jimin Bangtan timinin lideri,Baekhyun Exo timinin.Beraber çalışıyorlar ama.'
'Senin öteki hyungunda vardı demi?'
'Hmm oda ekipteki Luhanla fingirdeşiyor.Arşiv odasında smoke kiss yaparken yakaladım ikisini.'
'Şu durumda bile dedikodu yapıyoruz şaka gibi demi?'dedi ve kahkaha attı.
'Dedikodunun yeri ve zamanı mı olur Allah aşkına?'
'Yalnız olduğumuz durumdan iyice koptuk ha.'
'Boşversene ya.Bizimkiler artık geldiyse işi biraz zor.Neyse şimdi sen anlat hep bana sordun ya!'
'Tamam tamam sor hadi.'
'Biz gittiğimizde ne oldu?'
'Pek birşey olmadı açıkcası.Minhonun depresyonuyla uğraştık.Hatta hasta falan oldu öksürük krizleri falan.Chanyeol hyungla Jungkook hyung bunu tutup çitileye çitileye yıkadılar da öyle geçti.'
'Neden depresyona girdi ki? Jisung buradayken yüzüne bakmıyordu.'
'Tuhaf sebepleri vardı.Yönelimini bilmiyormuşta falan filan.'
'Peki diğerleri?'
'Seungmin çaresiz kaldı çünkü Jeongine hiçbir yerden ulaşamıyordu.Sinir krizi geçirmişti de Kyungsoo hyung anca sakinleştirmişti.Hyunjin ise ayrı bir bilinmezlik.Siz gittikten sonra birkaç hafta okula gelmedi.Biz onun evine gittiğimizde ise Felix gitti diye kendini merdivenlerden aşağı atmış salak.Kolu kırıldığı için gelmemiş.'
'Hyunjin işte abartmayı spor dalı olarak biliyor.'
'Kesinlikle.Küçükken birlikte takılan hyunglar büyüyünce farklı şehirlere meslek sahibi olarak gittiler.Namjoon hyung burada ki ekiple çalışıyor.Junmyeon hyung ise müdür oldu.'
'Diğerleri?'
'Kyungsoo hyung tim lideri,Tae hyung ,Namjoon hyung ve Jonginle aynı timdeler.Jungkook hyungla Chanyeol hyung busanda görev yapıyorlar.'
'Desene uzun zaman sonra büyük ekip bir araya gelecek.'
'Aynen öyle.Bu arada inatlaşmadan da gayet güzel anlaşabiliyor muşuz.'
Gözlerimi devirdiğimde kısıkça güldü.
O sırada açılan kapıyla ikimizde o tarafa döndük.İçeri giren adamlar Chanın ayağındaki zinciri çözüp götürmeye başladılar.
'Nereye götürüyorsunuz onu?!'
Sandalyede bağlı olduğumu bildiğim halde debeleniyordum.
Kesin Chana birşey yapacaktı..
Tanrım..Umarım yetişebilirlerdi.
------------------------------------------------------
<31
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Provider
Fanfiction'Nefretim aşkımın önüne geçebilir mi?' Hyunlix,Minsung,Chanchang,Seungin Başlangıç, 01.08.21 Bitiş, 19.08.21