𝕬 𝖐ü𝖑ö𝖓ö𝖉 𝖚𝖉𝖛𝖆𝖗𝖑ó
-Kiveszem a szobát, te addig kérd ki az italokat - adta az utasítást Geralt Cirinek, ki csak beleegyezően bólintott. Már nem volt se ereje, se kedve vitatkozni, így kardjait szinte a földön húzta maga után hosszú fekete köpenye alatt. Amint a pulthoz ért oda csapott a pultosnak.
-Egy korsó sört, és két kisüstit - rendelte az italokat, majd a csapos bólintott és elkezdte kimérni az italokat. A hamu szőke csak elégedetten kifújta szemébe lógó hajtincset mikor mögötte megszólalt egy hang.
-Üdvözöltem kincsem-bogaram, egyedül vagy? - kérdezte a részeg aggasztó férfi ki két szekrénybe sem fért volna el. Ciri, csak fájdalmasan felnyöszörgött majd a pultnak támaszkodott és lehajtotta fejét.
-Tudod kik hordanak két kardott a hátukon? - morogta fenyegetően direkt hátra nem nézve, a férfire.
-Hát persze, hogy tudom... Mutáns fatyúk kik gyerekeket rabolnak el - csuklott, mire Ciri arrébb rúgta köpenyét minek köszönhetően jól látszódott ezüst és acél kardja, mire a férfi megilletőden böffentett egyet.
-Na, én egy olyan vagyok - morogta miközben sürgetően intett a csaposnak ki szintén olyan állapotban volt, mint a lány zaklatója így esze ágában nem volt kedve jobban sietni.
-Nem vagyok én olyan ostoba kisbabám - közeledett Ciri felé - Tudom, hogy nők nem lehetnek witcherek - tette kezeit a hamu szőke csípőjére, mire csak azt érezte, hogy valaki megragadja a vállát és egy eléggé erős jobbhorgossal megáldja elég vastag bőrű pofáját. A hamu szőke csak unott ábrázattal nézte végig míg Geralt átrendezi az eléggé forróvérű fiatal ember képét majd átvette az italokat. Amint a Fehér Farkas ugyvélte eleget kapott a férfi kikapta Ciri kezéből a sörét és elindultak egy asztal felé.
-Én is elintéztem volna – morogta Ciri, mire Geralt szintén csak morgott egyet.