4 yıl sonra-
Karşıdaki adam tam Jeongini öldürecekken başka bir silah patladı.Adam yere yığıldığında Jeongin gördüğü yüz ile koşmuş ve hemen ona sarılmıştı.Kollar karşılıklı birbirini sardığında ikisi de dünyadan kopmuşlardı.
'S-Seungmin..'
'Bebeğim?'
Daha da sıkı sarılmışlardı birbirlerine.Yanıp sönen ışıklar alanı doldurduğunda o yöne dönmüşlerdi.Harekat polisleri oldukları için ani gelen bir görevdelerdi.Ufak bir aksilik çıkmış Jeongin yakalanmıştı.Sanal bilgileri sakladıktan sonra etrafı sarılmış,alnına silah dayanmıştı.Ama şükürler olsun ki bilgileri bulamamışlardı.Jeongin biraz işkenceye maruz kalmıştı tabi.
Ama Seungmin yetişmiş 2 ay sonra eşi olacak kişiyi kurtarmıştı.
Ellerinde silahlarla 6 kişi gelmişti yanlarına.
'İyi misiniz?'
'İyiyiz.Son anda kurtulduk.'
'Jeongini biraz hırpalamışlar ama.'
'Geçin arabaya hadi.'
**
'Kendi başınıza iş yapmak ne demek?! Ya birşey olsaydı?! Ya Seungmin yetişemeseydi?! Ya Seungmini de yakalasalardı ne olacaktı?!'
Seungmin ve Jeongin yapılan pansumanın ardından Junmyeonun ofisindelerdi.Junmyeon ikisine birşey olma korkusuyla çıldırmıştı adeta.Oluşan kontrol dışı durum timin ve karakolun Seungmin ve Jeonginle olan irtibatını kesmişti.2 saat boyunca haber alınamayınca haliyle korku git gide büyümüştü.
'Cevap versenize bakıyorsunuz öyle?!'
'Amirim..Herşey kontrol altındaydı.Bir anda oldu herşey.Bilgileri sakladım ama yakaladılar beni.Gerçekten üzgünüm.'
'Ya sen?!'seungmine taraf dönmüştü.
'Sana ne demeli?! Görev yerinden hangi akılla ayrılırsın?! Ya seni de yakalasalardı?!'
'Jeonginin iletişimi kesilince paniğe kapıldım.Üzgünüm.'
Junmyeon derin nefesler alıyordu.
'Bu iş ciddi bir mertebede.Herşeye hazırlıklı olmanız gerekir.Ben isteyerek mi size bağırıyorum sizce?'
İkisininde başı yere eğikti.
'Çok tehlikeliydi bu yaptığınız.Nasıl bu kadar düşüncesiz olabilirsiniz? Her an biz sizin yanınızda olamayacağız.Kyungsoo,Minseok ve Yoonginin şuan ne halde olduğunu biliyor musunuz? Timinizdekilerin? Her seferinde yetişemeyebiliriz,ve bu ağır sonuçlar doğurabilir.Seungmin yetişmeseydi belki de Tanrı korusun sen şehit olabilirdin.Veya Keskin bir nişancı olsaydı yine Tanrı korusun Seungmini şehit edebilirlerdi.'
İkisininde çenesinden tuttu ve kendine çevirdi.
'Biz her ne kadar dışa göstermesekte korkuyoruz çocuklar.Yaptığımız bu işin hiçbir şakası yok.Hataya,şansa yer yok.Şimdi hyunglarınızın yanına gidin harap oldular onlar.Bir daha da böyle birşey yapmayın valla karakolun ortasında döverim ikinizi de.'dedi ve onlara sarıldı.Ayrıldıklarında,
'Hadi gidin şimdi.'
**
'Kyungsoo hyung kalkar mısın artık üstümden?'
'Sus lan,köpek.Çok korkuttun sen beni.Dövmediğime dua et.'
'Hayır yani midem çöktü de.'
'Kalkma sakın hyung.'
'Ya Chan!'
'Ne Chan ne? Aklımızı oynattırdınız bize.'
Bütün tim koltuklara yayılmış Jeongin ve Seungminin cezalandırılışını izliyorlardı.Akademi biteli 1 yıl olmuş hepsi harekat polisi olarak mezun olmuşlardı.Jeongin timin usta hackeriydi,Jisung ve Minho timin keskin nişancılarıydı,Chan timin lideriydi,Changbin,Seungmin,Hyunjin ve Felix saha polisleriydi.Chan timin adını 'Stray Kids' koymuştu.
Geçmiş geçmişte kalmış hepsi yepyeni bir sayfa açmışlardı.Aradan geçen süreç boyunca sevgileri gittikçe güçlenmişti.Chanchang ve Minsung evlenmişti.Hyunlix ve Seungin hala gün sayıyorlardı.
Onların birbirleri için oldukları ortaokuldan beri belliydi.Belki de kavuşmaları için tüm olanlar gerekliydi kim bilir?
Birbirlerinin gözlerindeki o sevgi parlaması var olduğu sürece hiç birşeyin önemi yoktu..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evet..
1 ağustosta başladığım 2. kitabım Provider 19 ağustosta 35 bölümle final verdi.
Bu kitabın her bölümünü yazarken yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim.
Yeni kitaplarımda olacak.
Ama gelecek haftalarda.
Görüşürüz!!
<31
Hyunjin SHDKSJAKLJSDAFKDSNFLKSŞLKFSDJBKŞSDJBKC
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Provider
Fanfiction'Nefretim aşkımın önüne geçebilir mi?' Hyunlix,Minsung,Chanchang,Seungin Başlangıç, 01.08.21 Bitiş, 19.08.21