TANITIM

322 15 11
                                    


  Bir kalpte iki atış... Biri benim biri kalbimin... Buğra ve ben bir kalbin içindeki iki kalp atışıydık.

  Çocukluğumuzdan beri sadece birbirimizi bilmiş, birbirimizi sevmiştik. Yaralarımız bizi bir yapmış, mutluluklarımız bizi çoğaltmıştı.

Sözcüklere ihtiyaç duymadan sevmiştik birbirimizi ama kalplerimiz çok konuşkandı.

Bundan iki yıl önce kalbim içindeki ikinci atışı kaybetti. Ben, Buğra'yı kaybettim. Kalbim hiç olmadığı kadar suskun, ruhum hiç olmadığı kadar kimsesiz kaldı. Kalbim her atışında tekledi ve aradı diğerini.

''İnsanlar kalpleriyle konuşmaya başladıklarında sözcükler duygulardan arınmış harf kümelerine dönüşür. Kalbinle konuşabiliyorsan neden sözcüklere ihtiyacın olsun ki?''

  Bu hikaye birbirinin kalbi olmuş iki kişinin, bir erkeğin masum sevgisinin ve bir kadının bitmeyen sevgisinin hikayesi. Kayra ve Buğra'nın hikayesi.

######

Herkese merhaba,

Burada kalan var mı, hâlâ yazdığım hikayeleri okumak isteyenler var mı bilmiyorum ama bu platformda ilk yayımladığım hikaye bu hikayeydi. Kayra ve Buğra benim ilk göz ağrımdı. Düzenleme yapmam gerektiği için hikayeyi uzun bir zaman önce kaldırmıştım.

Diğer hikayelerimi yazarken bu hikayeyi de düzenlemeye devam ediyorum hâlâ.

Şimdilik tanıtımı paylaşıyorum. Eğer okuyan olursa, oy ve yorum gelmeye başlarsa düzenlediğim bölümleri de atmaya başlayacağım.

Umarım yeniden yeni bölümlerle görüşürüz. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Görüşmek üzere:)

Geç'miş' DönümüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin