‧͙⁺˚*・༓☾28☽༓・*˚⁺‧͙

102 4 4
                                    

𝕶ü𝖑ö𝖓ö𝖘 𝖘𝖟ő𝖐𝖊 𝖓ő

- Jó reggelt! - nyitott be Ciri a konyhába energetikusan kicsapva a lépcsőházat és a konyhát elválasztó ajtót. Vesemir bácsi a nap indító teáját iszogatta az asztalnál belehabarodva könyvébe, így csak akkor észlelte a hamu szőke jelenlétét mikor egy halk szeretetteljes puszit nyomott az arcára. Az öreg farkas felkapva a fejét mosolygot halványan a hamu szőkére, ki már a fent szekrényekben keresett tiszta poharakat, mivel mint mindig Eskel elfelejtett mosogatni. Fintorogva vette tudomásul, hogy bizony nincs tiszta pohár így vállát megvonva egy korsót vett le.

- Hogy aludtál gyermekem? - érdeklődött Vesemir miközben finoman vigyázva a lapokra becsukta az ezer éves könyvet. Ciri miután megtöltötte a korsót szörppel magasra emelt lábbal átlépve a padot letelepedett a fa deszkára.

- Nem aludtam úgy igazán sokat - biggyesztette le ajkait a hamu szőke szája elé tartva a korsót, majd bele ivott. Már kezdte volna az öreg a számonkérést, drága ördögfiókája miért nem pihenéssel töltötte az estét, mikor nyílt az ajtó. Mind a ketten felvont szemöldökkel néztek a fa szerkezet felé, mikor egy nem várt alak jelent meg az ajtóban. Egy szalma szőke nő állt az ajtóban csípőre tett kézzel. Ruhája túlzott dekoltázsa miatt még szembe tűnőbb lettek női idomai, szoknyája, meg éppen, hogy elért bokájáig. Míg Vesemir felháborodott ábrázattal tekintett, Ciri csak úgy nézett a nőre mintha egy ház tetején legelésző tehenet látott volna. Vesemir már készült volna megszólalni, mikor már egy ismerős alak jelent meg a nő mögött. Lambert átkarolva a nő derekát nyitotta száját.

- Szépséges jó reggelt, vissza tértem - vigyorodott a férfi büszke ábrázattal a trófeájával az oldalán.

- Ki ez a ribanc ? - szólalt meg az öreg még mindig sokkosan, de a csészét már emelte is a szájához. Ciri majd' hátra esve nevetett fel, nem tudva uralkodni magán, meg a szúrós, szinte gyilkos tekintetek árán sem.

- Vesemir bácsi - kezdett bele még mindig nevetve a hamu szőke - Bemutatom Keira Metz-t - nevette el a mondat végét a lány.

𝕿𝖍𝖊 𝖂𝖎𝖙𝖈𝖍𝖊𝖗: 𝕰𝖌𝖞 𝕺𝖊𝖗𝖈𝖊𝖘𝖊𝖐Where stories live. Discover now