-13-

1.6K 119 99
                                    

Depoda yaşanan olaydan sonra atış talimlerine başlamıştık.Jisung hepimize nişan alma konusunda yardım ediyordu.Minhonun Jisunga olan bakışlarını da görüyorduk yani.Hedef tahtalarının içinden geçiyordu resmen.Öyle ki hoca da dahil herkes durup Jisungu izlemeye başladı.Tahta uzaklaştırılınca ateş etti.Tam on ikiden vurmuştu.

Ders bittiğinde herkes alkışlamaya başladı.Minho gülümseyerek alkışlıyordu hatta. 

Hoca,

'Sanırım yeni asistanımı buldum.Neyse mola çocuklar! 2. derste görüşürüz.'dedi ve gitti.

Jeongin'Çok iyiydin Jisung!' 

(Ficde hepsi yaşıt)

Changbin'Hadi gidip dinlenelim.'

Jisungda gülümsedi ve silahı bıraktı.Tam gidecekken,

'Tebrikler.'o lanet sesi duymuştuk.Arkamıza döndüğümüzde W**jin buradaydı.

Oflayarak,

'Yine ne istiyorsun?'diye sormuştum.

Sırıtmıştı.Tipini s*ktiğim.

'E ama hiç korkmamışsınız?'

'Senin ucuz numaralarından korkacağımızı mı sandın?'demişti Changbin.

'Seni uyarmıştım,unutma.'

'Chan benim umrumda değil anla artık şunu.'

'Neden döndün o zaman?'

'Ne zaman nerede ne yapacağımı sana soracak değilim.Şimdi rahat bırak bizi.'

Tam gidecekken W**jin Changbine silah çekmişti.

'Sevgilimden uzak duracaksın anladın mı Seo Changbin.'elemanda ciddi zeka geriliği vardı kesinlikle.

'W**jin! Ne yaptığını sanıyorsun?! İndir o silahı hemen!'

Chan ve tayfası gelmişti.

'Ne mi yapıyorum? Aramızdaki engelleri kaldırıyorum aşkım.'

Chan duyduğuyla sinirlenmişti biraz.

'W**jin biz ayrılalı çok oldu.Changbin engel falan değil,indir şu silahı hemen!'

'O olmasaydı ayrılmazdık.Yeter be! Ben Bang Christopher Chana aşığım! Ve Seo Changbinin onu benden almasına izin vermeyeceğim.'

'Benim senin sevgilinle işim yok anla artık şunu!'

'Sen gittikten sonra bana attığın iftira yüzünden ayrıldı benden! Senin yüzünden işte herşey senin yüzünden!'

Yüce Allah'ım hala iftira diyor.Chana taktığı boynuzları saysak ekvatoru 3 kez turlarlar.

'Sevgilimin aklını karıştırmana izin vermeyeceğim duydun mu?!'

Chan hızla Changbini kendine çekmişti.Ardından ise silah patlamıştı..

---------------------------------------------------------------

Ufak bir bölüm daha :3

Karnıyarık severem U-U

Karnıyarık severem U-U

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

I.N aynı ikisinin çocu gibi durmuş ortada

ProviderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin