-17-

1.5K 111 135
                                    

Başlamadan önce,

İyi ki doğdun bebeğim,aşkım,herşeyim,dünyam,miniğim! 🥳🥳🥳🥳🎉🎉🎉🎉🎉

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi ki doğdun bebeğim,aşkım,herşeyim,dünyam,miniğim! 🥳🥳🥳🥳🎉🎉🎉🎉🎉

İyi ki doğdun ve biasım oldun lskdjkjd.

Bias seçemiyorum han ve chanbin arası gidip geliyorm derken minhonun bir fotosuna düşüyorum.Sonra jeongin,felix derken..

ot8'de kime düşeceğimi şaşırdım açıkcası.

Neyse İyiki doğdun Changbin!!🎉🎉

Hadi başlayalım şimdi.

------------------------------------------------------------------------------

Changbin tahminen 45 dk civarı uyuyordu.Jisunga onun başında durmasını söyleyip çıktık odadan.Chan ayağa kalkmıştı biz çıktığımızda.Yanımıza geldi,

'Ne oldu Changbine?'diye sordu.

Jeonginle ben alaycı gülümsemelerle birbirimize baktık ve ona döndük.

'Onu da sen söyleyeceksin Bang Chan.Changbine ne yaptında kriz geçirmesine sebep oldun?'

Başı aşağı düşmüştü.Yere bakıyordu.

'Söylesene? Ne oldu içeride?'

'Ben sadece..'

Jeongin'Sen sadece ne?'

'Onu öptüm.'

Gözlerim şokla açılmıştı.

'Ne yaptım dedin sen?'

'Sadece ufak bir öpücüktü ileri gitmedim gerçekten.'

'Onun izni olmadan yaptın belli ki ağzını sinirle kazağına siliyordu.Ayriyetten bunu yapabileceğini sana kim söyledi? İşine geldiğinde öpüp işine gelmeyince aşağılayamazsın Bang Chan.'

'Ben gerçekten böyle olacağını bilseydim öpmezdim.'

'Neden öpüyorsun peki? W**jin senden ayrıldığı için yokluğa düşüp Changbini ayartabileceğini mi sandın ha?'

Şaşkınlıkla gözleri büyüdü.

'Hayır.Sadece o an onu öyle sakinleştirebilirim sandım.Kötü bir amacım yoktu ki.'

'Onu sakinleştirmek istiyorsan ondan uzak dur. Geçmişte olanların tekrarlanmasına izin vermeyiz anladın mı?'dedikten sonra cevap vermesine fırsat vermeden amfiye ilerledik.

Derslerin çoğuna girmemiştik zaten.Changbini eve götürmemiz daha mantıklıydı.Bir günümüzde normal geçmiyordu ki.Sakinleştirmek için öpmüşmüş.Onun senin öpücüğüne ihtiyacı yok ki sakinleşmek için.Bir çikolatalı süt yeterdi yani.

Ben Changbinin,Jeonginde Jisungun çantasını aldık ve çıkışa yürüdük.Arabanın yanına geldiğimizde çantaları yerleştirip revire geri döndük.Odasının kapısına ulaştığımızda gitmişlerdi.

Umursamayıp içeri girdik.Changbin uyanmıştı,aşırı bitkin görünüyordu.

'Changbin,eve gidelim mi artık?'dediğimde bana baktı ve hafifçe başını salladı.

Jisung beline destek olup kalkmasını sağladı.Koltuğun üstündeki ceketini alıp omuzlarına koydum.

Akademiden hızla çıktık.Jisung arabanın anahtarını Jeongine verdikten sonra Changbinin yanına arkaya oturdu.Changbin ise kafasını Jisungun omzuna koydu ve gözlerini kapattı.

Yol boyunca hiç kimse konuşmadı.Sanki birimiz konuşunca ortamdaki sakinlik bozulacakmış gibi.Kulaklıklar takılı en sevilen şarkılar açık.(herkes en sevdiği şarkıyı yazsın merak ettim gı.)

Serumun etkisinden midir bilinmez Changbin yine uyumaya başlamıştı.Eve ulaştığımızda çantaları alıp indim arabadan.Jisung dikkatlice Changbini kucağına aldı.Uyurken gerçek bir bebeğe dönüşüyordu..

Kapıyı açıp içeri geçtik.Jisung Changbini odasına götürüp yatağına yatırmıştı.Yorganı da çektikten sonra çıktı ve kendi odasına geçti.Çantaları sahiplerine verdikten sonra Jeongin ve bende odalarımıza dağıldık.

Direkt kendimi yatağıma bırakmıştım.Bugün çok yorucu bir gün olmuştu.Sonrasında kalkıp banyoya gittim ve sıcak bir duş aldım.Duştan sonra hala okudğum kitabımı alıp yorganımın içine sindim.

Uykum yavaş yavaş kendini göstermeye başlıyordu.

Sonraki günlerin huzurlu geçmesini umarak gözlerimi kapattım ve uykunun beni teslim almasına izin verdim.

------------------------------------------------------------

Biraz saçma oldu gibi la.NYS

Changbinimin doğum günü tekrardan kutlu olsun.

hadi by

<31


ProviderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin