‧͙⁺˚*・༓☾19☽༓・*˚⁺‧͙

132 8 7
                                    

𝕳𝖔𝖗𝖌á𝖘𝖟𝖆𝖙

- Ennél unalmasabb délutáni tevékenység nincs. - morogta Ciri miközben, újra kihúzta a horgászbotot a tó vizéből.

- Te nem akartad az én taktikámat alkalmazni - vetette oda szemre hányóan a hamu szőkének Lambert.

- Ha te elkezdesz robbantgatni az fel fog hallatszódni és szinte biztos, hogy Vesemir meghallja... - fújta ki a szemébe lógó hajtincset miközben feltűrte karjáról a fehér inget. - És azt te is tudod mivel jár... Ó, hogy! - nyelt el egy káromkodást a hamu szőke mert sejtette, ha kiadta volna magából az összes felgyülemlett dühét az még talán hangosabb lett volna mint Lambert robbanószerei. Idegesen csapta a mólóra a kukacot mely nem volt hajlandó felszúródni a horogra. Majd végül durcás ábrázattal összefonta mellkasa előtt a kezeit morogva Ciri.

- Az istenit, egy az egyben apád vagy... Azt hittem nem fogod örökölni a morgását... - morogta szintúgy Lambert. Ciri csak ülő helyzetben, de csípőjére tette a kezét. "Ezt jól megmondtad" tekintettel nézett a férfire miközben a kissé még tavaszias nyári szellő a hátán lelógó bálamazaggal hátul összefogott derekáig érő hamu szőke hajával, és a fehér ingjével játszott.

- Ezt aztán jól megmondtad - jelentette ki tettetett komor ábrázattal a witcher lány. Végül újra megpróbálta felfűzni a gilisztát a horogra, de csak nem sikerült. - Feladtam! - csapta ki a hisztit miközben újra a mólóhoz vágta a gilisztát.

- Fejezd be, mert különben... - mordult a lányra Lambert miközben ő is kihúzta a horgász botot a vízből.

- Különben? - hisztériázott egyre hangosabban, mire Lambert megelégelve a hamu szőke fülsiketítően hangos hangját, majd felpattant, a csípőjénél megragadta a lányt és a vállára vette. Ciri már készült volna elküldeni melegebb éghajlatra nagybátyját de már hajította is be a vízbe Lambert. A levegőben felsikított a meglepettségtől majd már csobbant is bele a vízbe. A férfi jót nevetve a helyzeten készült volna visszaülni mikor nem látta a hamu szőkét. Azonnal a félelem csillant szemeibe és le sem ült a móló végére lépett és kémlelte a vizet keresve a hamu szőkét. Annyira elfeledkezett a lányt keresve nem vette észre a hátulról felé közeledő vizes mezítláb csattanásokat, ám mikor már feltűnt neki Ciri már a nyakába ugrott ezzel őt is beborítva a vízbe. Szinte egyszerre bukkant ki a vízből a fejük, nagyjából egy méterre egymástól. Ciri hangosan nevetett Lambert elázott ábrázatán. A fához kikötött legelő Kelpie a víz csobbanásra azonnal felkapta a fejét és amint meglátta gazdáját a vízbe riadtan felnyerített majd, hogy a kötelet elszakítsa ágaskodni kezdett és megrántotta a fejét mitől hamar elpattant a kötél. A hamu szőke nevetése közben mikor meghallotta a kötél elszakadásának halk csattanását értetlenül nézett ki a partra. Ám mikor meglátta a tó felé sebesen vágtázó lovát aki készült kimenteni a vízból azonnal megállt az ereiben a vér.

- Kelpie, ne! - kiáltott fel, de már késő volt. Kelpie már csobbant is a vízbe és elkezdett úszni feléjük.



𝕿𝖍𝖊 𝖂𝖎𝖙𝖈𝖍𝖊𝖗: 𝕰𝖌𝖞 𝕺𝖊𝖗𝖈𝖊𝖘𝖊𝖐Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora