𝕰𝖘𝖙𝖎 𝖋ü𝖗𝖉ő𝖟é𝖘
Cirilla fáradtan sóhajtott az óriás dézsában, majd mély levegőt vett, és lemerült a víz alá. Pár másodpercet a víz alatt töltött míg derékig érő hamu szőke haját teljesen nem itta át a víz. Érezte, a tüdöjében raktározott levegője fogy, így fel is jött a felszínre. Kihúzta magát és végig simított haján, majd a dézsa szélének támasztotta tarkóját. Élvezte a forró vizes fürdőt, mikor halk szuszogást hallott, majd érezte férje ajkait a nyakán. Ciri halkan kuncogott egyet és arrébb csúszott, hogy Jacub is vele együtt tudjon fürödni, ám nem jutott messzire, mivel két izmos kéz átkarolta derekát és a lovag magához húzta.
- Hiányzol... - suttogta a witcher fülébe ki akarata ellenére a füléhez ért szavaktól hírtelen kirázta a hideg. Jacub ijedten hőkölt hátra.
- Megcsiklandoztál! - kuncogott megmagyarázva teste reakcióját és megigazította jegyese kezét.
- Tényleg? Akkor ennyire csiklandós vagy? - szűrte ki fogai között és letámadta a hamu szőkét ki a csiklandozástól nevetve csapkodni kezdte a habzó vizet.
- Jac, elég! - nevetett könnyek között Cirilla miközben próbálta leszedni magáról jegyese kezeit. Mikor már a lovag tényleg látta, hogy eleget kínozta a hamu szőkét kuncogva szorosabban magához ölelte. A witcher ujjaival mintha zongorázna elkezdte piszkálni a víz felszínét míg a lovag Ciri vállán pihentette állát. Végül megunva a semmi történését a hamu szőke elvette a szappant és elkezdte levakarni magáról a ghoulokról rá ragadt adalék anyagokat, mint hulla viasz, vér és sár. Amint elkezdte szappanozni kezét a vörös kivette kezéből a szappant, és elkezdte jövendőbeli feleségének a hátát beszappanozni.
- Le tudok egyedül fürödni - sóhajtott mosolyogva fejét rázva, mire csak a lovag sértődötten fújtatott egyet.
- Azt hittem csinálhatnánk valamit közösen is... - horkantott. A witcher csak sóhajtott egyet, majd végül huncut mosoly ült ki arcára.
- Akkor csináljunk valamit... Együtt - fújta el a szoba fényét tartó gyertyákat az aard jelével és megcsókolta Jacubot.