12.BÖLÜM

31 3 0
                                    

Renjun uyandığında ağlamaktan şişmiş olan göz altlarıyla karşılaştı. Bunu azıcık makyaj yaparak kapatabilirdi. Kahvaltısını yapıp duşunu aldı. Akşam giyeceği kıyafetleri seçip yatağına koyduktan sonra televizyonun karşısına geçti eline tabletini alarak. Jaemin'i çizecekti ve bunu çizdikten sonra resim kağıdına geçirip  6 ayın sonunda Jaemin'e verecekti.  Yaşattığı duygular için teşekkür ediyordu bu resmi çizerken. Alarmını 18:00'a kurdu hazırlanmak için geç kalmak istemiyordu. Sadece resmine odaklandı.

----------

Jaemin uyandığında geçen 21 günü düşünmeden edemedi. Gerçi bugün tamı tamına 21 gün oluyordu. Jaemin'e göre mutlulukla geçen 21 gündü. 

''Keşke başka zamanda başka şekilde tanışsaydık Huang Renjun.'' odaya biri girmeden önce sessizce dudaklarının arasından dökülen sözcükler bunlar olmuştu. Kapıya baktığında odaya girenin Jaehyun olduğunu gördü. Toparlanıp abisine yer açtı. 

''Küçük kardeşim uyanmış.''Jaemin'in saçlarını karıştırarak söyledi.

''Yaa! O kadar küçük değilim artık.''

Jaehyun güldü. ''Değilsin, değilsin. Kunhang ile ortaklığı bitiriyormuşsun.''

Jaemin duyduklarıyla şaşırdı nereden duymuştu ki? Gözlerini açarak Jaehyun'a bakıyordu.

''Kunhang söyledi. Aslında gözündeki morluğu gördüm, yanına geliyordum dün o zaman karşılaştık ve böylece anlatmak zorunda kaldı.''

Jaemin başını salladı. '' Öyle biriyle ortaklık yapamam. Hem şirketin onun parasına ihtiyacı yok, benim de onun dostluğuna.''

''Sana hak veriyorum ama bunun için acele etme babamızın kulağına gitmesin. Düğünümden sonrayı bekle en azından etraf sakinleşsin.''

Jaemin başıyla onayladı abisini. ''Dediğin gibi yapacağım.''

Jaehyun, Jaemin'in saçlarından öpüp odadan çıktı ve Jaemin  abisine gülümsedikten sonra yataktan kalkıp duşa girdi sonra da hazırlanmaya başladı. Vakit gelene kadar gezecekti. Hava almaya ihtiyacı vardı. 

-------

Renjun, alarm çaldığında bitirdiği resme baktı çizdiği resimle gurur duydu, gayet güzel olmuştu. Şahsen kendi sevmişti. Resmi tuvale geçirdiğinde ve onu Jaemin'e verdiğinde onunda beğenmesini umuyordu. Bunları düşünmeyi bırakıp hazırlanmaya geçti. Mavi bir gömlek ve altına beyaz bir pantolon giydikten sonra yüzündeki şişlikleri kapatacak şekilde hafif bir makyaj yaptı ve gerekli olan eşyalarını aldı. İlk defa çantasını almayacaktı ve çantasına ihtiyacı olmamasını umuyordu. Renjun, resim çizerken rahatlıyordu o yüzden çantasını hep yanında taşıyordu ama bugün ihtiyacı olmamalıydı. Jaemin onu korurdu, korurdu değil mi?

Jaemin mesaj atınca aşağıya indi ve karşısında beyaz gömlek ve siyah pantolon ile kendini karşılayan adamı görünce gülümsemeden edemedi. Kısa bir süreliğine de oyun da olsa bu çocuk Renjun'indi.

Jaemin, Renjun'den önce davranarak içindeki özlem duygusuyla sarıldı. Renjun'de vakit kaybetmeden ona sarıldı. İkisi de onların fotoğrafını çeken Chenle'dan habersiz.

Onlar arabaya bindiklerinde ilk olarak çiçekçiye uğradı ve Renjun bir buket çiçek yaptırdı Jaemin'in annesine.

Kısa sürede Jaemin'in evine gelmişlerdi. Renjun yaklaştıkça daha fazla heyecanlanıyordu ve heyecanını yatıştırmak için evi incelemeye başladı. Kocaman bir bahçe kapısı vardı, bahçenin tamamı çiçeklerle kaplıydı. 3 katlı bir villaydı en azından dışardan bakınca öyle gözüküyordu. Jaemin, heyecanını fark edip Renjun'in elini tuttu ve onu durdu zili çalmadan önce.

''Her şey çok güzel olacak. Bu kadar heyecanlanmanın gereksiz olduğunu anlayacaksın.''

Renjun başıyla onayladı. Nefes alıp verdi ve Jaemin kapıyı çaldı. Babası başta olmak üzere annesi, abisi ve Taeyong sırayla dizilmişlerdi. Renjun, elindeki çiçeği annesine vermeden önce hepsini eğilerek selamladı ve içeri geçtiler Renjun, Jaemin'in yanında yerini alırken babası sağ tarafında annesi sol abisiyle nişanlısı da karşısında oturuyordu.  Kapıdan girer girmez kocaman bir salonla karşılaştı. Hayatında göremeyeceği bir şeydi, Chenle'ların evi dışında, gerçi şaşırmamıştı ama ev fazlasıyla güzeldi.

Renjun'e sorular soruyordu babası, hepsini rahat rahat cevaplamıştı. Soracağı soruları tahmin etmişti Jaemin ve bunları konuşmuşlardı. Gerçi Taeyong'a da aynı soruları sormuştu. Yani tahmin etmek aşırı derece de basitti.

Hizmetliler sofranın hazır olduğunu söylediğinde hep beraber sofraya geçtiler. Renjun, Jaemin'in ailesine kendini sevdirtmişti ve onaylarını almıştı. Babası şaşırmıştı oğlunu 21 günde adam edenin olduğuna ama Renjun'i gördüğünde şaşkınlığı uçup gitmişti. Bu çocuğun adam edemeyeceği kimse yoktu. 

O gün güzel bir akşam geçirdi Renjun. Gece yarısına kadar konuştuklarında Renjun kalkması gerektiğini fark etti. İzin alıp kapıdan çıkmaya hazırlandı.  Jaemin, onu bırakmayı teklif etse de Renjun reddetti ama kazanan Jaemin olmuştu. İkili mutlulukla yolculuklarını tamamlamış ve pazartesine işten çıktıktan sonra kutlayacakları bir resim için sözleşmişlerdi. Renjun, arabadan indiğinde Jaemin'in gitmesini bekledi ve oradan ayrıldı. Chenle tarafından sorguya çekilecekti.

GAME VS LOVE // RENMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin