◈𝟏𝟒

360 54 3
                                    

Zawgyi 

⭅⭆

"ဘယ္လိုလုပ္ သိတာလဲ ..."

ခ်န္ေဖးယြီ အံ့အားသင့္သြားသလို သံသယလည္း ျဖစ္မိကာ ထိုသူ႔အား ေမးဆိုလိုက္သည္။ ထိုသူသည္ အ႐ြယ္အားျဖင့္ သက္လတ္ပိုင္းထဲ ေရာက္ေနသည့္ မိန္းမတစ္ေယာက္ပင္။ ႏုႏုထြတ္ထြတ္ေလး မဟုတ္ေတာ့ေပမဲ့ ေခ်ာေမာမႈ အရွိန္အဝါကေတာ့ မေပ်ာက္ျပယ္ေသး။ 'မမ၊ မမ' ဟု ဆို၍ ကေလးဆန္ဆန္ ခြၽဲႏြဲ႕ရျခင္းအား သေဘာေခြ႕သည့္ ေယာက်ၤားသားမ်ားအတြက္ သူ႔ေရွ႕က တစ္ေယာက္က သင့္ေလ်ာ္မႈရွိသည္ဟု ေျပာ၍ရမည္။ သူမက သူ႔အား ၾကာၾကာမၾကည့္ရဲသျဖင့္ မ်က္လႊာခ်ကာ ေခါင္းငံု႔သြားသည္။ ခ်န္ေဖးယြီ မ်က္ဝန္းမ်ားကို က်ဥ္းေျမာင္းပစ္လိုက္ၿပီး လက္ပိုက္ကာ ေျဖရွင္းခ်က္တစ္ခုကို ေစာင့္ေနလိုက္သည္။

"သခင္ေလး မ်က္နွာမွာ အကုန္ေပၚေနတယ္ေလ ... ခုနက မမေ႐ႊနားမွာ ကြၽန္မရွိေနတယ္ ... တမင္တကာ ေခ်ာင္းနားေထာင္တာ မဟုတ္ေပမဲ့ ေငြစာရင္း စစ္ေနရင္း သခင္ေလး ေျပာတာအကုန္ ကြၽန္မ ၾကားလိုက္ရတယ္ ... အဲ့ဒီ အေဖာ္မလိုဘူးဆိုတဲ့ စကားမွာ ကြၽန္မစိတ္က လူတစ္ေယာက္ကို သြားသတိရမိတာပါပဲ"

သူမက သက္ျပင္းဖြဖြ ခ်လိုက္သည္။

"ဒီလိုပါ ... မႏွစ္တုန္းက လူတစ္ေယာက္ ဒီမွာ တည္းသြားဖူးတယ္ ... သူလည္း သခင္ေလးနဲ႔ တစ္ထပ္တည္း တူတဲ့စကားကို ေျပာခဲ့တာ ... အေဖာ္မလိုဘူးတဲ့ေလ ... ကြၽန္မသက္တမ္း တစ္ေလ်ွာက္ ေဆာင္ၾကာၿမိဳင္ သံုးခုမွာ ေနလာခဲ့ရတာ ... လူတစ္ေယာက္က အေဖာ္မလိုဘူး ေျပာတာကို အဲ့တုန္းက ပထမဆံုး ၾကားလိုက္ရတာပဲ ..."

သူမက စကားစကို ျဖတ္လိုက္ကာ သူ႔အား အနည္းငယ္ ေမာ့ၾကည့္လာသည္။ ထို႔ေနာက္ ခ်က္ခ်င္းပဲ ျပန္ငံု႔သြားျပန္သည္။ ထိုသူက ဆက္ေျပာပါ၏။

"ေနာက္တစ္ရက္က် သူ ကြၽန္မကိုေခၚၿပီး အကူအညီတစ္ခု ေတာင္းတယ္ ... လူအမ်ားႀကီးထဲကမွ ဘာလို႔ကြၽန္မလဲဆိုၿပီး ေမးလိုက္တာ .... သူျပန္ေျဖတာက ကြၽန္မက သူ႔အေျခအေနကို နားလည္ေပးႏိုင္မယ္ ထင္လို႔တဲ့ ... သူ ဒီၿမိဳ႕ကိုလာတာ သူ႔ညီမေလးကို ရွာခ်င္လို႔ဆိုၿပီး ေျပာတယ္ ... သူ႔ညီမေလးက ခရီးသြားေနတုန္း အဖမ္းခံလိုက္ရတာ ... သူ ေနရာအနွံ႔မွာ လိုက္ရွာခဲ့ၿပီး သတင္းရလို႔ ဒီကိုေရာက္လာတာ ... ကြၽန္မ သူ႔ကို ကူညီေပးလိုက္တယ္ ... သူေျပာတဲ့ ေနရာကို ကူရွာေပးတယ္ ... ကံေကာင္းခ်င္ေတာ့ ျပန္ေပးဆြဲတဲ့သူကို ရွာေတြ႕သြားတယ္ ... သူ႔ညီမေလးကိုလည္း ေတြ႕လိုက္ရေပမဲ့ ကံဆိုးတာက ဒဏ္ရာေတြ ျပည့္နွက္ေနတဲ့ အေလာင္းတစ္ခုအျပင္ မပိုခဲ့ဘူး ... အဲ့ျဖစ္ရပ္က ကြၽန္မမွတ္ဥာဏ္ထဲမွာ စြဲစြဲၿမဲၿမဲ က်န္ေနတာ ... သခင္ေလးကို အခုေတြ႕လိုက္ရေတာ့ ခဏေလး ျမင္လိုက္ရတာေတာင္ သခင္ေလး မ်က္ႏွာေပၚက စိုးရိမ္ပူပန္မႈေတြ ... ဝမ္းနည္းနာက်င္မႈေတြကို ကြၽန္မ ေဖာ္ထုတ္ႏိုင္တယ္ ... ကြၽန္မေျပာတာ မမွားဘူးဆို သခင္ေလးလည္း အဲ့လိုေၾကာင့္ ဒီကို ေရာက္လာတာပဲမလား"

𝐌𝐲 𝐏𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 ◈ 𝐏𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐌𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧 「𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝」Where stories live. Discover now