Chenle, eve geldiğinde direkt odasına çıktı Renjun'e duş alacağım dedikten sonra. Elinin acısını o zaman fark ediyordu. Az da olsa kanamıştı sanırım fazla sert vurmuştu ki bu şekilde olmuştu. Umursamadı ama hak etmişti bunu. Elini Renjun'e göstermemeliydi, görse bile yalan uydurmalıydı. Hızlıca duşunu alıp pijamalarını giydikten sonra odasından çıktı. Renjun, o günden sonra ruhsuz ruhsuz evde oturuyor, Chenle ne derse tamam diyordu ama kendine de kötü bir şey yapmamıştı. Boş boş resimler çizmişti sadece. Chenle, Renjun'i eski haline getirmeliydi bu şekilde bırakamazdı ki onu.
''RENJUN ACIKTIM.'' Chenle bağırarak koltuğa oturduğunda Renjun hazırladığı yemeklerden getirdi ve beraber yemek yemeye başladılar, tabii Renjun elini görmeseydi Chenle'nun.
''Elinin hali ne Chenle.'' Soru sorarcasına çıkmadı Renjun'in sesi direkt hesap soruyordu. Chenle ağzındakini yutup cevapladı.
''İşyerinde oldu ya önemli bir şey değil.'' Chenle kuzeninin inanacağını umuyordu ama unuttuğu bir şey vardı Renjun Chenle yalan söylediğinde farkında olmadan parmaklarıyla oynadığını biliyordu ve yine yakalanmıştı.
''Yalan söylüyorsun Zhong Chenle.'' Chenle yutkundu. Doğruyu söylemekten başka çaresi yoktu ve asla olmayacaktı.
''Na Jaemin ile kavga ettim, kaşını patlattım, elim bu hale gelmiş ama önemli değil.'' Renjun, Chenle'ya anlatmanın hata olacağını fark etmişti o an ama anlatmaktan başka da bir çaresi yoktu bunu da gayet iyi biliyordu.
Renjun konuşmayınca Chenle devam etti; ''Sana öyle demesinin sebebi varmış. Ailesi evlenmesini istiyormuş fakat Jaemin evlenmek istemiyormuş amacı senle oynamak falan da değilmiş, vereceği işi de geri almayacakmış 6 ay sonra. Sadece ailesine bir ilişkiyi yürütemediğini göstermek istiyormuş.'' Chenle konuşmayı bitirdiğinde Renjun'e baktı. Her şeyi mantıklı bir şekilde aklına yatmıştı. Zaten intikamını alamamıştı, ailesinin yanında onu yeterince rezil etmek varken bundan vazgeçemezdi. Son görüşmelerinin üstünden 2 gün geçmişti ve verdiği kararı uygulayıp Jaemin'e mesaj attı.
@mominart: Teklifin hala geçerliyse kabul ediyorum ama yarın ayrıntılı bir şekilde konuşalım.
Gelen mesaja şaşırmıştı Jaemin, beklemiyordu. O günden sonra kim kabul ederdi ki? Jaemin'in de bundan başka şansı yoktu o da sorgusuz sualsiz kabul edecekti tabii ki.
@najaem: Tabii ki geçerli, yarın seni almaya gelirim o zaman?
Jaemin numarasını vermiş ve konum atmasını istemişti. Renjun ise kaydedip konumu attı. Yarın 15:00'te buluşacaklardı.
Chenle'ya anlattıktan sonra bir şey demesine izin vermeden odasına çekildi. Aklına koyduysa yapardı, bu sefer kazanan o olacaktı, belki ailesine böyle yalan söylemek yerine düzgünce biriyle görüşebilirdi. Ailesi onun iyiliğini istiyordu sonuçta.
Yatağına yattığı sırada attığı tokat geldi aklına bunun için özür dilemek zorunda mıydı, bilmiyordu. Yarın duruma göre bakardı, aklını kurcalamasını istemiyordu. Odaya Chenle girmeseydi kurcalamazdı belki.
''Emin misin?''
''Hadi ama emin olmasam yapmam böyle bir teklif sunduğu için pişman edeceğim onu. Güven bana.''
Renjun, cümlesini bitirir bitirmez kuzenini yanına çekti ve ona sıkıca sarıldı. O gece öyle uyudular. Yarın ne olacağından habersiz.
------------
Sabah olduğunda Chenle'nun yanında olmadığını fark etti Renjun. Saate baktığında işe gittğini anladı. Kendinin de pek fazla zamanı kalmamıştı hazırlanmak için. Yataktan kalktı, banyoya gidip işlerini halletti ve mutfağa gidip hızlıca bir şeyler atıştırdı daha sonra duşunu alıp kendini dolabının önünde bulmuştu. Fazla yakışıklı olmalıydı bugün sonuçta sevgilisiyle(!) ilk buluşmasıydı.
Altına siyah pantolon üstüne beyaz gömlek ve beyaz bir tişört giydi. Gömleğin sondan bir kaç düğmesini ilikleyerek tişörtü ve gümüş kolyesini gösterecek şekilde açıkta bıraktı. Parmaklarını 2 yüzükle süsledikten sonra saçlarını 2 yana ayırmıştı ve istediği gibi yapıp bıraktı. Saat 15'e yaklaşırken o hazırdı telefonunu ve cüzdanını da yanına aldıktan sonra her zaman yanında taşıdığı çantayı da almayı unutmadı. Jaemin'in geldim mesajıyla aşağıya iniyordu.
Tatil günüydü ve bugün normalde evde olup boş boş zaman geçirecekti ama sevgilisiyle(!) buluşacağı için hazırlanmalıydı. Kıyafet seçiminde zorlanmıştı normalde takım elbiseyle dolaşıyordu dışarda hafta sonları onun için pijama günüydü ve o yüzden ne giyineceğini bilmiyordu.
Biraz düşündükten sonra ne giyeceğini buldu. Renkli kısa kollu gömlek ve beyaz tişört ile beyaz pantolon giydi. O da parmaklarını 2 yüzükle süslemeyi unutmamış siyah saçlarını iki yandan açıp serbest bıraktı. Arabasına binip Renjun'in dün attığı konuma sürdü, geldiğinde geldim yazıp gönderdi. İkisi de bugünün nasıl geçeceğini merak ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME VS LOVE // RENMİN
FanfictionHer yerde dolaşan haberlerimi görmüşsündür ve ailem evlenmemi istiyor. O yüzden sadece 6 aylığına sevgilim olmalısın.