Değişen Şeyler

22 8 4
                                    

Hikaye hakkında fikirlerinizi, sevdiğiniz ve sevmediğiniz yerleri lütfen paylaşın. Sizin yorumlarınıza göre de şekillenebilir. Bir de oy verirseniz çok mutlu olurum, o zaman başlayalım.

Günler sonra duş alan ve temiz kıyafetlerine kavuşan Burcu birkaç dakikalığına kendini aşırı zengin hissetti. Bu hisse pek ihtiyacı olduğu söylenemezdi, isteseydi babası ona gayet lüks bir yaşam sunabilirdi. Ama o hayatını sürdürecek kadarla yetinmeyi seviyordu. Burcu'ya zenginlik onda içinde bitki tarlası bulunduran lüks şampuanlar gibi kaşıntı yapıyordu. Burcu kendini salondaki koltuğa atmış, ınstagram'da kaçırdıklarına bakıyordu. Burcu için sosyal medya samimiyetsiz bir gösteriş olarak geliyordu, hatta geçen seneye kadar sosyal medyası bile yoktu ama şuan bir Instagram fenomeniydi. Bu hale gelmeyi istememesine rağmen gelmek için fazla uğraşmıştı. Kapı açıldı ve içeri Zerda girdi.

Burcu: Selaaam, bu gün geleceğin aklımdan çıkmıştı.

Zerda: Merhaba, sabah geldim.

Burcu Zerda'nın kendisine olan garip bakışlarından rahatsız oldu ve bu bakışların bugüne özel olmasını umdu.

Burcu: Sabahsa bizim kızlarla tanışmışsındır. Ki bana bakışlarına göre benim hakkımda da konuşmuşlar.

Zerda: Evet tanıştım, biraz bahsettiler ama kötü bir şey söylemediler.

İşte Burcu buna asla inanmazdı.

Burcu: Yerleşebildin mi, elindekilere bakılırsa markete de gidilmiş.

Burcu torbaların içindekilerini çok merak ediyordu, sabah kemirdiği poğaçanın yangın izi maalesef midesinde yer alıyordu, bir şeyler atıştırmak fena olmazdı.

Zerda: Evet eksiklikler vardı, bir de yiyecek bir şeyler aldım, ister misin?

Burcu bu evde kiranın parayla değil gıdayla sağlandığını artık Zerda'nın da öğrendiğine emin oldu.

Burcu: Sormayacaksın sandım, nelerin var?

Zerda: Şey çiğ köfte, kurabiye, noodle, donmuş tavuk ve ıvır zıvır.

Burcu acaba bu seçeneklerden hangisi ile midesine savaş açmalıydı.

Burcu: Benim için fazladan varsa ikimizi de noodle hazırlarım.

Zerda: Var var, hatta iyi olur ben de acıkmıştım.

Burcu: tamamdır istersen o sırada sen de aldıklarını kendi rafına yerleştir.

Zerda: Olur.

Zerda'nın torbalarının içinden çıkanlar Burcu'yu mest etmişti. Son derece sağlıksız öğrenci yemekleri, işte bu burcunun besin kaynağıydı.

Burcu: Sağlıklı beslenmemene sevindim, senden önce o odada olan yedikleri nedeniyle adadan ayrılmıştı.

Zerda durumu şaka algılayıp gülümsemişti. Burcu doğruyu söylemeli miydi, ilk günden fazla göz korkutacağını düşünerek sessiz kaldı.

Burcu noddle'ın olmasını beklerken sohbet açmaya çalıştı.

Burcu: Eee sabah neler oldu anlatsana.

Zerda: İlk Merve ile tanıştım, beni gördüğüne şaşırdı. Daha sonra da İrem'le tanıştık, bana evi gezdirdi. Geleceğimden haberleri yokmuş biraz şaşırdılar.

Burcu: Aaa, evet onlara haber verecektim. Kusura bakma ya bir süredir tandıklarımdan kendimi izole ettim de izindeydim.

Zerda: İnsanlar bunaltıcı olabiliyor. Bir kaç gün insan kendine ayırmalı, senin ne kadar sürdü.

Düşler DairesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin