Kareoke partisinin üzerinden 2 ay geçmesine rağmen Zerda hala evde rahat edemiyordu. Aslında Burcu tarafından bir sorun yoktu, onunla her şeyi güzelce konuşmuşlardı. Serdar ile aralarında geçen şeyleri yeni fark ettiklerini söylemişti Zerda Burcu'ya. Burcu'nun umurunda dahi olmamıştı, Hatta olaydan daha sonra Zerda'nın doğum gününde olmak üzere birçok etkinlikte Burcu ve Serdar bir arada olmuş ve sorun yaşanmamıştı. Zerda Burcu'yu kıskanmıyordu bile çünkü Burcu'dan emindi. Ama beklenmedik başka bir sorun vardı, Merve. Olaydan sonra Zerda'ya aşırı soğuk davranıyor hatta yer yer laf sokuyordu. Bu süreçte Merve'nin pek kendinde olduğu da söylenemezdi ama kendi ilişkisinin acısını Zerda'dan çıkarmaya gerek yoktu. Zerda Merve'nin salonda olmasından korka korka salona girdi. Ama salonda sadece Burcu vardı, o da kağıtlarla cebelleşiyordu.
Zerda: Sen ders mi çalışıyorsun, noldu güneş batıdan mı doğdu?
Burcu: Ah Zerda, senin ağzından çıkanı İsmail Abi duysa neler der bi düşün. Bu ilişki kitabının editlenecek yerlerini düzenliyorum, bugün taslak baskıyı alıp yayıncılarla görüşeceğim de.
Zerda: Aaa o kadar oldu mu ya, şaka maka yazdın ha kitabı.
Burcu: Gerçekten yaptım, hatta sır ben bu ilişkilerin kitabını yazdım diye yaptım. Acaba adını sırlar fakültesi mi koysam Fakülte-i Memnu mu?
Zerda: Hahha, ee benim bölümüm nasıl, okuyayım mı?
Burcu: Aslaaa, kendine gel. Bir sanatçı olarak eserim tamamlanmadan sergilemem.
Zerda: Tamam canım kızma.
Zerda o bölümü aşırı merak ediyordu acaba Burcu nasıl aktarmıştı, kendisini kötü mü göstermişti?
Burcu: Ama yardımına ihtiyaç olabilir?
Zerda: Ne gibi?
Burcu: Serdar ile kısmınız var ama nasıl başladı ilişki o kısım eksik.
Zerda tüm her şeyi sen ince ayrıntısına kadar anlattı Burcu'ya. Hatta ilk tanıştıklarında camda gördüğü toplulukların isimlerine kadar. Bu aslında hem kitapta bunlara yer verip kötü gözükme algısını kontrol etmekti hem de Burcu'yla ilişkilerini bilmediğini ispat etmek içindi.
Burcu: İlginç..
Zerda: İlginç olan ne?
Burcu: Serdar'ın okul topluluğunda olduğunu bilmiyordum, yani geçen sene topluluk mevzuları açılmış ama hiç söz etmedi. Sadece topluluk başkanının yakın arkadaşı olduğunu biliyorum.
Zerda: Söylemek aklına gelmemiştir, yani bir de sen bu konuda biraz yargılayıcısın ya.
Burcu: Ben mi? Ben asla yargılamam aaaa, nerde görülmüş?
Zerda: Bende.. Sırf çevreciyim ve buna yönelik topluluğa katıldım diye kaç ay dalga geçtin. Hatta kol toplantısına mı gidiyor diye Instagramda bile paylaştın..
Burcu: Yaptım dimi, bende kesin ilkokuldan temizlik kulübü sendromu falan var. Sırf salak saçma kulüptesin diye sınıfın temizliğini san kitlerdi hoca.. Onları benzeştirdiysem.
Zerda: Ama ben zaten doğayı korumayı yıllardır çabalıyorum, bu sadece önüme geldi.
Burcu: Bak orda haklısın ev arkadaşı ararken adını Google yazdığımda bile, doğa ile yazıların karşıma çıkmıştı. Hem sen olmasak biz hala geri dönüşüm çöplerimizi ayrıştırmayacak kadar cahil kalırdık.
Zerda bunu duyduğuna sevinmişti, gerçekten çevre bilincini aşılamayı çocukluktan beri görev edinmişti. Ama aklına akşam geldi ve gerildi, bu durumu Burcu'ya açması gerekiyordu. Tek yakaladığına göre tam zamanıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşler Dairesi
HumorDört kadının yollarını kesiştiği, eğlenceye, aşka ve garipliklere ev sahipliği yapan Düşler Dairesi'ne hoş geldiniz. Karakterler tüm toyluğu ile hayatı ve kendini keşfettiği bu yolculuk için siz de yerlerinizi alın. "Sevdik sevdalandık kördüğümle...