Elliot
Mä en ois ikinä uskonut että Levi alentuis johonkin sellaiseen. En mä kyl uskonut et se vois sanoo jotain sellasta. Mä vaan satuin olee liian hyväuskoinen. Mut toisaalta mäkin toimin typerästi.
Olin sillo kahen vaiheilla että pyydänkö anteeks vai haenko vaan tavarani pois. En sitten tehny kumpaakaan, lähin vaan ovet paukkuen.
Onneks Isac, Adel ja Julia on mun puolella, mut en ois ikinä aatellu Levin menevän Veetin jengiin.
"Elliot? Kuunteleks sä?" Julia kysy
"Joo kuulostaa hyvältä" vastasin vaikka tosiasiassa mulla ei ollut mitään hajua.
"Me kysyttiin että mitä sulla on vikalla tunnilla? Mut mietiks sä vieläkin Leviä?" Adel kysy
"Aa mulla on liikkaa" vastasin ja muut katto mua kysyvästi edelleen
"Täh?" Kysyin
"Niin että vieläkö sä mietit sitä Leviä?" Adel kysyi
"No joo..." vastasin
"No mennään tänään bussilla kuopioon ja tehää siellä kaikkee kivaa niin et mieti sitä tänään" Adel ilmoitti
"Okei" vastasin hymyillen.
Koulun jälkeen suunnistimme bussipysäkille. Matkasimme Kuopioon, josta löytyisi vaatekauppoja ja elokuvateatteri ja kaikkea muuta mitä Leppävirralta ei löydy. Matka kesti noin tunnin.
Ekana me mentiin syömään. Isacilla ja Sallalla oli ollu jotain juttuu mut sit Salla löys jonkun toisen niin se jäi, mutta nyt huomas kuinka Isac katto Adelia samalla tavalla ku mä Leviä sillo aikoinaan.
Adel lähti käymään vessassa ja mä käytin tilaisuuden hyväks.
"Jätkä taitaa olla vähä ihastunut" kiusoittelin
"Täh? O-oonko mä niin läpinäkyvä?" Se kysy
"No et mut mä nyt satuin huomaa, sun pitäis pyytää sitä ulos" sanoin
"Miten?" Se kysy
"No sanot sille vaikka että lähetkö mun kaa kahville tai elokuviin tai ihan mitä vaan keksit" vastasin
"Okei" se sanoi
"Ja sun pitäis käyttää tää aika hyödyksi nyt ku ollaan täällä" totesin
"Ei me sua voida jättää" se sanoi
"Höpö höpö ja huomenna lisää mä meen kotiin ja sitä paitsi mulla on paljon kouluhommia tekemättä" kerroin
"No okei mut vaan jos se on oikeesti okei" se sanoi ja siinä samassa Adel tuli vessasta.
"Mäkin käyn vessassa" sanoin ja vinkkasin Isacille silmää.
"Heippa nähään huomenna" sanoin niille kahdelle ja nousin bussiin. Siitä alkoi matka kotiin. Jossain vaiheessa matkaa alkoi sataa vettä ihan kaatamalla ja vettä alkoi olla tosi paljon tiellä. Bussikuski hidasti. Välillä bussi meinas suistua tieltä. Se oli ihan tosi pelottavaa. Laitoin varuiksi äitille, Isacille ja Adelille viestiä että tapahtui mitä tahansa rakastin niitä aina ja laitoin myös Leville saman.
Yhen sillan jälkeen bussi heittäytyi tieltä ojaan. Istuin bussin keskiosassa ja lähin pääni edessä olevaan penkkiin ja kaikki meni mustaksi.
Levi
Olin siivoomassa ku Elliotilta tuli viesti:
Vaikka meillä oli riita ihan tyhmästä mä silti rakasta sua aina kävi miten kävi.
ESTÁS LEYENDO
Beginning of love (versio 2)
Romance"Ja nyt sen myönsi itselleni olin ihastunut tuohon poikaan" °°° Elliot Palanderin moni vuotinen ihastus Levi Vainio alkaa pikkuhiljaa myös kiinnostua Elliotista. Tunteita kehittyy poikien välille enemmän ja enemmän. Iloa, surua, väärinkäsityksiä, mu...