Renjun, tüm gün kuzeniyle birlikteydi, Kore'yi gezmişlerdi gezebildikleri kadarıyla daha zamanları vardı sonuçta ve şimdi de odalarına çekilmişlerdi. Chenle yarın erkenden okula daha sonra da işe gideceği için erkenden yatmıştı. Renjun de internetten iş ilanlarına bakıyordu. denemeliydi şansını, umarım bu sefer bir galeri de iş bulabilirdi. Her şeyi not aldıktan sonra o da uyumuştu zaten baya yorulmuştu bugün.
--------
Jaemin, iş yapmaktan değilde şimdiye kadar görüştüğü tüm erkekler arasından anlaşma yapacağı birini aramaktan yorulmuştu ve hiçbiri ona uygun değildi. Sadece sevgili olacaklardı ve iş evliliğe kadar gitmeyecekti bir süre babasını susturmaya yetecekti bu da ama bu erkeklerin hiçbiri de bu anlaşmaya uymayacağından emindi. Çıkma saati geldiğinde ceketini alıp şirketten çıktı. Resmen ceo değil de personel gibiydi şirkette. Direkt olarak eve gitme kararı almıştı, bu mesele canını fazlasıyla sıkıyordu ve düşünmeden uyumak istiyordu. Bu gece havasında değildi. Eve gittiğinde yemeğini de yemeden direkt olarak uyumaya gitti.
Sabah olduğunda her zaman ki işlerini yapıp şirkete gitmek için hazırlandı ama ondan önce bir kafeden kahve almayı da eksik etmedi. Gün boyu toplantıdan toplantıya koşacaktı. Ayık olması gerekiyordu. Toplantıları bittiğinde işi de bitmişti bugün boştu ve tüm gününü dışarı da bomboş gezerek harcayacaktı. Kahvesini alıp bir yere oturacakken o sırada Renjun ile çarpışmış ve telefonunda açık olan sayfanın ismine bakmıştı, özür dileyip tam resim mi çiziyorsun diye soracakken Renjun önemli olmadığını söyleyip oradan ayrıldı.
--------
Renjun, sabah Chenle'yle çıkmış ilk önce Kore'yi keşfedecek daha sonra da internetten iş ilanı bulduğu yerlere bakacaktı. Umarım kabul ederlerdi, gerçi hiç umudu yoktu ama deneyecekti bari burada iş bulsaydı. Şimdilik bunu düşünmeden etrafı geziyordu.
Her yeri gezmiş ve onu geri arayacaklarını söyleyerek göndermişlerdi. Bozuk Korece'si ile kim kabul ederdi ki? Renjun, Chenle Kore'ye gittiğinden beri Korece öğreniyordu belki bir gün yanına gider diye ve şimdi öğrenmesi işine yaramıştı.
Bir kahve alıp boş bulduğu bir ağaç gölgesine oturdu ve tekrar eşyalarını çıkartıp resim çizmeye başladı. Renjun, kafasından bir şeyler çizse de genelde etrafı resmediyordu. O yüzden eşyaları hiçbir zaman yanından ayrılmazdı. Etrafı çizip çizdiği resmi de instagram sayfasına attığında ayağa kalkıp evin yolunu tutacaktı ki bir yabancıyla çarpıştı ve telefonu yere düştü. Renjun telefonunu almak için eğildiğinde yabancı ona vermişti, özür dileyerek telefonunu. Renjun ise önemli değil diyerek oradan ayrılmış ve evin yolunu tutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME VS LOVE // RENMİN
FanfictionHer yerde dolaşan haberlerimi görmüşsündür ve ailem evlenmemi istiyor. O yüzden sadece 6 aylığına sevgilim olmalısın.